Okta

Por Okta

4.5 / 5 265 reseñas
Okta

Valoración media

265 reseñas
  • En general 4.5 / 5
  • Facilidad de uso 4.5 / 5
  • Atención al cliente 4.5 / 5
  • Funciones 4.5 / 5
  • Relación calidad-precio 4.5 / 5

Detalles del producto

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Implementación En la nube, SaaS, web
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia En horario ininterrumpido (atiende un representante)
    Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Okta
  • http://www.okta.com/
  • Fundada en 2009

Sobre Okta

Okta es el proveedor líder de identidad para la empresa. Okta Identity Cloud conecta y protege a los empleados de muchas de las empresas más grandes del mundo. También conecta de forma segura a las empresas con tus socios, proveedores y clientes. Con integraciones profundas a más de 5000 aplicaciones, Okta Identity Cloud permite el acceso simple y seguro desde cualquier dispositivo. Miles de clientes, incluidos Experian, 20th Century Fox, LinkedIn y Adobe confían en que Okta trabajará más rápido, aumentará los ingresos y se mantendrá seguro.

Funciones de Okta

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  • Autenticación de múltiples factores
  • Gestión de contraseñas
  • Gestión de cuentas
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de roles
  • Gestión de solicitudes de acceso
  • Provisión de usuarios
  • Registro único
  • Supervisión de actividad de usuarios
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Las reseñas más útiles de Okta

Great tool for giving end users access

Traducir con Google Revisado el 12/2/2019
Lead Training and Support Specialist
Marketing y publicidad, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
4/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
Asistencia técnica
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: we use this for so much, a user wants to access an email account or group, give them a chicklet for it, it allows for much better sharing of items and greater control over the access as well which is great.

Puntos a favor: I love this tool. No longer have to risk giving out passwords to account. I can just give my user access to an OKTA account and then assign them chicklets to access account, software, groups and so forth, without them ever having to know the password to them. It works well and is fairly easy to use and set up users. The AD tie in is nice and helps in making it easier to add users to your account. Put yourself at ease and give OKTA a real look you will not be disappointed.

Contras: i would say adding users can seem a bit tricky and odd if you don't do it all the time, it could be a little clearer on adding users into your account. but other than that its pretty solid software

Great User Experience and Easy Administration

Traducir con Google Revisado el 24/5/2017
Infrastructure Manager
Construcción, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
Fuente: GetApp
4/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
4 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Puntos a favor: Our users save minutes every single day, no longer repetitively typing and re-typing their directory password. When we have had issues with applications, their support has been extremely responsive. They also take what the community builds as custom applications and will roll those into the app library as they put polish on them and make them ready for prime time.

Contras: The only downside to Okta is cost. We know these systems are not cheap and Okta is one of the premium models for sure. We decided that with a system which was so user intensive and users had to touch many times per day for logging into applications, we were not willing to sacrifice usability for what came down to not a lot of money. I will tell you that the list pricing on their website is very negotiable. If you can find some other customers to talk pricing to you you'll know that good deals are there if you work it correctly with your account team and their sales cycle.

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