¿Quién usa CARA?

Enterprises looking to lower the cost of ownership & solution management, consolidate management of content and data to a platform, & provide their users with expert functionality.

¿Qué es CARA?

Generis provides CARA, the leading content and information management platform for regulated industries. CARA is used by more than 400,000 users across industries including Life Sciences, Finance, Government, Engineering, and Utilities. Customers include 8 of the global top 10 Life Science companies. CARA is a cloud-first platform providing functionally-rich solutions for regulated business processes, including a comprehensive end-to-end platform for Life Sciences.

Información sobre CARA

Generis

http://www.generiscorp.com

Fundada en 2002

Resumen de precios de CARA

CARA no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. Consulta más información sobre precios de CARA a continuación.

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

Instalado: Mac

En la nube, SaaS, web

Instalado: Windows

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de CARA

Herramientas ECM
Acceso móvil
Archivo y conservación
Búsqueda
Control de versiones
Firma electrónica
Gestión de activos digitales
Gestión de documentos
Gestión de flujos de trabajo
Gestión de la información
Gestión del ciclo de vida de contenidos
Herramientas de colaboración
Archivo y conservación
Automatización proceso/flujo de trabajo
Conforme con HIPAA
Conformidad FDA
Conformidad con la OSHA
Conformidad con la ley Sarbanes-Oxley
Conformidad con normas ISO
Conformidad medioambiental
Control de versiones
Encuestas y comentarios
Gestión de auditorías
Gestión de incidentes
Gestión de riesgos
Seguimiento de la conformidad
Tests de elementos de control
Búsqueda de texto completo
Contenido en audio
Contenido en vídeo
Control de versiones
Editor de imágenes
Editor de texto
Formularios electrónicos
Gestión de SEO
Gestión de páginas web
Indexación de documentos
Modelos personalizables
Alertas y notificaciones
Automatización de procesos empresariales
Cartografía de procesos
Colaboración
Controles o permisos de acceso
Diseño y modelado del proceso
Gestión de flujo de trabajo visual
Gestión de reglas de negocio
Seguimiento de cambios de proceso
Búsqueda de texto completo
Catalogación/Categorización
Colaboración
Foros de discusión
Gestión de contenidos
Gestión de la base de conocimiento
Portal de autoservicio
Árbol de decisión
Acceso sin conexión
Archivo de documento
Control de versiones
Conversión de tipo de archivos
Ensamblaje de documentos
Firma electrónica
Herramientas de colaboración
Indexación de documentos
Reconocimiento óptico de caracteres
Recuperación de archivos
Retención de documentos
Seguimiento de la conformidad

Opiniones de CARA

Mostrando 5 de 10 opiniones

En general
4.3/5
Facilidad de uso
4.8/5
Atención al cliente
4.6/5
Funcionalidades
4.5/5
Relación calidad-precio
4.8/5
William M.
Software Developer
Seguros, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/9/2019

"Easy to use - intuitive Administration\Control Panel"

Comentarios: We have a legacy home grown application that is over 20 years old and on old technology (Mainframe\COBOL\CICS). It is tricky to integrate it with newer technology and one unexpected consequence of this is that it is difficult to retain younger workers with the older technology applications. Area by area we have been moving them off of the old and onto the new and the user experience is far superior. Greater search capabilities and options to integrate with modern applications.

Puntos a favor: I like how easy it is to get up and running. Within hours, we were able to install the product, connect to Documentum and have a basic working User Interface.

Contras: It's a testament to the product that have to nit-pick to find anything. Exporting and importing the overall configuration is all or nothing so there is no way to make minor development changes without exporting\importing everything. We have a few configuration settings that are customized by environment (i.e. test\model\prod) that I have to change manually each time I import changes from Test to Model and Model to Prod. I would prefer more granular export\import capabilities when developing to only export\import the object I am changing. For instance, Dashboards and Custom Actions allow exactly the kind of capabilities that I prefer. That and the "cleaner look" lead me to using Dashboards much more frequently - almost exclusively. There are a few features in the more traditional Explorer UI that it would be nice to have in the Dashboard\Portal UI like drag and drop, etc.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/9/2019
Tim P.
Associate Director
Productos farmacéuticos, 5001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/9/2019

"Great tool, great support!"

Puntos a favor: The flexibility of CARA is astounding and we have had many successes in adapting the tool to our internal business processes and ensuring that it is meeting the needs of all stakeholders.

Contras: We are still on an older version but looking forward to upgrading soon and enjoying all the improvements in speed and functionality that have been made.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/9/2019
Michelle D.
Manager, Retail Pricing
Comercio minorista, 5001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/9/2019

"CARA is an amazing office tool!!"

Comentarios: Getting out of the paper world, greater organization and tools that help us prioritize with ease. It was easy in the paper world to lose track of things on occasion but with CARA that's no longer an issue.

Puntos a favor: Its taken us from piles of paper on our desks to entirely electronic documents and provides a better, easily searchable file retention system. We can reference old documents as necessary with ease with its user friendly navigation. Its also great because we can partner with top notch CARA experts to customize options to help our specific office needs. They are always accommodating and ready to help.

Contras: Sometimes its slow when searching but honestly its nothing that's a show stopper and could be because we haven't upgraded as of yet.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/9/2019
Anees R.
Technical lead
Hospital y atención sanitaria, 5001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/9/2019

"Cara - a new way to work with your dara"

Comentarios: I have never seen a large amount of user perception change when we move from firstdoc to Cara. Cara is fast, intuitive and easy administrative tool.

Puntos a favor: Very user friendly
Highly intuitive
Highly configurable
Easy deployment
Easy integration
Good support

Contras: Less experienced in regulatory area
Less documentation focussed
Less product testing

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/9/2019
Anshika B.
Project Lead
Tecnología y servicios de la información, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/9/2019

"New to Content Management? CARA makes it easy for you!"

Comentarios: I am a satisfied user of CARA
1.Easy to access via browser
2.Drag & Drop features
3.Easy movement of documents across folders
4.Highly configurable watermarks & overlays
5.Taxonomy, Category, Dashboard, Views & Capabilities - Very thoughtful features

Puntos a favor: As an End User - Easy of use
As an admin - Ease of configuration & customisation, Readily available upgrade packages

Contras: There are certain product issues at times which CARA support is unable to help in troubleshooting as they would ask for a replication scenario but that isn't available always!
Suggestion: Its an evolving product I understand & the venture with Box should be fruitful too. The suggestion that I have is, the partner companies should have easy access to rapid deploy packages. Quarterly meetings would also help build strong relationships with both clients & implementation partners.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/9/2019