¿Qué es OneDesk?
El software OneDesk combina capacidades de centro de ayuda y gestión de proyectos en una sola aplicación. No es necesario comprar, integrar ni cambiar entre aplicaciones. Tu equipo puede dar asistencia a tus clientes y trabajar en proyectos desde un solo lugar.
OneDesk está dirigido a pymes y departamentos de grandes empresas y es utilizado con frecuencia por gestores de proyectos, atención al cliente, TI, servicios profesionales y más. Este software fácil de usar, rico en funciones y altamente configurable puede gestionar los flujos de trabajo tanto de emisión de tickets como de tareas.
¿Quién usa OneDesk?
Las pequeñas y medianas empresas, así como departamentos de grandes empresas, utilizan OneDesk. OneDesk es utilizado con frecuencia por gestores de proyectos, gerentes de atención al cliente, TI y centro de ayuda.
¿Dónde se puede implementar OneDesk?
Sobre el proveedor
- OneDesk
- Ubicado en Montreal, Canadá
- Fundada en 2008
Asistencia de OneDesk
- Chat
Idiomas
inglés
Precios de OneDesk
Precio inicial:
- Sí, ofrece una prueba gratuita
- Sin versión gratuita
OneDesk no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de OneDesk está disponible a partir de 9,00 US$/mes.
Planes de precios consigue una prueba gratuitaSobre el proveedor
- OneDesk
- Ubicado en Montreal, Canadá
- Fundada en 2008
Asistencia de OneDesk
- Chat
Idiomas
inglés
Imágenes y vídeos de OneDesk






Funciones de OneDesk
Opiniones de OneDesk
Usuario verificado
A complete project management software
Puntos a favor:
Offers a range of tools and features for managing tasks, projects, and customer interactions. Includes a customizable interface and a range of integrations with other business tools and services.
Puntos en contra:
The interface is a little complex to navigate.
Alexandros
Simplify Your Work with OneDesk's All-in-One Platform
Puntos a favor:
1)All-in-one solution: OneDesk combines both project management and helpdesk functions in a single platform, which can be convenient and efficient for teams that need to manage both types of work.2)Customizable workflows: OneDesk allows teams to customize and automate various workflows, including triage, replies, notifications, and assignments, which can help streamline processes and reduce the need for manual intervention.3)Clear and simple pricing: OneDesk offers all features in all of its plans, which can make it easier for teams to understand the costs and choose the right plan for their needs.
Puntos en contra:
Limited integration with other tools: While OneDesk may offer a wide range of features, it may not integrate with other tools that teams may be using, which could limit its usefulness in certain situations.
Usuario verificado
Using as a service desk but unfortunately not the most ideal
Puntos a favor:
There is automated timesheet tracking for each tickets.
Puntos en contra:
Price is quite steep if you pay monthly. It is also quite hard to interact with (from the user's feedback.)
Alternativas consideradas: Jira
Rakesh
Good solution to combine voice of the customer with product management
Comentarios: It helps you translate customer requirements into actionable and intelligent criteria for products. What’s more you can integrate feedback into your requirements and iterate successively. One of the most interesting case scenarios that I could think of was that of this product as a historical repository of customer conversations and requirements for a typical product evolution. The possibilities, then, are endless. Full user review at http://www.getapp.com/blog/product-management-software-review-listening-to-your-customer-through-featureset/
Puntos a favor:
For a first-time user of the product, I thought support was excellent