¿Qué es Aplos?

Aplos proporciona software de contabilidad de fondos en línea para organizaciones sin ánimo de lucro e iglesias. Disfruta de la contabilidad de fondos con el software integral y fácil de usar, al que puedes acceder en línea desde cualquier lugar y en cualquier momento. Ingresa fácilmente tus transacciones y genera informes profesionales. Acepta donaciones en línea y realiza un seguimiento automático de las declaraciones de contribución. ¡El apoyo y la formación son siempre gratuitos!

¿Quién usa Aplos?

Iglesias y organizaciones sin ánimo de lucro que desean una forma sencilla de realizar la contabilidad de fondos. También es utilizada por CPA y contables que necesitan acceso en tiempo real a los libros contables de más de una organización.

¿Dónde se puede implementar Aplos?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop)

Sobre el proveedor

  • Aplos
  • Ubicado en Fresno, EE. UU.
  • Fundada en 2009
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Canadá, Estados Unidos

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • Aplos
  • Ubicado en Fresno, EE. UU.
  • Fundada en 2009
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Canadá, Estados Unidos

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de Aplos

Aplos Software - 1
Aplos Software - 2
Aplos Software - 3
Aplos Software - 4
Aplos Software - 5
Ver 6 más
Vídeo de Aplos
Aplos Software - 1
Aplos Software - 2
Aplos Software - 3
Aplos Software - 4
Aplos Software - 5

Comparar el precio de Aplos con productos similares

39,50 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
No disponible
Versión gratuita
Prueba gratis
No disponible
Versión gratuita
Prueba gratis
0,01 US$/año
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Aplos

  • Alertas y notificaciones
  • Base de datos de contactos
  • Base de datos de miembros
  • CRM
  • Campos personalizables
  • Comunicación con miembros
  • Conciliación bancaria
  • Contabilidad
  • Contabilidad de acreedores
  • Contabilidad de deudores
  • Contabilidad de fondos
  • Contabilidad de los proyectos
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes financieros
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Datos en tiempo real
  • Directorio de miembros
  • Donaciones en línea
  • Donación recurrente
  • Facturación
  • Gestión de activos fijos
  • Gestión de campañas
  • Gestión de compromisos de donación
  • Gestión de contactos
  • Gestión de cotizaciones
  • Gestión de donaciones
  • Gestión de donantes
  • Gestión de eventos
  • Gestión de la recaudación de fondos
  • Gestión de membresías
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de pequeños grupos
  • Gestión de recibos
  • Gestión de tesorería
  • Gestión de voluntariado
  • Gestión financiera
  • Integración contable
  • Libro general
  • Marketing por correo electrónico
  • Pagos electrónicos
  • Panel de actividades
  • Panel de comunicaciones
  • Para organizaciones religiosas
  • Para organizaciones sin ánimo de lucro
  • Portal de clientes
  • Portal de miembros
  • Presupuestos/previsiones
  • Procesamiento de facturas
  • Procesamiento de pagos
  • Seguimiento de contribuciones
  • Seguimiento de donaciones
  • Seguimiento de gastos
  • Varias divisas

Alternativas a Aplos

¿Estás cansado de buscar un software para la iglesia con una buena asistencia? Es una opción fácil de usar y asequible. Mira lo que la hace diferente.
Realm integra el mantenimiento de registros básicos en el trabajo cotidiano de las iglesias para mantener al personal conectado y los feligreses, involucrados.
Sage | Accounting es una solución de contabilidad online simple, pero potente, diseñada para propietarios de pequeñas empresas.
Interactúa con los donantes, planifica eventos, gestiona membresías, realiza un seguimiento de los voluntarios y más, todo mediante un excelente software basado en la nube y todo en uno para organizaciones sin fines de lucro.
Tithe.ly fue diseñado para ayudar a aumentar las donaciones y la generosidad al incorporar la innovación tecnológica a la Iglesia. Comienza gratis en tan solo minutos.
Sistema todo en uno, flexible, fácil de usar y basado en la nube para la gestión de clases y membresías, registro, recaudación de fondos y comunicaciones.
Software de gestión eclesiástica basado en la Web que automatiza el cuidado de los miembros, el acercamiento a los visitantes, el registro de voluntarios y de niños y la comunicación.
NetSuite es un destacado sistema ERP en la nube que te brinda la visibilidad y el control que necesitas para tomar decisiones inteligentes y crecer con confianza. Descubre más sobre NetSuite
Software inteligente para impulsar la participación de la comunidad
QuickBooks es un software para gestión de empresas de extremo a extremo que puede crecer con tu negocio.
iMIS es una de las principales soluciones del mundo para la gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, asociaciones, sindicatos y membresía en la nube.
Integrated, "new normal" solutions to manage your service delivery - video conferencing, messaging, SMS, mobile functionality and more.
Donor management, accounting, grants management, email marketing, online fundraising, and more — all in one integrated platform.

Opiniones de Aplos

Evaluación media

General
4,5
Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
4,7
Funciones
4,2
Relación calidad-precio
4,5

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
60%
4
31%
3
7%
2
1%
1
2%
Brandon
Brandon
Organizing Pastor en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Instituciones religiosas, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Simple and easy, but with advanced features for those who need it.

5,0 hace 4 años

Comentarios: We began using Aplos as a brand new church. They helped us every step of the way as we grew - absolutely stellar customer service! We still don't have the complexity that some larger churches do, but every time we have needed to add something, the capacity has been there. The one exception was the lack of payroll integration, which I understand that they are now adding but we have not used yet. What I love about the product is that it is easy for us who are new to accounting to use, but also robust enough that our treasure (CPA) is able to use it in more complex ways.

Puntos a favor:

Cloud-based Accounting with multiple user accounts makes it easy to keep finances updated. Clean, simple, straight-forward layout makes use easy. Super-responsive customer service are always there when you need them. Bank integration makes it easy to import transactions. Contact management. Reports are quick and easy to generate with customized data. Ability to connect to online-giving.

Puntos en contra:

At the moment we are unable to link families within the contact management system. There are awesome graphs and charts on the dashboard, but unfortunately they do not have a lot of customization options or the ability to easily export.

Bud
Assistant Treasurer en EE. UU.
Instituciones religiosas, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Faith Baptist church use of Aplos

4,0 hace 3 meses

Comentarios: Cannot say enough about the excellent support (Especially from [SENSITIVE CONTENT]and his team) making the transition to Aplos in the middle of our year and the quick response during the process and afterwards.

Puntos a favor:

Time savings, ease of use, great support available and easily understood. Wonderful training session and tools available at your fingertips.

Puntos en contra:

Could use some more flexibility in tracking give and particularily break down of givers and amounts for real time reports.

Sharon
Interim Director en EE. UU.
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Training is Key

5,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: I really like the APLOS software and it has been very instrumental in helping me get our finances uncontrol as well as to see what is needed financially.

Puntos a favor:

I like the fact that the checkbook register, banking information, letter writing, fundraising campaign and donation tracking is in the same software. The software is easy to use especially if you already know what you are doing. Integration was easy for us because we already was using APLOS.

Puntos en contra:

I don't like that you can't deleted or change charts of accounts once created. I don't think there are products that are difficult to use but just the person knowing what to do. I didn't have to bring our information from another software, I just had to add it to APLOS.

William
Executive Director en EE. UU.
Instituciones religiosas, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Very Difficult and Complicated, With Poor Tech Support

3,0 hace 2 años

Comentarios: Not good. I need help, and the support never provides help that works.

Puntos a favor:

Had potential for non-profits vs QuickBooks

Puntos en contra:

Bank integration does not work. I've used QuickBooks for non-profits, with integration that works fine. In Aplos, what shows up in Aplos doesn't match what the banks say. Tech support answers fairly quickly, however, they come up with all kinds of solutions that don't work. And different people will offer a different solution. None of them work. Then they drop it leaving me hanging. I may go back to QuickBooks which once you get a few words down (business terms vs non-profit) it is actually quite easy, and more dependable.

Respuesta de Aplos

hace 2 años

Hi William! Thank you for your feedback, and I'm sorry to hear of the trouble you've had concerning bank integration. You also mentioned using QuickBooks instead, so if you don't mind I'll briefly speak to both. QuickBooks creates and maintains its own bank integration feature, whereas Aplos has a partnership with Plaid and Finicity, which are industry leaders in the space. Plaid and Finicity both connect with the financial institutions and pass the information back to Aplos. We have very little control over the information received. However, we do have a great relationship with both partners, and consistently work with them on improving the experience for our customers. As for using QuickBooks, this may be a better fit if you do not need Fund Accounting and donor management. Our Customer Success Director, Alex Acree, will be reaching out personally to help troubleshoot the bank integration issues you're seeing. If you have any other questions or feedback please let us know.

Crystal
Finance Manager en EE. UU.
Instituciones religiosas, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Aplos is a lifesaver!

5,0 hace 4 meses

Puntos a favor:

I like that there is great customer support and easy to understand tutorials and instruction. The team there is always helpful, quick to respond, and so patient and kind. Although I can find the help I need online most of the time, I like to talk to a real person on chat or on the phone.

Puntos en contra:

There are so many types of reports for a newbie to understand that sometimes it can be a little bit overwhelming.