¿Quién utiliza este software?

Todos los sectores: Departamento de Marketing, consultor de marca, Departamento de Comunicaciones, gerente de marca, Departamento de Prensa, agencia de diseño, agencia creativa

Valoración media

108 reseñas
  • En general 4.5 / 5
  • Facilidad de uso 4.5 / 5
  • Atención al cliente 4.5 / 5
  • Características 4 / 5
  • Relación calidad-precio 4 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida $450/mes
  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis
  • Implementación En la nube, SaaS, web
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia En horario ininterrumpido (atiende un representante)
    Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Bynder BV
  • http://www.bynder.com
  • Fundada en 2013

About Bynder

Bynder es la manera más rápida de administrar archivos digitales profesionalmente. Miles de gerentes de marca, vendedores y creativos de organizaciones globales como PUMA, Innocent Drinks y KLM Royal Dutch Airlines usan Bynder para organizar archivos de empresas; edita y aprueba proyectos en tiempo real; autoformatea y cambia el tamaño de los archivos, y pon el contenido adecuado a disposición de los demás con solo hacer clic en un botón.

Funciones de Bynder

  • Análisis/Seguimiento del ROI
  • Calendario de marketing
  • Flujo de trabajo de aprobación
  • Gestión de activos digitales
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de gastos
  • Gestión de marca
  • Planificación de actividades
  • Planificación estratégica
  • Presupuestos y previsiones
  • Acceso móvil
  • Archivo y conservación
  • Búsqueda
  • Control de versiones
  • Firma electrónica
  • Gestión de activos digitales
  • Gestión de documentos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la información
  • Gestión del ciclo de vida de contenidos
  • Herramientas de colaboración
  • Biblioteca de activos
  • Búsqueda/filtro
  • Categorización de activos
  • Compartición de recursos
  • Control de versiones
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de metadatos
El proveedor de software no ha completado esta información.
  • Control de la localización
  • Gestión de expiraciones
  • Gestión de la distribución
  • Gestión de licencias
  • Gestión de suscripciones
  • Marcas de agua
  • Protección PDF
  • Protección de aplicaciones de software
  • Protección de audio y vídeo
  • Protección de imágenes
  • Revocación de acceso
  • Seguimiento/análisis del uso
El proveedor de software no ha completado esta información.
  • Control de procesos de aprobación
  • Distribución de ejecuciones
  • Gestión de obras de arte
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de recursos
  • Gestión del cambio

Las reseñas más útiles sobre Bynder

Built For Sucess

Traducir con Google Revisado el 29/3/2017
Gayla Whinery
SunPower
Energías renovables y medio ambiente
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente del revisor 
Source: asdf
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
4 / 5
Asistencia al cliente
5 / 5
Relación calidad-precio
Likelihood to Recommend:
Not Likely Extremely Likely

Comentarios: Bynder is a great tool - since it is built to your specific needs, there is a lot of thought that goes into the up front to ensure it's success and user-friendly. Bynder's DAM module empowers our marketers to be able to find things on their own, see the brand guidelines, and know what is already "brand approved" in one place. By having featured collections, we can present new and interesting materials that others may not know about in an easy to find way that gets the new assets in our stakeholders hands more quickly than ever before. Bynder's Workflow module is intuitive and easy it is for our stakeholders and legal teams to review, annotate and provide feedback in a timely manner to our creative team. It has greatly improved our communication and efficiency working on projects.

Puntos a favor: With one central location for people to find files, guidelines, images and inquire about projects, we are much more efficient in providing people what they need, and ensuring brand compliance. Having Collections and the file send feature is extremely helpful. We also use workflfow, so Bynder collectively allows us to be nimble in our creative development and asset management.

Puntos en contra: I wish the workflow tool integrated better with the DAM.

Great product, excellent people!

Traducir con Google Revisado el 21/12/2011
Bryan Coalt
Web Developer
Miami University
Fuente del revisor 
Source: asdf
4/5
En general
3 / 5
Facilidad de uso
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia al cliente
Relación calidad-precio

Comentarios: This is a DAM excellent product and is supported by a fantastic, responsive DAM staff. I highly recommend working with the folks at WebDAM for anyone interested in sustainably managing, or wanting to improve access to, their collection of digital materials! P.S. a small note about (webdam)/admin/keywords.php:
"A keyword list enforces consistently throughout your asset library. By using a keyword list, your administrators will be presented with the list to choice from when adding keywords from the Edit Captions page. If you had previously uploaded a keyword list, you will have the option to append your new keywords or replace the previous list.(Seperate keywords and phrases by comma and/or a newline)"
*consistently = consistency
*choice = choose
*Seperate = Separate
*newline = new line

Puntos a favor: WebDAM is an excellent product with a lot of potential. It is powerful, robust and configurable for most any set of circumstances in which it is used. Your support and customer service staff are absolutely wonderful! The webinars I've attended have been excellent and pertinent. Managing user access to specific folders/assets based on group membership is a fantastic custom option. This system has everything we were looking for in a Digital Asset Management system.

Puntos en contra: Parts of the interface are cumbersome. Sometimes it's too many clicks from here to there, sometimes it's just not easy to find the function: in training I've conducted thus far, I have had 3 people ask "How do I move files around? Can I drag and drop?" Managing users (folders maybe?), editing metadata on assets, viewing folder and asset data could all stand some improvement, but the functionality remains.
We've been experiencing some odd locking up issues as well. This seems to be related to the auto-logout function (it would be nice if the local administrator could set that auto-logout length of time). When it locks up, only restarting the browser returns functionality. **Have experienced this in Safari & Firefox on Mac OS

Leer más reseñas