When I Work

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Por When I Work

¿Quién usa When I Work?

Desde pequeñas empresas hasta grandes corporaciones empresariales: equipos de gestión de todos los sectores usan el software gratuito When I Work (hasta 75 empleados) para gestionar la planificación de personal y mejorar la comunicación.

¿Qué es When I Work?

When I Work ahora es gratis para siempre. Es la forma más fácil para que las empresas puedan programar el trabajo y comunicarse con sus empleados a tiempo parcial. Comunica los horarios y facilita un reloj de tiempo a cada trabajador. Programa sobre la marcha con aplicaciones gratuitas para iPhone y Android. Ahorra tiempo y dinero con herramientas sencillas de planificación de personal.

When I Work ayuda a planificar el trabajo de más de 500 000 personas en todo el mundo. Miles de empresas se registran cada semana en When I Work. Precios desde 1.50 $ mensuales por usuario.

Información sobre When I Work

When I Work

http://www.wheniwork.com/

Fundada en 2010

Resumen de precios de When I Work

When I Work dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de When I Work está disponible a partir de 1,50 US$/mes.

Precio inicial

1,50 US$/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de When I Work

Herramientas de gestión del tiempo
Base de datos de empleados
Cálculo de horas extra
Facturación
Gestión de control de horas
Horas facturables y no facturables
Registro automático de tiempos
Seguimiento de horas en movimiento
Seguimiento de horas sin conexión
Seguimiento de vacaciones/ausencias
Tasas de facturación múltiples
Alertas y notificaciones
Gestión de reserva de habitaciones
Planificación de instalaciones
Planificación de personal
Programación a tiempo real
Programación automatizada
Programación de citas
Programación de cursos
Programación de grupos
Programación de recursos
Varias ubicaciones
Acceso móvil
Alertas y notificaciones
Búsqueda
Chat en tiempo real
Encuestas y comentarios
Feed de actividad/noticias
Gestión de tareas
Hilos de debate
Integración de terceros
Llamadas de audio
Uso compartido de archivos
Videoconferencia
Arrastrar y soltar
Citas recurrentes
Conforme con HIPAA
Facturación
Gestión de docentes/personal escolar
Gestión de expedientes de pacientes
Gestión de médicos
Portal de autoservicio
Programación de citas
Programación de llamadas
Seguimiento de incomparecencias
Varias ubicaciones
Gestión de selección de personal
Gestión de subcontratistas
Gestión de tiempo y asistencia
Gestión del ciclo de vida de empleados
Mano de obra variable
Métricas de rendimiento
Planificación de personal
Presupuestos/previsiones
Previsión de trabajo
Seguimiento de competencias
Acceso móvil
Creación de informes/análisis
Gestión de control de horas
Gestión de nóminas
Mensajería
Reconocimiento biométrico
Seguimiento de asalariados
Seguimiento de ausencias por enfermedad
Seguimiento de vacaciones/ausencias
Seguimiento del trabajo
Tarjeta perforada
Tarjeta perforada en línea
Creación de informes/análisis
Cálculo de horas extra
Gestión de calendarios
Planificación de personal
Portal de autoservicio
Seguimiento FMLA
Seguimiento del tiempo
Base de datos de miembros
Contabilidad
Gestión de comités
Gestión de cotizaciones
Gestión de donantes
Gestión de eventos
Gestión de la recaudación de fondos
Gestión de membresías
Gestión de redes sociales
Gestión de voluntariado
Control de calidad
Facturación
Gestión de barriles
Gestión de inventarios
Gestión de la distribución
Gestión de pedidos
Gestión de receptas
Planificación de la demanda
Seguimiento de la producción
Base de datos de clientes
Cálculo de costes
Facturación
Gestión de banquetes
Gestión de calendarios
Gestión de camareros
Gestión de cocinas y de menús
Gestión de contratos
Gestión de eventos
Gestión de instalaciones
Gestión de inventarios
Gestión de pedidos
Gestión de presupuestos
Gestión de receptas
Gestión de reservas
Análisis nutricional
Calculadora de costes de trabajo
Coste de recetas y fórmulas
Etiquetas de ingredientes e información nutricional
Gestión de clientes
Gestión de inventarios
Gestión de la contabilidad
Gestión de la producción
Gestión de recetas y fórmulas
Gestión de ventas
Historial de ventas
Acceso móvil
Cambio de turnos
Creación de informes/análisis
Distribución de programas
Gestión de nóminas
Gestión de recursos
Mensajería
Programación automatizada
Seguimiento de tiempo en línea
Análisis nutricional
Comidas gratuitas y a precio reducido
Compras
Cálculo de costes
Escuelas
Gestión de inventarios
Gestión de receptas
Pagos y financiación en línea
Para comedores
Para instalaciones médicas
Planificación de menús
Punto de venta (POS)
Seguimiento de bandejas

Opiniones de When I Work

Mostrando 5 de 810 opiniones

General
4,5/5
Facilidad de uso
4,5/5
Atención al cliente
4,5/5
Funcionalidades
4,3/5
Relación calidad-precio
4,5/5
Trish C.
Senior Receptionist and Lead Trainer
Veterinaria, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/7/2019

"Great software for teams of all sizes"

Comentarios: I've been using this software for 5 years, first as an employee then as an employer. Ease of use for both parties is fantastic and it's well worth paying for to save the time. When I change places of business, if I have a choice, I will choose When I Work again and again.

Puntos a favor: - Shift templates, makes scheduling a lot easier
- The ability to copy and paste any shift, even faster than clicking and choosing
- Simple to add and remove employees
- App is fairly easy to use
- Time clock is awesome, easy to use

Contras: - Looking at the full staff schedule on a particular day can be tedious.
- For those making schedules, it's so much easier to do on a computer
- In order to have a printed schedule, it downloads the PDF which you then have to print. I wish this printed right off the website.

Respuesta de proveedores

por When I Work el 29/7/2019

Hi Trish,

Thank you for taking the time to review When I Work, and your feedback is appreciated! We are always looking for ways to make improvements and appreciate users like you that provide feedback so we can enhance and improve When I Work!

Best,
Amanda

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/7/2019
Sarah C.
Senior Hospitality and Marketing Manager
Vino y licores, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/11/2019

"Takes the work out of scheduling"

Comentarios: We have been incredibly happy with the program. We went from spending 8-10 hours scheduling each month to 1-2

Puntos a favor: It is incredibly easy for both the employee to enter their availability and the manager to appropriately schedule. We love that we cant schedule somebody if they mark themselves unavailable, avoids confusion and holds the employee accountable

Contras: The inability to attach files to an email

Respuesta de proveedores

por When I Work el 23/11/2019

Hi Sarah,

Anna here from When I Work Customer Care. Thank you for taking a minute to leave us a review! I definitely understand how the ability to attach a file to a group email could improve When I Work. We have just released a new feature called Document Storage that your team may be interested in. I've linked an article that outlines the feature below.

https://help.wheniwork.com/articles/document-storage-release-notes/

Thanks again for leaving us a review. We're happy to hear that When I Work is saving you time and preventing confusion. If you have any questions or concerns, please let us know at https://help.wheniwork.com/submit-a-ticket/.

Have a great day,
Anna

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/11/2019
Usuario verificado
Waitstaff and Trainer
Restaurantes, 5001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/5/2020

"The Best Scheduling Tool On The Market"

Comentarios: In my restaurant this helps us servers to communicate about who is going to be working at what times. For example if I was sick and wasn't able to work a morning shift, I would put it in the group chat and know that someone could take my shift!

Puntos a favor: I enjoy being able to see a detailed, easy to read schedule through an app on my phone. It is insanely easy to use the app. It also gives you access to different group chats within the company, and to have the ability to swap shifts and communicate with co-workers which I love.

Contras: To me, this software was life-changing. The one thing I like least is that the business that I work for while I'm on campus doesn't use it, making it harder to read their schedule.

Respuesta de proveedores

por When I Work el 18/5/2020

Hello -

Thank you for taking the time to provide a review for us!

So happy to hear that you're enjoying the simplicity of the app and ease of viewing your schedule, along with our WorkChat feature! We do work with multiple workplaces, so if your campus team has questions, we'd love to hear from them!

Again, thanks for that great review!

Kindly,
Adrianne

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/5/2020
Ellen K.
owner
Comercio minorista, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    2/5
  • Funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    2/5
  • Relación calidad-precio
    2/5
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/8/2017

"A good option for timecards and schedule. "

Comentarios: Initially it was a good solution for employee scheduling. We added the time clock after about 8 months and it has served its purpose. It allowed us to not use a google doc to schedule employees. It is a a good scheduler but not as great of a time clock.

Puntos a favor: My employees can use the app to get alerts and check their schedules. Employees can swap shifts with my approval. The time card is integrated into the schedule app. It is somewhat easy to use. We have used this software for about 2 years. When we first started with them there were not a lot of options out there. And it served its purpose. Our employees seem to like using it.

Contras: There are several cons. I think the price is too high for what you get. Trying to process the time cards is very cumbersome and not very easy to understand. We run 24 hours a day and this software is not well suited to a 24 hour clock. Overall I spend too much time trying to understand how to use the time clock - punch in/out- and it is really frustrating. Also- their customer support is really pretty horrible. There is not a way to call someone and you have to submit an email to support and it can take them a bit to get back to you. Issues with time cards are things you want an answer for right away and they do not offer a quick response. Also- you really have to use a desk top to process the time cards and it does not function so well with google chrome- I think safari works better- but I prefer to use chrome. There are glitches with it that are just frustrating.

Respuesta de proveedores

por When I Work el 5/9/2017

Hi Ellen!

Thanks for writing us a review! We appreciate the feedback you provided to us. I am happy to hear that you are finding the scheduler helpful. I am, however, bummed to hear that you have had difficulty contacting our support teams. You always have access to live chat within your account, simply by clicking on the chat bubble within the green toolbar. If additional training on the Attendance tool is something you would like, please just let our support teams know and we would be more than happy to provide you with that.

We strive to provide the highest level of support to our customers and we hope that we can meet your expectations moving forward.

Have a great day!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/8/2017
Erin M.
Sales & Marketing
Alimentación y bebidas, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/3/2020

"Scheduling made simple"

Comentarios: Overall we have loved using When I Work. It makes scheduling seamless and reduces the amount of time we spend on employee schedules. We also really love the reminders and text alerts as it makes it easy to communicate with our team quickly when things change.

Puntos a favor: When I Work is so easy to use, it is simple to add employees, great for creating shift templates and the chat features and shift drop applications make changing the schedule simple for employees. As a manager these features are awesome as they reduce the amount of time that I spend re-working the schedule.

Contras: The only challenge we have faced is that we don't have access to the task list as we don't pay for this version of the application. We would love to try it out to see if it is a good value add for us.

Respuesta de proveedores

por When I Work el 18/3/2020

Hi Erin -

Thank you so much for taking the time to give us such a lovely review!

I'm so happy to hear features we offer like Shift Swaps & Drops and WorkChat have been so useful for you. It's awesome to hear that scheduling has gotten easier as well!

We'd be happy to discuss our Tasks feature and see what options are available for you. Feel free to submit a ticket at https://help.wheniwork.com/submit-a-ticket/ so we can assist!

Again, thanks so much for this lovely review!

Kindly,
Adrianne

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/3/2020