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¿Qué es Less Annoying CRM?

Less Annoying CRM es un sencillo administrador de contactos que ha sido creado desde cero para pequeñas empresas. Administra tus contactos, clientes potenciales, notas, calendario, tareas pendientes y más, todo desde una sencilla aplicación web. Este producto está basado en tres principios básicos: sencillez, asequibilidad y excepcional atención al cliente.

Todos los usuarios obtienen una prueba gratis ilimitada de 30 días para probar exhaustivamente cada aspecto del CRM y el servicio de atención al cliente siempre es gratuito por teléfono y correo electrónico si los usuarios tienen alguna pregunta.

¿Quién usa Less Annoying CRM?

Less Annoying CRM fue creado para pequeñas empresas que necesitan un administrador de contactos sencillo, intuitivo, asequible y fácil de aprender. Este CRM se puede adaptar fácilmente para trabajar con flujos de trabajo existentes.

Less Annoying CRM Software - 1
Less Annoying CRM Software - 2
Less Annoying CRM Software - 3
Less Annoying CRM Software - 4
Less Annoying CRM Software - 5

¿Tienes dudas sobre Less Annoying CRM? Compara con una alternativa popular

Less Annoying CRM

Less Annoying CRM

4,8 (595)
15,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
69
11
4,9 (595)
4,9 (595)
4,9 (595)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
25,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
195
26
4,0 (18.402)
4,0 (18.402)
4,1 (18.402)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Less Annoying CRM

Salesforce Sales Cloud
Funcionalidades más valoradas
Contactos compartidos
Para equipos de ventas/organizaciones
Seguimiento de clientes
Bigin by Zoho CRM
Funcionalidades más valoradas
Gestión de clientes potenciales
Gestión de contactos
Gestión del pipeline de ventas
Pipedrive
Funcionalidades más valoradas
Gestión de clientes potenciales
Gestión de contactos
Gestión del pipeline de ventas
Microsoft Excel
Funcionalidades más valoradas
Acceso sin conexión
Herramientas de colaboración
Importación y exportación de datos
HubSpot CRM
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de contactos
Gestión de clientes potenciales
Gestión de contactos
Mailchimp
Funcionalidades más valoradas
Gestión de campañas de email
Gestión de correo electrónico
Marketing por correo electrónico
Microsoft 365
Funcionalidades más valoradas
Almacenamiento de documentos
Gestión de correo electrónico
Uso compartido de archivos
Zoho CRM
Funcionalidades más valoradas
CRM
Gestión de la asistencia técnica
Para startups
Insightly
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de contactos
Gestión de contactos
Programación de tareas

Opiniones de Less Annoying CRM

Evaluación media

General
4,8
Facilidad de uso
4,9
Atención al cliente
4,9
Funcionalidades
4,5
Relación calidad-precio
4,9

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
82%
4
15%
3
2%
2
0%
1
1%
Kelly
Kelly
Certified Professional Organizer en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Formación profesional y coaching, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Simple and pleasant

5,0 hace 4 años

Comentarios: Less Annoying CRM was recommended to me years ago when I was trying to get the company I was working for to start using a CRM. After playing around with the free trial I recognized what a fantastic tool it was! The ability to link tasks and appointments to contacts and customize pipelines revitalized my workflow. Logging interactions with clients and contacts in the CRM meant no more emailing back and forth with our small team, the information was there if anyone wanted it.

Puntos a favor:

- The ability to link contacts to appointments and tasks made it easy to navigate to the information I needed. - The dashboard gives a clear (and customizable) overview of what's on the horizon - It was simple to set up and understand, very intuitive! - It was easy to import contacts from MailChimp. - It was easy, and so helpful, to link it to my Google calendar. - Being able to log emails to the contacts via bcc made it easy to gather all relevant information in one place.

Puntos en contra:

- I received some exported data from Less Annoying CRM and it was all jumbled into thin columns. This could have been some default setting from the sender though.

David
David
President en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Edición, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Exactly as the name promises

5,0 hace 8 meses

Comentarios: Very positive in all respects once we get to understand that we're having to accept some compromises in return for affordability and user friendliness.

Puntos a favor:

It is easy, simple, and just plain works. Sure the feature set is limited, but the price is very very affordable and what it does is easy to understand, use, and benefit from.

Puntos en contra:

More sophistication would be great, but I get it. Most of us don't use all the features in other CRM systems, and the add-on costs and complications are appalling. Less Annoying is a great compromise and we're very happy.

Tom
President en EE. UU.
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Best CRM Value Ever!

5,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: Best customer service on the planet. Super nice. Always quick to respond. I'd hire any of the team members I've worked with for my company in the blink of any eye!

Puntos a favor:

Great value. Nothing compares in price, value, and service!

Puntos en contra:

Could use more tools, but what the offer is great!

Rea
Sales Leader en EE. UU.
Contabilidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

Fantastic CRM to Get Your Business measuring Something

3,0 hace 7 años

Comentarios: I have used many crm's from the old days of ACT to today's version of Saleforce and even Sugar CRM. All of them are good in their own unique ways. The huge value of Less Annoying CRM its ease of use and value as an efficient contact management tool while providing good reporting tools. Since it is so easy to use and learn minimal training time is required to learn it so it really easy Less Annoying. Since it integrates so well with gmail and google calendar there is no need to have multiple calendars going. It is a good place to share calendars as well. For the money - it is a great solution and very easy to buy use and get support with. The couple of times when I have required support, it is very simple to speak with someone or get video's backfrom Less Annoying CRM support showing how to do virtually anythin that can be done.

Puntos a favor:

Simple - Ease of Use - Training - Email integration - Support all well done.

Puntos en contra:

Not great at setting up my templates for importing- It will not save any templates. If you want the CRM to do any of the steps of the sales process then this is not the software for you. It is more of an advanced contact manager vs a true CRM. For the price, there are many more full CRM options out there featured

Danielle
Danielle
Founder en Canadá
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Everything you need; nothing you don't.

5,0 hace 4 meses

Comentarios: Easy. Easy. Easy.
Good help files.
Very glad I chose this tool.
I recommend it.

Puntos a favor:

The interface is easy. Customizing fields and flows is easy. Import-export is easy. I can tell that this tool has had many people doing use cases in the background and refining them to the most elegant solution.

Puntos en contra:

I want it to integrate better with ConvertKit.