¿Quién utiliza este software?

SuccessWare21 is focused on companies in the residential HVAC, Plumbing and Electrical businesses with anywhere from 5 to over 100 technicians.


Valoración media

8 reseñas
  • 3.5 / 5
    En general
  • 3 / 5
    Facilidad de uso
  • 3.5 / 5
    Atención al cliente
  • 3.5 / 5
    Características
  • 3.5 / 5
    Relación calidad-precio

Detalles del producto

  • Versión gratuita
    No
  • Prueba gratis
    No
  • Implementación
    En la nube, SaaS, web
    Instalado: Windows
  • Formación
    En persona
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia
    Horas laborables

Datos del proveedor

  • SuccessWare21
  • http://www.successware21.com
  • Fundada en 1995

Información sobre este software

Service industry software to manage dispatching, customer information, service agreements, full accounting, sales leads, and more. Our industry leading mobile field service solution; SWRemote, allows techs to fully run their jobs from the field including time stamping, invoicing and payment processing all of which is synchronized into SuccessWare21 in real time. Full operational and accounting reports will allow you to analyze and manage your business allowing you to achieve higher profits.


Funciones de SuccessWare21

  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Control de inventario
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Programación del mantenimiento
  • Seguimiento del historial de servicios
  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Control de inventario
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de contratos
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Portal de autoservicio
  • Programación
  • Seguimiento de trabajos
  • Seguimiento del historial de servicios
  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Control de inventario
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Seguimiento del historial de servicios
  • Acceso móvil
  • Base de datos de contactos
  • Cobro de pagos en el terreno
  • Enrutamiento
  • Expedición
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Gestión de contratos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Reloj de tiempo
  • Seguimiento del historial de servicios
  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Comercio e industria
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Gestión de contratos
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Seguimiento del tiempo

Las reseñas más útiles sobre SuccessWare21

Antiquated and clunky.

  Traducir con Google
1/5
En general
1 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
1 / 5
Asistencia al cliente
1 / 5
Relación calidad-precio

Comentarios: There are two points of failure, if Citrix goes down, I don't have access. If the Successware server goes down, I don't have access. We also pay Citrix and Successware to use the product. This system is terrible.

Puntos a favor: It has a lot of functionality, and some integrations with outside resources like text messaging.

Puntos en contra: Where to begin. The system is extremely antiquated. It appears to be designed for Windows 95, and that is not hyperbole. Due to an existing contract with our corporate hiearchy, we are required to login using Citrix. So instead of me using a web based or computer based APP, I have to log into Citrix, wait to connect, download the launcher, and login again.
The whole system is based around hot keys, as the GUI is not intuitive at all. The hot keys do not represent modern computing standards. For instance if I press CTRL+P, that opens call progress, instead of print.
Exporting any type information is almost impossible. To export a report, I have to print to PDF, copy and paste, and hope that reformatting doesn't take me hours.

We use the system heavily and successware provides us with an overall good experience

  Traducir con Google
4/5
En general
2 / 5
Facilidad de uso
3 / 5
Características y funcionalidad
3 / 5
Asistencia al cliente
4 / 5
Relación calidad-precio

Puntos a favor: Successware is an All in one solution. Call taking/dispatching
Integrates with other programs like SWRemote and Review Buzz.

Puntos en contra: It's outdated in the look and feel. Reporting isn't customized and we have to extract information to a speadsheet to manipulate to interpret. It requires extensive training to get someone up to speed ot use the program when we have a new user. Call Taking Screen is outdated. Would be nice to have it tie to scripting and easily searchable resource documents for pricing, services offered, etc.