¿Quién utiliza este software?

Print estimating solution that helps businesses in the printing industry with reporting, third-party integration, inventory management, automation, CRM, shipping management, job ticketing and more.

Valoración media

3 opiniones
  • En general 3.3 / 5
  • Facilidad de uso 3.3 / 5
  • Atención al cliente 3 / 5
  • Funcionalidades 4.5 / 5
  • Relación calidad-precio 5 / 5

Detalles del producto

  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis
  • Implementación En la nube, SaaS, web
    Instalado: Windows
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Avanti
  • http://www.avantisystems.com
  • Fundada en 1984

Sobre Avanti Slingshot

At Avanti, our goal is to help you deliver more jobs, in less time, with the confidence in knowing that every aspect of your shop is integrated into one powerful platform. Since 1984, Avanti has provided innovative, award-winning Print MIS solutions that help print shops and marketing communication organizations automate all facets of their business and cultivate a more meaningful customer relationship.

Funciones de Avanti Slingshot

  • Análisis del estilo de prensa y ejecución
  • Cálculo de la cantidad de tinta
  • Cálculo de servicios previos y posteriores
  • Cálculos de varias versiones
  • Estimación del "mejor precio"
  • Evaluación de opciones de producción
  • Gestión de descuentos
  • Imposición del mejor ajuste
  • Presupuesto de preimpresión
  • Presupuesto para trabajos de encuadernación
  • Configurador de productos
  • Flujo de trabajo de aprobación
  • Gestión de SEO
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de páginas web
  • Integración de servicios de impresión
  • Modelos personalizables
  • Presupuestos y estimaciones
  • Varias tiendas

Las opiniones más útiles de Avanti Slingshot

Customer Service

Publicado el 30/9/2019
Damion B.
Largeformat Production Supervisor/ Outsource Print Management
Impresión, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Puntos a favor: I like that the software is easy to learn and to navigate through. I was able to jump in with little bit of online training that i receive.

Contras: I don't like that it feels a slow when creating estimate and i wish that i would be able to email my CSR team an estimate directly from there.

Effective Software!

Publicado el 8/8/2019
Usuario verificado
Assistant Machine Operator
Instituciones religiosas, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña 
3/5
En general
3 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidades
Asistencia técnica
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Overall, it does most of what I need it to. I feel that it could do a better job, however, of making some tasks less time consuming.

Puntos a favor: The web-based interface is nice since I can then pull it up on any computer and not worry about needing a license for all machines I might want to use it with.

Contras: Some of the my daily tasks could be simplified. The processes can sometimes be a bit lengthy and monotonous. With simpler ways to do things, such as manage shipments, it would take me less time each day to get things done.

We had a bad experience with them and I know we are not the only ones

Publicado el 19/8/2015
Former C.
Fuente de la reseña 
2/5
En general
2 / 5
Facilidad de uso
Características y funcionalidades
1 / 5
Asistencia técnica
Relación calidad-precio

Comentarios: They will nickel and dime you all the way through the process. They don't have a training manual so when you forget how to do something, they are going to charge you $200/hour to tell you again. They have an okay product but you will pay through the nose and will easily spend 6 figures to get up and running. You are also going to pay a minimum of $1,000 a month for support and Tech support is never available when you call in so you will have to wait until someone emails you back. The company is understaffed and too small to service their accounts. I think there are better options like PrintVis. I would recommend a SAAS model versus writing a big check and hope that you are successful.

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