¿Quién usa Jitbit HelpDesk?

Jitbit apunta tanto a startups como a pequeñas empresas autofinanciadas y grandes empresas con más de 50 agentes de asistencia.

¿Qué es Jitbit HelpDesk?

Jitbit Helpdesk es una excelente aplicación de asistencia técnica con una interfaz de usuario limpia y un proceso de configuración sencillo. Pero todas las funciones están disponibles: motor de automatización, archivos adjuntos, integraciones (JIRA, Slack, Dropbox, GitHub, etc.), integración de correo electrónico, módulo de base de conocimientos, etc.

Jitbit Helpdesk se ofrece como una versión SaaS y una herramienta local instalada localmente en un servidor.

Información sobre Jitbit HelpDesk

Jitbit

http://www.jitbit.com

Fundada en 2005

Resumen de precios de Jitbit HelpDesk

Jitbit HelpDesk no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Jitbit HelpDesk está disponible a partir de 13,00 US$/mes.

Precio inicial

13,00 US$/mes
Ver precios

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Instalado: Windows

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En directo en línea

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de Jitbit HelpDesk

Software de help desk
Alertas y alzada
Almacenamiento de documentos
Chat en tiempo real
Comunicación multicanal
Creación de marca personalizable
Enrutamiento automatizado
Gestión de SLA (Service Level Agreement)
Gestión de la base de conocimiento
Gestión de recursos informáticos
Gestión de tickets
Integración de correo electrónico
Portal de autoservicio
Seguimiento de interacciones
Supervisión de redes

Opiniones de Jitbit HelpDesk

Mostrando 5 de 28 opiniones

General
4,6/5
Facilidad de uso
4,5/5
Atención al cliente
4,5/5
Funcionalidades
4,2/5
Relación calidad-precio
4,3/5
Matt F.
Telecoms Engineer
Telecomunicaciones, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/11/2018

"Fantastic Self Host Helpdesk"

Puntos a favor: The pricing model for Jitbit self hosted makes the product exceptional value for money, made even better by the license being perpetual.
With the backend being SQL this also allows for database level backups to be taken and managed, as well as 3rd party integration at database level.
The interface is clean, and simple to use both from a tech and end user perspective. Unlike other helpdesk software on the markets the message thread is clean and easy to read.
There is also a well build mobile application available.

Contras: The reporting element of the helpdesk software is somewhat lacking in the number of reports which can be generated. These reports are also very rigid and allow little customisation.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/11/2018
Michael M.
IT Support Supervisor
Automatización industrial, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/7/2019

"Jitbit - The best Bang for the Buck!"

Comentarios: Jitbit has provided me clear viability into my current workload for my team.
I am now able to create a strong business plan to grow my department, delegate the work efficiently , and allow me to interact with other lines of business without interrupting my day to day operations.

Puntos a favor: Flexibility, speed and ease of use are what make this software the premier application for a Web based HelpDesk. There is hardly any delay when waiting for a ticket to come in, and with a robust rule structure you can quickly get the ticket to the right support rep with minimal downtime or delay for the user.

Contras: There's not a lot because every time I find a challenge or a missing feature, the Jitbit team is quick to review and address it.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/7/2019
Jeofrey Z.
IT
Transporte/transporte en camión/ferrocarril, 10.001+ empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    1/5
  • Facilidad de uso
    1/5
  • Funcionalidades
    1/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    1/5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 30/1/2017

"Worst Customer Service"

Comentarios: Worst customer service ever, The App doesn't work. Please keep your money. You will never get this to work on your own, and they offer no help at all.

Puntos a favor: Nothing, It didn't work

Contras: It doesn't work

Respuesta de proveedores

por Alex el 29/6/2018

We're sorry you were unable to set it up. I assume you were trying to install the on-premise version that does require some technical skills or administering a web-server, setting up a MS SQL database, configuring windows-integrated authentication and other tricky stuff depending on your requirements. That is why we also offer the SaaS (hosted) version that works in the cloud and requires literally zero setup. But nevertheless I regret and apologize the lack of support you experienced from us. If you could provide more details, we can investigate further.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 30/1/2017
Tetyana G.
IT Business Analyst
Telecomunicaciones, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/4/2020

"Easy IT ticketing"

Comentarios: It is great ticketing system, that gives us the full visibility of IT workload.

Puntos a favor: Enterprise-class helpdesk app, so many features... Love the automation module, we use it to manage our SLA rules and automatic notifications.

Contras: No integrated facebook messaging support, but we’ve managed to connect via the API. Everything else is OK.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/4/2020
Adam D.
Support Team
51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 21/2/2018

"JitBit is the next big thing!"

Comentarios: If you can't tell, I love Jitbit. You will see your ROI in less than a year. Partly because the investment price is very low, and the tool is so solid. You will never hear a new employee tell you that they don't know how to use it. Their support is great. The UI is beautiful. They truly understand the space they are in, and they know what their competitors are lacking. Keep it up guys!

Puntos a favor: Fantastic interface. It reminds me of a system that has all the strengths of Zendesk, without any of the weaknesses.It's easy to use, easy to read, and you can teach a new employee to use it in a day. There's no point in stating the value of a ticket management system, because JitBit has all the benefits of the bigger/more expensive competitors. If you are talking to multiple companies, ask their sales person what they offer anything that JitBit doesn't... I guarantee they will answer, and I guarantee that answer is a lie. JitBit is young, and stomping the competition. Jump on while the price is low!

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 21/2/2018