15 años ayudando a las empresas españolas
a elegir el mejor software

¿Qué es Nimble?

Nimble es el CRM sencillo e inteligente para Office 365 y G Suite que funciona de verdad. Combina automáticamente contactos, historiales de comunicación, bandejas de entrada de correo electrónico y citas de calendario con más de 160 contactos de aplicaciones de negocios SaaS y conexiones de redes sociales (incluidas Linkedin, Twitter y Facebook) en un administrador unificado de relaciones de equipo.

¿Quién usa Nimble?

Servicios empresariales Medios de comunicación e internet. Comercio minorista Software Fabricación Finanzas.

Nimble Software - 1
Nimble Software - 2
Nimble Software - 3
Nimble Software - 4
Nimble Software - 5

¿Tienes dudas sobre Nimble? Compara con una alternativa popular

Nimble

Nimble

4,4 (1.869)
24,90 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
59
52
4,3 (1.869)
4,3 (1.869)
4,3 (1.869)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
50,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
103
231
4,3 (5.857)
4,2 (5.857)
4,4 (5.857)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Nimble

Bigin by Zoho CRM
Funcionalidades más valoradas
Gestión de clientes potenciales
Gestión de contactos
Gestión del pipeline de ventas
HubSpot Marketing Hub
Funcionalidades más valoradas
Automatización de marketing
Base de datos de contactos
Gestión de campañas de email
Salesforce Platform
Funcionalidades más valoradas
Automatización de procesos empresariales
Controles o permisos de acceso
Seguimiento de progreso de tareas
Zoho Social
Funcionalidades más valoradas
Gestión de contenidos
Programación de publicaciones
Publicaciones automatizadas
Drag
Funcionalidades más valoradas
Gestión de correo electrónico
Supervisión de correo electrónico
Tablero kanban
Sprout Social
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes/análisis
Gestión de varias cuentas
Programación de publicaciones
Constant Contact
Funcionalidades más valoradas
Correos electrónicos optimizados para el formato móvil
Gestión de campañas de email
Marketing por correo electrónico
Copper
Funcionalidades más valoradas
Gestión de contactos
Gestión del pipeline de ventas
Seguimiento de interacciones
Streak
Funcionalidades más valoradas
Gestión de contactos
Gestión de correo electrónico
Gestión del pipeline de ventas

Opiniones de Nimble

Evaluación media

General
4,4
Facilidad de uso
4,3
Atención al cliente
4,3
Funcionalidades
4,2
Relación calidad-precio
4,3

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
53%
4
36%
3
9%
2
1%
1
1%
Vicki
Vicki
Travel Advisor
Usuario de Linkedin verificado
Servicios para el consumidor, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Nimble is a really excellent business CRM tool that is more robust than anything else out there

5,0 el año pasado
Los subtítulos en español están disponibles en el reproductor de vídeo
jose
Jefe contable en Argentina
Servicios financieros, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Nimble

3,0 el año pasado

Puntos a favor:

Funciones sencillas,sin difucultad a la carga de datos

Puntos en contra:

Muy caro la version actualizada,costosa.

Nerlin
Estudent en Ecuador
Administración educativa, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Excelente

5,0 hace 3 años

Puntos a favor:

Rapidez y sincronización con todos los módulos requeridos

Puntos en contra:

Genial integración con hojas de cálculo y bases de dat9s

David
David
Sales Director / Logistics Coordinator en Canadá
Usuario de Linkedin verificado
Agricultura, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas previamente:

Simple & Effecient

5,0 hace 4 años

Comentarios: Overall I have been happy with this product. It keeps evolving and keeps getting, generally better. The customer service is over the top. Quick response, always there if we have a questions. I like that!

Puntos a favor:

Easy to assign tags and group the ones you want to use to target specific groups for marketing purposes.

Puntos en contra:

New UI for data entry is not as efficient as it used to be. Still simple but simple data priorities such as which phone number is primary is no longer available. You actually need to open the whole contact window to see all the data while before the summary gave the most important info.

Tawanda
Tawanda
Sponsorship en Zimbabue
Usuario de Linkedin verificado
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas previamente:

Making customer relationship management a breeze and exciting experience

5,0 hace 4 años

Comentarios: Customer relationship management is made easy; this is probably one area not taken so seriously by marketers but once used you will notice how much you have been missing. Nimble has been straightforward from roll-out through to implementation. Product support is satisfying and encouraging

Puntos a favor:

For the greater part I am impressed by the dashboard presentation of Nimble; it gives all the needed information at a sign glance, you can keep track of new connections and keep them in the loop. It is well integrated into other productivity applications like G-Suite, LinkedIn and Office 365 among others

Puntos en contra:

Email limitations may be annoying but then that makes it a business as options are available if you would subscribe to premium priced packages

Evan
CEO en EE. UU.
Software informático
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Mixed results. Flawed, but still the best match for us.

3,0 hace 8 años

Puntos a favor:

We researched ~10 CRM solutions for our small software contracting company (9 people), to help keep track of leads and communications. We have some frustrations with Nimble, but at least as of the last round of reviews it was the best match for our business. Things we like: * Price point is reasonable * Automatic integration with gmail - communications over email with a contact show up with no extra work from us * Automatic integration with social media * Shared information with several people on our team * Reminders to stay in touch with people can be easily created at the same time the contact is created

Puntos en contra:

I have a number of frustrations with ranging from small to moderate. They are: 1) Can only integrate one social media account of each type. Fixing this has been "coming soon" for about eight months. Right now it means I need to decide between my business Twitter account (the official face of the company), and my individual Twitter account (which has 20 times as much traffic). I interact with business contacts via both and can only track one. 2) The Deals tracking tool has several deficiences: 2.1) The Deals view is wider than the page, which requires annoying scrolling with an embedded horizontal scrollbar, and you can't see it all at once. (Deals columns: 1570 pixels. Page width: fixed 1200 pixels, even if your browser is 2000 pixels wide.) 2.2) The "stages" of a deal have an arbitrary maximum limit of 99 days in stage. In my industry, initial contacts often turn into paying work 8-12 months later after companies complete fundraising. Nimble can't handle this. 2.3) There's no way to hide or "put on ice" a deal that is suspended temporarily. You can only close the deal as "won" or "lost". See above, I frequently have leads disappear for a year and then come back to hire us. Unless I want to lose the work I've entered, my only option is to keep all possible leads visible in case they come back eventually. 3) Nimble has its own separate contacts database from my Gmail contacts and no tool built in to synchronize them automatically. I have to use a 3rd-party tool to sync them, and it's fiddly to keep working right. Right now, I think it hasn't worked in a couple of months. 4) The Chrome plug-in to help you enter contact info from Gmail or from a web page is inconsistent. Frequently I select or hover contact name or info, but the plug-in doesn't detect it and I end up having to enter the contact manually anyway.