
¿Quién usa SyncForce?
International Consumer & Professional Packaged Goods Manufacturers. Focus Industries: Food and Beverages, Building & DIY, Personal Care, Home Care and Pet Food & Care.
¿Qué es SyncForce?
SyncForce is a unique software system that connects product pipeline collaboration with product information distribution. The SyncForce Product Succes Platform helps consumer & professional packaged goods manufacturers accelerate product development through better end-2-end communication. Another key hallmark of the solution is the ability to ensure complete and consistent digital availability across all channels and customers.
Información sobre SyncForce
SyncForce
http://www.syncforce.com
Fundada en 1999



Resumen de precios de SyncForce
SyncForce no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis. La versión de pago de SyncForce está disponible a partir de 1500,00 US$/mes.
Precio inicial
1500,00 US$/mes
Versión gratuita
No
Prueba gratis
No
SyncForce: implementación y asistencia
Asistencia
- Horas laborables
Implementación
- En la nube, SaaS, web
Formación
- En persona
- En directo en línea
- Seminarios web
- Documentación
Funciones de SyncForce
Herramientas PDM
- Análisis de productos
- Control de versiones
- Gestión de ciclo de vida del producto
- Gestión de documentos
- Gestión de fórmulas
- Gestión de nomenclaturas
- Gestión de tests
Herramientas de calidad de datos
- Correspondencia y fusión
- Deduplicación de datos
- Descubrimiento de datos
- Gestión de datos maestros
- Gestión de metadatos
- Perfilado de datos
- Validación de direcciones
Software PIM (gestión de la información de productos)
- Control de calidad de datos
- Control de versiones
- Distribución de contenido
- Gestión de activos digitales
- Gestión de documentación
- Gestión de registros principales
- Modelado de datos
Lista completa de Software PIM (gestión de la información de productos)
Software de PLM (gestión del ciclo de vida del producto)
- Gestión de datos del producto
- Gestión de documentos
- Gestión de la conformidad
- Gestión de proveedores
- Gestión de proyectos
- Gestión de requisitos
- Gestión del cambio
- Gestión del diseño
- Seguimiento de costes
Lista completa de Software de PLM (gestión del ciclo de vida del producto)
Software de catálogos
- Atributos de productos personalizados
- Biblioteca de contenidos
- Búsqueda/filtro
- Comparación de productos
- Creación de catálogos
- Funcionalidad de venta cruzada
- Gestión de contenidos
- Gestión de precios
- Vistas de catálogo personalizadas
Software de gestión de activos digitales
- Aplicación móvil
- Biblioteca de activos
- Búsqueda/filtro
- Categorización de activos
- Compartición de recursos
- Control de versiones
- Conversión de archivos
- Creación de informes/análisis
- Creación de marca personalizable
- Gestión de flujos de trabajo
- Gestión de metadatos
Software de gestión de carteras de proyectos
- Colaboración
- Creación de informes/análisis
- Gestión de carteras
- Gestión de recursos
- Gestión de requisitos
- Gestión de tareas
- Gestión del cambio
- Panel de comunicaciones
- Planificación de proyectos
- Presupuestos
- Seguimiento de hitos
- Seguimiento horas/gastos
Lista completa de Software de gestión de carteras de proyectos
Software de gestión de contenidos CMS
- Búsqueda de texto completo
- Contenido en audio
- Contenido en vídeo
- Control de versiones
- Editor de imágenes
- Editor de texto
- Formularios electrónicos
- Gestión de SEO
- Gestión de páginas web
- Indexación de documentos
- Modelos personalizables
Software de gestión de datos maestros
- Cartografía de relaciones
- Correspondencia y fusión
- Enmascaramiento de datos
- Gestión de datos
- Gestión de la jerarquía
- Gestión de metadatos
- Gestión de procesos
- Integraciones de fuente de datos
- Varios dominios
- Visualización
Software de gestión de la innovación
- Clasificación de ideas
- Colaboración
- Flujo de trabajo de evaluación
- Gestión de comentarios
- Hilos de debate
- Ideación y producción participativa
- Ludificación
- Seguimiento de tendencias
- Sondeos y votos
- Supervisión de la implicación
Software para packaging
- Biblioteca de activos
- Gestión de inventarios
- Gestión de requisitos
- Modelado 3D
- Paletización
- Para fabricantes
- Presupuestos y estimaciones
- Redacción
- Visualización en tienda
Software para roadmap de producto
- Arrastrar y soltar
- Colaboración
- Gestión de flujos de trabajo
- Gestión de requisitos
- Importación/Exportación de contenidos
- Priorización
- Seguimiento de hitos
Soluciones de gestión de productos
- Colaboración
- Encuestas y comentarios
- Gestión de flujos de trabajo
- Gestión de ideas
- Gestión de recursos
- Gestión de requisitos
- Hoja de ruta del producto
- Planificación de lanzamiento
- Priorización
- Seguimiento de hitos
Alternativas a SyncForce
Más alternativas a SyncForceOpiniones de SyncForce
Todas las opinionesCalificación general
Evaluación media
Jan Q.
-
Valoración global5 /5
-
Facilidad de uso5 /5
-
Funcionalidades5 /5
-
Asistencia técnica5 /5
-
Relación calidad-precio5 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 10/9/2019
"Understandable solutions"
Comentarios: Professional
Puntos a favor: SyncForce is easy configurable to customer needs
Contras: That you cannot implement SyncForce in every branch.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 10/9/2019
Christopher H.
-
Valoración global4 /5
-
Facilidad de uso4 /5
-
Funcionalidades4 /5
-
Asistencia técnica3 /5
-
Relación calidad-precio5 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 8/7/2019
"Review of SyncForce"
Comentarios: Fantastic! It is amazing how it ties all product portfolio management together from start to finish! WhT is even more amazing is how it works with segmentation of brands, markets, user groups and languages. There could be some improvements in the configurator to make it easier to setup product classes, assign attributes, etc...I would recommend sending out a request to partners for more detail in this area.
Puntos a favor: For a user, it is very intuitive. The software fills a gap where most do not as it relates to EPD/NPD processes from start to implementation. It is also a truly global solution for managing brands and markets with multiple languages. It’s ability to feed the channels required by the customer for brands and markets with the ability to update product information in one place is amazing.
Contras:
1. Not easy to make bulk updates across many products
2. Having to use Dropbox to load images - not intuitive
3. Not easy to profile DA’s and link them to products when loading many DA’s
4. Configuration could be made more intuitive and easier
- Fuente de la reseña
- Publicado el 8/7/2019
Martin G.
-
Valoración global3 /5
-
Facilidad de uso4 /5
-
Funcionalidades5 /5
-
Asistencia técnica3 /5
-
Relación calidad-precio5 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 9/10/2019
"Perfect manufacturer Product management platform"
Comentarios: we solved manufacturers product data centralization challenges and helped ease the process to make this content available
Puntos a favor: the perfect fit for manufacturer processes for CPG and construction/DIY - this means the software fits to the manufacturers business and supports it accordingly
Contras: every project we find new configuration possibilities for things we already did - and identify that we could have configured it in better way
- Fuente de la reseña
- Publicado el 9/10/2019
Andrea S.
-
Valoración global4 /5
-
Facilidad de uso5 /5
-
Funcionalidades5 /5
-
Asistencia técnica4 /5
-
Relación calidad-precio5 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 22/7/2019
"Great platform to manage and centralize product data and related processes"
Comentarios:
Centralization of product master data and digital assets: Make product data and digital assets available to internal and external stakeholders in 1 central place - easy access, flexible search functionalities, structured views on product master data and related digital assets.
Implementation of project management for new product development: Integration of product development providing transparency of the end-to-end process across all relevant departments with business approval steps and data collection directly into the centralized platform.
Puntos a favor: The software consists of modules targeted to address specific needs of manufactures in certain industries. It is developed with very broad business understanding about those areas. The software can be implemented step by step according to business needs. The implementation of the single modules could be done rather fast, so that first impact and success of the project could be shown within a few weeks. The most valuable part of a SyncForce implementation project is the business discovery as a starting point which helps to really understand business frictions, route causes and target the implementation towards solving the biggest pain points.
Contras: Since it is a cloud based solution, configured and not customized, there are no individual settings or features. Any new feature or functionality will be implemented after a thorough analysis of the underlying business needs, which could be time consuming. However, this in-depth understanding for sure leads to better business results.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 22/7/2019

Alexander V.
-
Valoración global4 /5
-
Facilidad de uso4 /5
-
Funcionalidades4 /5
-
Asistencia técnica3 /5
-
Relación calidad-precio4 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 17/7/2019
"Ultimate solution for manufacturers"
Comentarios: Out of the box solution that supports manufacturers (in building & construction; our focus area at Innovadis) on every facet of their strategy. From product idea to product launch.
Puntos a favor:
The standard functionality on datapools as GS1, 2BA, EZ-base
100% cloud ans SaaS solution, everybody on the same version
No maintenance, full functionality out of the box
Contras: Would be the user interface, could be more 2019..
- Fuente de la reseña
- Publicado el 17/7/2019