¿Qué es Bookeo?

Sin comisiones en reservas, sin tarifas de consumidor. Planes fijos desde 39.95 $ por mes. Un completo sistema de reservas online para proveedores de tours y actividades y escape rooms. Incrusta el widget de Bookeo en tu sitio web y en la página de Facebook para aceptar reservas en línea y pagos en horario ininterrumpido, con disponibilidad en tiempo real. Define precios especiales para temporadas o grupos. Los clientes pueden recibir confirmaciones automáticas por correo electrónico/mensaje de texto, recordatorios y solicitudes de reseñas. Gestiona listas de personal y vehículos.

¿Quién usa Bookeo?

Sin información del proveedor

Bookeo Software - 1

¿No estás seguro sobre Bookeo? Compara con una alternativa popular

Bookeo

4,3 (84)
Bookeo
14,95 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
110
30
4,2 (84)
4,3 (84)
4,4 (84)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
139,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
121
11
3,8 (2.477)
3,6 (2.477)
3,8 (2.477)
¿Por qué estoy viendo esto?

Alternativas a Bookeo

Aplicación de creación de encuestas que permite crear formularios personalizables que podrían compartirse entre muestras mediante una URL web.
Square ofrece pagos seguros aunque no uses un lector. Terminal virtual para transacciones por teléfono, facturas y más.
Calendly te ayuda a programar reuniones sin los correos electrónicos de ida y vuelta.
El software para peluquerías Timely gestiona todo tu negocio desde cualquier dispositivo. Administra fácilmente calendarios, clientes, personal, existencias, informes y más.
Software de reserva online para comercios de tour y actividades. El objetivo del software es ayudarte a obtener el doble de reservaciones, con la mitad del esfuerzo.
Utiliza el software y las aplicaciones de Vagaro para peluquerías y salones de belleza para tomar reservas, procesar pagos, enviar recordatorios y promocionar tu negocio. Precio inicial: 25 $ al mes.
Una formidable solución de programación de citas y gestión empresarial online todo en uno para profesionales de servicios modernos.
Solución de recordatorio de citas que extrae contactos de tu calendario, envía recordatorios y reprograma las reservas según sea necesario.
Para ti, tus estilistas y el personal de tu salón, MINDBODY te permite programar, actualizar o procesar citas, todo desde una sola pantalla. Descubre más sobre Mindbody
Software de gestión empresarial en la nube para masajistas, tatuadores, fotógrafos, diseñadores, entre otros.
Software de reserva, planificación de horarios, punto de venta y marketing online basado en la nube: todo lo que necesitas para facilitarte la vida.
Automatiza las reservas, cancelaciones, recordatorios e incluso pagos de tus clientes usando el software de programación en línea más elegante del mundo. Descubre más sobre Acuity Scheduling
Es una solución de reservas/venta de entradas online que ayuda a los usuarios a programar actividades, aceptar pagos, administrar clientes y más.
Arlo es un software de gestión de formación para organizar y vender cursos online y presenciales. Más de 40 000 cursos programados en más de 70 países.
Facilita y gestiona los registros y pagos en línea de los asistentes para tus clases, cursos, talleres, campamentos y eventos similares.
Zoho CRM otorga a las organizaciones una solución completa de gestión del ciclo de vida de las relaciones con los clientes.
Appointment scheduling software that can help you manage and grow your small business.
Peek Pro es una solución integral para que los operadores turísticos y de actividades puedan ejecutar sus negocios dentro y fuera de sus dispositivos móviles.
Gestione las citas de sus clientes y su horario de trabajo con nuestra plataforma optimizada para todo tipo de dispositivos.

Opiniones de Bookeo

Evaluación media

General
4,3
Facilidad de uso
4,2
Atención al cliente
4,4
Funcionalidades
4,3
Relación calidad-precio
4,3

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

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12%
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1
2%
Ani
Ani
Owner en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Book Anytime

5,0 hace 8 meses

Comentarios: Very happy with what I need it for, plus they have wonderful customer service.

Puntos a favor:

The ease of set up & use. I can charge clients online without wasting time after the session.

Puntos en contra:

To have more tools available the price increase is too high

Respuesta de Bookeo

hace 8 meses

Thank you so much for this 5-star review, Ani. We are so happy to hear that you are enjoying Bookeo. We really appreciate you being a customer and helping to share the word about us. Please note that all features are enabled with all plans. Our plans are based on the number of resources, users and bookings/month. Please do not hesitate to contact us should you need any help. We're here for you anytime. Shannon

Stacie
Owner en EE. UU.
Servicios e instalaciones recreativas, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Very happy customer for over a year!

5,0 hace 6 meses

Comentarios: I did a lot of research on different options. Bookeo by far is the best option. Other reservation companies want you to use their credit card processing system, or they want to design everything for you, rather than giving you control, or they make information hard to find without sitting through a demo and a hard sell. I love being able to use my own external apps and I appreciate being able to log in and make changes whenever I need to.

Puntos a favor:

1. Functionality. The Bookeo software allows me to customize so many aspects of my reservation system, including pricing, special pricing, discounts, customer communication, discounts, calendar syncing, website integration, and so much more. Whenever I have something new I want to add or change, I find that Bookeo has an option for it, and it is easy to find and add. 2. Ease of use. I set up my booking system on my own and found that it was easy to learn and use. 3. Aesthetics. I embedded the booking platform into my website. It is a seamless experience for my customers and it looks clean and professional 4. Integration with other apps. I sync my Gmail and Square with Bookeo and it works amazing. It makes my life so much easier!

Puntos en contra:

Nothing! Everything has worked great for me so far.

Respuesta de Bookeo

hace 5 meses

Hi Stacie, Thank you for sharing your amazing review of Bookeo. We appreciate you taking the time to share your detailed feedback and comments! We are thrilled to hear you found Bookeo easy to set up, use, and update when needed - and that it makes your life easier. Thank you. Shannon

Usuario verificado
Barber en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Servicios para el consumidor, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

I like it, but could use a few tweaks.

4,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: Customer service is great if you have an issue, problem or don't understand something with setting up or how something works, but as for suggestions or feedback, basically go around what your asking, suggesting, copy and paste a link or tell you it is what it is in a nice way in email.

Puntos a favor:

Great for barbers, Clean and simple interface. Category dropdowns, next pages - no constant scrolling, Addition feature (to add add-ons with a service vs combos), Terms and Service included in Emails. The automatic booking cancellation, thank you message, Website integration

Puntos en contra:

Does not work with service duration times, just intervals without a 45min time., No Sms Confirmation for Clients, Can not add additional wording to Reminders, Unable to check on multiple devices at the same time, Payment option choices not by Merchant.

Christine
Account Manager en Australia
Propiedad inmobiliaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Very basic and no desire to improve

3,0 hace 2 años

Comentarios: I thought it was going to solve problems, but it created a lot of new problems. We are actively looking for an alternative, but there are very few booking systems that do what we need.

Puntos a favor:

The ability for clients to book and choose whether to pay now, or pay via invoice was the reason we chose Bookeo, alongside the Xero integration

Puntos en contra:

You can only send a booking confirmation to ONE person - not a team of people. It doesn't integrate well with Zoom. It doesn't allow you to see what was sent to a customer. The support team are not remotely interested in raising improvement requests for their software. Support is average at best.

Respuesta de Bookeo

hace 2 años

Hi Christine, Thank you for taking the time to leave a review. I read all the support requests you sent us and the timely replies from our support team. Please note that: - Bookeo sends the booking confirmation email only to the customer making the booking and not to all the participants. This feature works in a similar way for all the other booking systems. However, please note that you can use our API to send a booking confirmation email to participants. Unlike other booking systems, we do not charge additional fees to use the API. - The Zoom integration has successfully been used by many customers during the Covid-19 pandemic. It seems that you would like to send a Zoom link for non-confirmed bookings. As our technicians explained, the zoom link is only sent once the booking is confirmed. Again, this feature works in a similar way for all the other booking systems. Shannon

Cédric
Director en Suiza
Medicina alternativa, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Best software until, Vest value, Best Support

5,0 hace 2 años

Comentarios: SIMPLE, cheap, best support, Bookeo is really a software I love to use. I like the fact the Team wants to keep a light and simple line, which is really the way.

Puntos a favor:

Bookeo, really guys I love you, best product, best support ! They are always quick to reply and help you find a solution.

Puntos en contra:

Some options in the display could be improve like for the courses, Email automatization for teachers, some API.

Respuesta de Bookeo

hace 2 años

Cedric, thank you for the great review! Please do not hesitate to contact us if you ever need help with your Bookeo account. Shannon