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¿Qué es OneDesk?

El software OneDesk combina capacidades de centro de ayuda y gestión de proyectos en una sola aplicación. No es necesario comprar, integrar ni cambiar entre aplicaciones. Tu equipo puede dar asistencia a tus clientes y trabajar en proyectos desde un solo lugar.

OneDesk está dirigido a pymes y departamentos de grandes empresas y es utilizado con frecuencia por gestores de proyectos, atención al cliente, TI, servicios profesionales y más. Este software fácil de usar, rico en funciones y altamente configurable puede gestionar los flujos de trabajo tanto de emisión de tickets como de tareas.

¿Quién usa OneDesk?

Las pequeñas y medianas empresas, así como departamentos de grandes empresas, utilizan OneDesk. OneDesk es utilizado con frecuencia por gestores de proyectos, gerentes de atención al cliente, TI y centro de ayuda.

OneDesk Software - 1
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OneDesk Software - 5

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OneDesk

OneDesk

4,3 (11)
11,99 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
79
16
4,0 (11)
4,1 (11)
4,1 (11)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
7,16 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
160
20
4,0 (14.239)
4,3 (14.239)
4,2 (14.239)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

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Funcionalidades más valoradas
Gestión de tareas
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Funcionalidades más valoradas
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Funcionalidades más valoradas
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Funcionalidades más valoradas
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Funcionalidades más valoradas
Automatización de marketing
Base de datos de clientes
Base de datos de clientes

Opiniones de OneDesk

Evaluación media

General
4,3
Facilidad de uso
4,0
Atención al cliente
4,1
Funcionalidades
4,5
Relación calidad-precio
4,1

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
27%
4
73%
Magaly
Magaly
Assistant Business Manager en Perú
Usuario de Linkedin verificado
Sector textil, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

User review with one year of use

5,0 hace 10 meses

Comentarios: In general terms, it saves work by having two important functionalities in the same software.

Puntos a favor:

It is like having two applications in one, where you can manage projects and customers through tickets to keep a correct order in customer service.

Puntos en contra:

It requires adjustments by users at the time of upgrades, and the cost with similar could be taken into consideration for small businesses.

Christine
VP of Operations en EE. UU.
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Flexible Application with a Strong Feature Set

5,0 hace 7 meses

Comentarios: We were very pleasantly surprised. I was concerned that we would have to go with one of the "big box" products so we could hire a consultant to customize and implement. We have recently expanded from using almost exclusively for product development to open up the system to our billable business and help desk management on our own. The team on their chat is incredibly knowledgeable about the product and they are very responsive to enhancement requests.

Puntos a favor:

We are a small but complex organization. OneDesk has been able to hit the mark on almost all of our issues which we never expected "out of box" with any system.

Puntos en contra:

We allow our users a lot of autonomy. We are looking forward to some more granular security for more variation between a "regular user" and an admin. We have seen positive updates on this already.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Using as a service desk but unfortunately not the most ideal

4,0 hace 2 años

Puntos a favor:

There is automated timesheet tracking for each tickets.

Puntos en contra:

Price is quite steep if you pay monthly. It is also quite hard to interact with (from the user's feedback.)

Flor
Flor
Software Developer en Perú
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

A project management solution

4,0 el año pasado

Comentarios: From my experience, the price-quality ratio is well above that of its competitors, being favorable for small and medium-sized companies.

Puntos a favor:

One of its advantages is its convenient price, lower than that of similar products. Another is that it has a great customer support team, which solves problems in 99% of the time.In addition, thanks to the customization it offers, its use can become faster and easier.

Puntos en contra:

One thing that sometimes interrupts the workflow is updates, which are frequent but necessary. Also in the free version its functions are limited, so it is recommended to purchase a plan, anyway it is cheap.

Gabriela
Gabriela
Support enginner en Perú
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

Review of about a leading management software

4,0 hace 11 meses

Comentarios: In my personal experience, for the management of a medium-sized company, it has a positive influence. For small companies the cost should be assimilated.

Puntos a favor:

Its main advantage is that it is a software that groups different functionalities, that is to say, it is as if they were 5 softwares in only one. This improves the workflow and uses time efficiently.

Puntos en contra:

It is a software that makes your company dependent on the modifications that One desk proposes; however, there are also advantages to be noted there, such as regular improvements and updates to avoid errors and/or solve bugs.