Emergency Reporting

Por Emergency Reporting

¿Quién usa Emergency Reporting?

La solución tiene clientes en todo Estados Unidos, desde pequeños distritos de bomberos rurales hasta agencias con varios parques, condados e incluso el Departamento de Defensa.

¿Qué es Emergency Reporting?

El Fire Package, de ER, es un potente software para parques de bomberos que permite supervisar, gestionar y analizar fácilmente lo que ocurre en el parque. Su herramienta de creación de informes NFIRS es el principal punto de entrada de datos e información sobre el departamento. El módulo de ocupación organiza la información sobre los edificios de la comunidad, las herramientas flexibles de seguimiento facilitan la gestión de programas LOSAP y el módulo de formación contribuye a que te asegures del aprendizaje de tu equipo.

Información sobre Emergency Reporting

Emergency Reporting

http://www.emergencyreporting.com/

Fundada en 2003

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Precio inicial

850,00 US$/mes
N/A
5,00 US$/mes
166,00 US$/mes

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Emergency Reporting: implementación y asistencia

Asistencia

  • E-mail/Help Desk
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web

Formación

  • En persona
  • En vivo online
  • Webinars

Funcionalidades de Emergency Reporting

  • API
  • Acciones preventivas y correctivas (CAPA)
  • Alertas de fin de turno
  • Almacenamiento de documentos
  • Base de datos de los pacientes
  • Calendario de eventos
  • Certificación de empleados
  • Codificación y control de documentos
  • Comercio en línea
  • Conformidad con NEMSIS
  • Control de protocolos SOG
  • Cálculo de horas extra
  • Datos de puntos de servicio
  • Declaración de denegaciones
  • Firma electrónica
  • Gestión de archivos
  • Gestión de asistencia
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de carburante
  • Gestión de control de horas
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de flota
  • Gestión de instructores
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de la formación
  • Gestión de reclamaciones
  • Gestión de suministros
  • Gestión de turnos
  • Horario de roles de servicios de urgencia
  • Importación y exportación de datos
  • Indicador de disponibilidad
  • Informes de accidentes de trabajo
  • Informes diarios
  • Inscripción self-service
  • Mantenimiento de vehículos
  • Programación
  • Programación automatizada
  • Programación de eventos
  • Programación de rotaciones
  • Prueba de detección de drogas en el personal
  • Reparación de vehículos
  • Seguimiento de conceptos facturables
  • Seguimiento de daños a los vehículos
  • Seguimiento de equipos
  • Seguimiento de la asistencia
  • Seguimiento de sustancias controladas
  • Supervisión de expediciones
  • Supervisión de quejas

Lista completa de Software de emergencias médicas

  • API
  • Alertas y alzada
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Búsqueda/filtro
  • Calendario de eventos
  • Campos personalizables
  • Chat en vivo
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes y estadísticas
  • Datos de sensor
  • Formularios personalizables
  • Gestión de asistencia
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de expedientes
  • Gestión de inspecciones
  • Gestión de instalaciones
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de la formación
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de usuarios
  • Guía contextual
  • Imágenes de pictometría
  • Lectura de código de barras/tickets
  • Lista de verificación de respuestas de incidentes
  • Mantenimiento de equipos
  • Mapas geográficos
  • Navegación en el vehículo
  • Notificaciones en tiempo real
  • Personalización
  • Programación
  • Programación automatizada
  • Programación de eventos
  • Programación del mantenimiento
  • Reconocimiento de códigos de barras
  • Recordatorios
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de equipos
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de inventario
  • Seguimiento de la asistencia
  • Supervisión
  • Varias ubicaciones
  • Vista táctica

Lista completa de Software para bomberos

Alternativas a Emergency Reporting

Más alternativas a Emergency Reporting

Opiniones de Emergency Reporting

Todas las opiniones

Calificación general

4,5/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4,5
Atención al cliente 4,7
Funcionalidades 4,2
Relación calidad-precio 4,5

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Grant M.
Lead Instructor
Educación superior, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/11/2018

"So much easier than the way we use to do it."

Comentarios: We have had zero problems with the actual program. We have not done the training we should have on it at times and have had to figure out a few things on our own, but that is not because the training isn't available. Overall we are extremely happy with the product and service we have been provided. It makes us a much more effective department. Our insurance agents love us because of the speed of the reports and all the information they contain. Being able to send them a link to the report lets them print off the pictures full size in color versus us printing them off with our old black and white printer with 8 on one page. They love it!

Ventajas: The ease of use is top priority for our department. We used paper TEXFIRS previously, years ago, and have loved using Emergency Reporting for the past number of years. The entry portion is a little more involved than the paper was, but it is not burdensome once you do a few. The fact that we can store and retrieve so much information and files about a call is pretty amazing. Finding calls no longer involves boxes of paper, only a few strokes on the keyboard.

Desventajas: The technology is getting there. Mobile usability is getting better, but last I checked, you still cannot upload files from a tablet or phone. That would be a really great addition.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/11/2018
Steven R.
Assistant Chief
11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/5/2018

"Excellent cloud based solution for fire service reporting."

Comentarios: Made an easy to use, cloud-based incident reporting solution a reality. Simple reporting and query building coupled with excellent software partners makes this an excellent fit for any fire department.

Ventajas: Emergency Reporting is extremely easy to use, intuitive and highly functional for our fire department. They are continuing to find quality business partners to enhance their software without losing sight of their core offering. The reporting is excellent and easy to use, and incorporates all the data sets we are looking for. We were previously with Fire House software, and we hated every aspect of that system. Emergency Reporting is a 1000% improvement!

Desventajas: The complexity of the NFIRS code is maddening, but that is not an issue with ER, that's an issue with our wonderful Federal government. A few times our incident reports have a "red" box indication incomplete data, and at times it is tough to figure out why. It could be more intuitive in the area by calling out the issue such as "your on-scene time is before your response time". When a box wont turn green it would nice to see a pop-up.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/5/2018
Christopher H.
Division Chief
Seguridad pública, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    3 /5
  • Funcionalidades
    2 /5
  • Asistencia técnica
    2 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    6/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/11/2018

"Good not great"

Comentarios: Overall, ok. I will start looking soon for anything else on the market that could be better.

Ventajas: Ease of use for most things, this program lacks so much though! Where is the ability to create reports? where is the ability to track inventory in the inventory slot, why doe most of that have to be done in maintenance?

Desventajas: No training, seems like an unfinished product. Why do different part look and interact differently? Because some parts are updated and work and others don't?

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/11/2018
Blake R.
Firefighter
Seguridad pública, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/11/2018

"Great Company to Work With, Minor Flaws."

Comentarios: Other than the problem listed in the cons, which I find to be a quite annoying, yet minor flaw, Emergency Reporting works well and is very versatile. It takes many different software applications and puts them into one easy to use website.

Ventajas: This software is some of the easiest to work with that my department has had. Everything is well organized and easy to teach to any newcomers. All it takes is one person who knows how to handle the software and then it can just spread from there. It has many functions other than just the reporting software as it will also track maintenance, training, certifications, inspections, and much more.

Desventajas: My biggest gripe about Emergency Reporting is that there isn't a section for vehicle information in the reporting section of it. This makes it extremely difficult when doing a report for a motor vehicle crash or fire where the information is necessary but you have to either make your own specific sections for it or just add it to the narrative. I would also like to see a mobile app developed for the reporting side as this would be better to use for departments such as mine that has iPads.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/11/2018
Todd R.
Training Coordinator/Asst Chief
Seguridad pública, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/11/2018

"Fire Dept"

Ventajas: 1. Support - I like that when I need help, ER staff gets back to me usually within 24 hours. They are available via chat, email, and phone. Support for the fire reporting system we used before would take 48-72 hours to get back with us and usually couldn't give the needed assistance.
2. Learning the system - there are many ways to learn the ER system. Using the support system, there are links to webinars and other training materials. ER staff is willing to take time to make sure that users learn how to maneuver in the system. Awesome!
3. Upgrades - the system is constantly being upgraded based on recommendations by the users to make it better. Entry and tracking of apparatus, staff, and equipment is made easier using the ER system.
4. Easy to use on a tablet allowing for reports to be entered while on emergency scenes and can access the system wherever we go.

Desventajas: pro/con - so many reports that finding the right one may take some time. need to learn how to make my own report(s) and have them specialized.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/11/2018