Teamwork

¿Quién usa Teamwork?

Empresas que tienen proyectos para administrar o que tienen dificultades para coordinar sus equipos y proyectos.

¿Qué es Teamwork?

Teamwork Projects combina características de alto rendimiento que crean flujos de trabajo más inteligentes y cierran brechas de comunicación para que tú puedas concentrarte en hacer el trabajo.
Las características incluyen administración de tareas, seguimiento del tiempo, hitos, gráficos de Gantt, informes instantáneos de alto nivel y más.

Teamwork for Enterprise ofrece la plataforma de colaboración en su clase para permitir una eficiencia máxima y facultar a equipos de alto rendimiento con asistencia y capas de seguridad adicionales.

Información sobre Teamwork

Teamwork.com

https://www.teamwork.com/

Fundada en 2007

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Teamwork: implementación y asistencia

Asistencia

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  • Preguntas frecuentes/foro
  • Base de conocimientos
  • Asistencia telefónica
  • Aistencia 24/7
  • Chat

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Linux (desktop)
  • Android (móvil)
  • iPhone (móvil)
  • iPad (móvil)

Formación

  • Webinars
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Funcionalidades de Teamwork

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Lista completa de Herramientas de gestión de tareas

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Alternativas a Teamwork

Más alternativas a Teamwork

Opiniones de Teamwork

Todas las opiniones

Calificación general

4,5/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4,3
Atención al cliente 4,5
Funcionalidades 4,3
Relación calidad-precio 4,4

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Brett G.
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 21/12/2017

"Productivity in full effect"

Ventajas: Teamwork is great for not only a team of people, but for the individual user as well. I run a small accounting business and I'm my only employee. Teamwork allows me to set up tasks and projects that are both one-off tasks and regularly reoccurring tasks. As I check off the tasks that need to be done today, I can look forward to the rest of the week and get a good reminder of what is coming up. It also allows me to invite clients into the tasks so they can see the status of where I am at in a project we have agreed upon. They can upload documents, make comments. I can use a basic time-tracking tool to make sure I'm not estimating my time spent incorrectly. The extra time I have to spend upfront to get the tasks and templates created is well worth the time when a new client comes along. I don't have to recreate the wheel, or think extra hard at remember what I did last time. I can simply apply a template of tasks for any given project that is needed and we are set and rolling! This is one of the best tools I've discovered for running my practice.

Desventajas: For tasks that are set as reoccurring, their display of the tasks isn't the best. I click the task as complete and it immediately populates the next instance of that task right below the one I completed. I have to pay special attention to the tasks for this reason when checking stuff off. I have often checked the next month's task off after clearing the current one. When I uncheck the following month's task as actually not completed, it does not remember the future events that were created, thus making my task list look much larger than it actually is.

Respuesta de proveedores

por Teamwork.com el 22/5/2019

Hi there,

Thank you for the review of Teamwork Projects.

Kind regards,
Nancy at Teamwork.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 21/12/2017
Sara olive S.
Project Manager
Marketing y publicidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/10/2020

"Working Well for our Project-Based Company"

Comentarios: The overall experience has been pretty positive, with most team members adapting quickly to Teamwork. There has been a slight learning curve, since we were going from a very basic system in Trello to this more fully-featured tool.

Ventajas: The best part about teamwork is the birds-eye-view that it gives employees and managers over everything that is going on within the company. We really appreciate having our time tracking system tied directly to the tasks within a project because it makes it much easier to log time and to see how much time was spent on each area of the project.

Desventajas: We have not yet developed a clear process, and Teamwork doesn't seem to have one built in, to account for tasks that are waiting on outside input such as a client approval. Most of our clients are not using our Teamwork software, so when we are waiting on a review there is not a great way within the software to distinguish that apart from a task that is actually late.

Respuesta de proveedores

por Teamwork.com el 1/2/2021

Hi Sara Olive,

Thanks for your review of Teamwork! It's great to see Teamwork has helped with your task and time management.

I've passed your comment onto the support team to look into these issues further.

Kind regards,
Karen at Teamwork

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/10/2020
Usuario verificado
CEO
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    3 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/6/2021

"The right CRM for web design teams"

Comentarios: The right CRM for web design teams.

Ventajas: The right CRM for web design teams. I have been using this platform for many years because after several tests we found it the most suitable for our team.

Desventajas: Maybe a bit complicated for external users (customers with who our team discusses).

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/6/2021
Sophie A.
Operations Manager
Marketing y publicidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    6/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/10/2020

"Great for tasking, mediocre to terrible at everything else"

Comentarios: Teamwork excels at tasking and basic project management, but don't count on it for any company or portfolio insights and/or big picture views. This is a good tool for small teams that worry about pipeline and traffic control but not for large interconnected teams that require account management, efficiency evaluation or budget oversight.

Ventajas: The UI is very intuitive and clear.
Actions around tasks have short paths to complete and work well.
The features for tasking are useful and easy to work with.
The knowledge base covers almost every topic and support is responsive, friendly and helpful.

Desventajas: The reporting tools are basically non-existent and any historical evaluation of data almost impossible.
Teamwork does not distinguish or allow to filter for late tasks historically, which means once a task/milestone is completed it becomes impossible to tell if that task was late or on time.
This makes tracking efficiency and employee performance impossible as we do not know if tasks are on time in general and where the bottleneck lie.
Similarly not being able to construct dashboards and manipulate data around time, late tasks, etc. for teams rather than projects hampers decision-making. Compared to something like Celoxis or even Jira which for example allows to compare any data with custom scripts etc, Teamwork feels incredibly inflexible and dated to have to export excel sheets to manipulate and evaluate data. Our account managers are not able to find out if they are doing good or not on a specific account as data can not really be filtered and displayed that way either.

Respuesta de proveedores

por Teamwork.com el 29/1/2021

Hi Sophie,

Thanks for your review of Teamwork.

We apologise for the issues you have experienced with our product. Could you email us at support@teamwork.com so we can try resolve these problems?

Kind regards,
Karen at Teamwork

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/10/2020
Paulo F.
Founder - CFO
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    3 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/3/2021

"Teamwork to integrate you team work ;)"

Comentarios: My overall experience is OK since my client requires us to use it within their organization. It's taking time to get used to it and learning how to use it properly.

Ventajas: The platform is very complete! Pro managers will have a field day working with this platform since it has all the necessary features to help them keep track of the work being done throughout the team/organization.

Desventajas: Like any other software or platform, it takes time to learn how to use and get used to it. This is always a deal-breaker for me, whenever the estimated time to setup and start using a product is long I am discouraged in using it.

Respuesta de proveedores

por Teamwork.com el 26/3/2021

Hi Paulo,

Thanks for leaving a review of Teamwork - we really appreciate it.

It's great to hear that Teamwork has all the necessary features for your team!

I'm sorry to hear that you've been experiencing issues with onboarding - could you email us at support@teamwork.com so we can look into this further?

Many thanks,
Karen at Teamwork

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/3/2021