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¿Qué es Eventzilla?

Eventzilla es una plataforma de gestión y venta de entradas para eventos, conferencias, eventos para recaudar fondos, clases, talleres, reuniones, conciertos y eventos deportivos.

Apoya una amplia gama de eventos, que incluye eventos que requieren RSVP simples para grandes conferencias/exposiciones con miles de asistentes con varias pistas.

Con Eventzilla, los organizadores de eventos pueden vender entradas en línea, procesar pagos con tarjeta de crédito y promover eventos en canales de redes sociales como Facebook y Twitter.

¿Quién usa Eventzilla?

Conferencias, eventos de capacitación, eventos para recaudar fondos, eventos deportivos, festivales de música y eventos sociales.

Eventzilla Software - 1
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Eventzilla Software - 5

¿Tienes dudas sobre Eventzilla? Compara con una alternativa popular

Eventzilla

Eventzilla

4,4 (371)
No disponible en tu país
1,50 US$
Versión gratuita
Prueba gratuita
91
19
4,3 (371)
4,5 (371)
4,2 (371)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
0,26 US$
una vez
Versión gratuita
Prueba gratuita
68
10
4,8 (439)
4,8 (439)
4,8 (439)

Otras alternativas interesantes a Eventzilla

Hubilo
Funcionalidades más valoradas
Creación de marca personalizable
Gestión de participantes
Streaming en directo
Ticket Tailor
Funcionalidades más valoradas
Inscripción en línea
Procesamiento de pagos
Reserva de entradas
Wufoo
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes/análisis
Creación y diseño de formularios
Creador de encuestas
CourseStorm
Funcionalidades más valoradas
Confirmación de inscripciones
Inscripción en línea
Procesamiento de pagos
Events Locker
Funcionalidades más valoradas
Marketing por correo electrónico
Procesamiento de pagos
Programación de eventos
Arlo for Training Providers
Funcionalidades más valoradas
Gestión de cursos
Gestión de inscripción
Programación de eventos
Brown Paper Tickets
Funcionalidades más valoradas
Gestión de datos del cliente
Mapa de asientos
Reserva de entradas
Evite
Funcionalidades más valoradas
Gestión de inscripción
Gestión de participantes
Programación de eventos
Eventbrite
Funcionalidades más valoradas
Gestión de inscripción
Inscripción en línea
Programación de eventos

Opiniones de Eventzilla

Evaluación media

General
4,4
Facilidad de uso
4,3
Atención al cliente
4,2
Funcionalidades
4,2
Relación calidad-precio
4,5

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
53%
4
38%
3
8%
2
2%
Sandra
Marketing Assistant en España
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Eventos de Community - Social Media

3,0 hace 4 años

Comentarios: Una vez que se aprende a sortear los obstáculos lo usamos mucho.

Puntos a favor:

Poder clonar un evento para hacer uno nuevo Los códigos de descuento La variedad de tarifas que se pueden crear

Puntos en contra:

- Las traducciones al español del panel de administración son nefastas, están hechas por una máquina y a veces es muy difícil entender. - Tenemos que desactivar algunas funcionalidades que puede ver el cliente porque está tan mal traducido que es un antimarketing. Es perjudicial para el negocio pues confunde al cliente. (Ejemplo: Ranuras izquierda!?). En su día ya les escribimos informando de este tema, exactamente el 12 de enero de 2018, pero nadie nos contestó. - Algún texto está en Samoano en vez de Español (TATALA LE NUMERA FAALILOLILO (TUU I LE FAITALIA) - Cuando caduca la fecha de una tarifa y entra en vigor otra, hay que hacer el cambio manualmente (hay que estar a medianoche atento para hacer el cambio) - El editor no permite cambiar el texto de tamaño o color. - No poder programar eventos en otra moneda (Dólares y Euros) Tenemos 2 cuentas de eventzilla y necesitamos usarlos en 2 navegadores distintos para poder trabajar con España (Euros) y Latinoamérica (en dólares)

Chris
Chris
Business Owner en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Organización de eventos, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

A must have for events!

5,0 hace 4 años

Comentarios: Eventzilla is my go to for all my events. It has allowed me to expand my business and offer customers a quick and easy way to sign up for my events.

Puntos a favor:

Ease of use, lots of features to match a variety of events. Easy to customize and personalize.

Puntos en contra:

Would like some additional customization features.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Formación profesional y coaching, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Great way to automate your registration process without getting too complex

4,0 hace 2 años

Comentarios: Eventzilla lets you set up various events, with all the details. A neat looking widget can be embedded on your website. Customers can register through this system in which you predetermined ticket prices, number of spots available in your event etc. There are a lot of details to add, but this ensures you don't forget anything important when setting up the event. You can add different tickets, e.g. more expensive ones for better seats (and limit how many there are) or early bird discounted tickets (that are only available until a certain date/time). Eventzilla sends you a message (email or mobile notification) for each registration - you can turn this off if it annoys you. I use this mainly for trainings with less than 20 people and find it a good way to easily keep my finger on the pulse of registrations. It has certainly cut down on the back and forth (emails, phone calls...) I used to have when manually signing up people for my courses. Now I can concentrate on the actual interaction with people. You can send participants updates and information directly from the app or export a CSV to use in other places such as Mailchimp. This also makes it easy to add people to my regular mailing list (which they consent to when signing up). As the ticket and payment options are laid out clear, I have really seen an improvement in payments on time. Usually I run a course now with everyone having paid well in advance (to catch the early bird discount).

Puntos a favor:

Lots of features you need to set up a successful event. As you give potential participants a link (or embedded the beautiful widget on your site and point them to that) and they simply sign up by themselves, gone are the days of endless emails back and forth and then ending up with inaccurate or incomplete information. Using this system has also almost completely eliminated having customers pay last minute. Overall the many settings are simple enough to set up and the amount of customization options are great. Eventzilla's charges are reasonable.

Puntos en contra:

At the same time, the many ways you can customize Eventzilla also sometimes make it a bit hard to know where to look for what setting. I usually add a 'test ticket' for free to an event I create and then 'test buy' it to ensure everything is working as it should. That is a bit cumbersome, but is just a trade off for having lots of options.

Cathy
Administrative Assistant en EE. UU.
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Mixed reviews

3,0 hace 6 años

Comentarios: Reduces some of my workload but then again it also increases my workload in other areas (tracking/maintaining details)

Puntos a favor:

Organizes registrations in one location, and forces the individuals to register themselves. (I don't have to take phone calls/emails to register individuals into a spreadsheet and use a different system to collect payment.)

Puntos en contra:

Wish comments could be updated after submitted into the system. Example: for individuals wishing to pay by check, I invoice them so their status changes from pending to confirmed so I have an accurate count for attendance to a training session/luncheon, etc. Also, clients are having difficulty paying by credit card - some don't want to use paypal but there is a button that allows them to click - this then puts their registration into an incomplete status. I have to then follow up with them to collect payment. Very frustrating. Customer service is also very poor in that - I have to email and wait over 24 hours or schedule a time for a call back (which often when I need help it's NOW!) I also can't get other registered administrators to be able to log in on their own accounts. They all use my log-in and password. :(

Patrik
Freelancer en Suecia
Tecnología y servicios de la información, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Easy-to-use system when you need to sell tickets to your events.

5,0 hace 3 meses

Comentarios: Reducing administrative work.

Puntos a favor:

Appealing interface that makes it easy to get started. Those who choose an online system like this avoid the headache of technically maintaining and updating it. It costs a little more, but it relieves a lot.

Puntos en contra:

The cost can sometimes become a problem. Either the customer has to bear the cost (higher prices), or the customer has to pay an additional fee, which is not always appreciated. But the cost can be justified considering the work one avoids in managing their own system.