¿Qué es Nimble?

Nimble es el CRM sencillo e inteligente para Office 365 y G Suite que funciona de verdad. Combina automáticamente contactos, historiales de comunicación, bandejas de entrada de correo electrónico y citas de calendario con más de 160 contactos de aplicaciones de negocios SaaS y conexiones de redes sociales (incluidas Linkedin, Twitter y Facebook) en un administrador unificado de relaciones de equipo.

¿Quién usa Nimble?

Servicios empresariales Medios de comunicación e internet. Comercio minorista Software Fabricación Finanzas.

¿Dónde se puede implementar Nimble?

Cloud, SaaS, Web, Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • Nimble
  • Ubicado en Santa Monica, EE. UU.
  • Fundada en 2009
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • Nimble
  • Ubicado en Santa Monica, EE. UU.
  • Fundada en 2009
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de Nimble

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19,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
N/A
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No disponible
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45,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Nimble

  • Acceso móvil
  • Almacenamiento de documentos
  • Análisis predictivo
  • Automatización de marketing
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Búsqueda/filtro
  • Campos personalizables
  • Captura de clientes potenciales
  • Contactos compartidos
  • Creación de informes/análisis
  • Cualificación de leads
  • Gestión de actividad de ventas
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de modelos
  • Gestión de oportunidades
  • Gestión de tareas
  • Gestión del pipeline
  • Gestión del pipeline de ventas
  • Implementación basada en web
  • Importación y exportación de datos
  • Integraciones de terceros
  • Integración de redes sociales
  • Marketing por correo electrónico
  • Para dispositivos Mac
  • Para instituciones financieras
  • Para startups
  • Participación del cliente
  • Perfiles sociales de clientes
  • Recordatorios
  • Segmentación
  • Segmentación de clientes potenciales
  • Seguimiento de interacciones
  • Sistema de calendarios o recordatorios

Alternativas a Nimble

La bandeja de entrada integral para equipos: un único lugar para dar asistencia a los clientes, gestionar tareas y cerrar tratos, desde el lugar que los equipos adoran: el correo electrónico.
Zendesk Sell es un software CRM de ventas creado para mejorar la productividad, procesos y previsibilidad de las ventas.
Streak es el único CRM integrado completamente en tu bandeja de entrada de Gmail y funciona junto con todas las demás aplicaciones de G Suite.
Zoho CRM otorga a las organizaciones una solución completa de gestión del ciclo de vida de las relaciones con los clientes. Descubre más sobre Zoho CRM
SafeShare.tv elimina los anuncios y otras distracciones no deseadas, para que los videos de YouTube y Vimeo se puedan ver con seguridad.
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Agile CRM es un paquete completo de ventas, marketing y servicios diseñado para permitir a las PYME vender y comercializar como las Fortune 500.
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Solución de gestión empresarial integrada que automatiza los procesos financieros, de relaciones con los clientes y de la cadena de suministro.
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Software comunitario en línea que permite a las empresas conectar clientes, socios y empleados para realizar el trabajo en cualquier lugar.

Opiniones de Nimble

Evaluación media

General
4,4
Facilidad de uso
4,3
Atención al cliente
4,3
Funciones
4,2
Relación calidad-precio
4,3

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
53%
4
36%
3
9%
2
2%
1
1%
Nerlin
Estudent en Ecuador
Administración educativa, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Excelente

5,0 el año pasado

Puntos a favor:

Rapidez y sincronización con todos los módulos requeridos

Puntos en contra:

Genial integración con hojas de cálculo y bases de dat9s

Khothatso
Khothatso
Freelancer en Sudáfrica
Usuario de Linkedin verificado
Aprendizaje en línea, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

The Best CRM for marketing

5,0 hace 3 semanas Nuevo

Puntos a favor:

Nimble is the best tool to use and you can reach a large number of consumers through various channels such as emails. Their interface is extremely user-friendly and which enables you to collect a lot of information, and the Email interface is good and allows for smooth communication with consumers which helps in building relationships with them. it truly is the best CRM tool in the market.

Puntos en contra:

The problem with software is that it is suitable for small businesses. However I would like for them to have customisable options such as home screens.

Abdelkadir
Abdelkadir
Teacher en Emiratos Árabes Unidos
Usuario de Linkedin verificado
Administración educativa, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Nimble user review

4,0 hace 2 semanas Nuevo

Comentarios: We utilize this tool to facilitate numerous sales transactions with partners throughout the globe. The platform ensures clear visibility by delivering the right message to the partner members. The tool is quite dynamic and adaptable overall.

Puntos a favor:

Through a variety of methods, including email and the web, we have been able to reach potential customers more effectively. It features a reasonably straightforward, intuitive, and well-organized user interface, and it is a reasonably comprehensive CRM that combines other programs effectively.  They provide reliable help that pays close attention to online inquiries.

Puntos en contra:

It is excellent in every way, and as of right now, no problems with CRM have been discovered. however, I think it's better for small businesses than for large ones.

Evan
CEO en EE. UU.
Software informático
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Mixed results. Flawed, but still the best match for us.

3,0 hace 7 años

Puntos a favor:

We researched ~10 CRM solutions for our small software contracting company (9 people), to help keep track of leads and communications. We have some frustrations with Nimble, but at least as of the last round of reviews it was the best match for our business. Things we like: * Price point is reasonable * Automatic integration with gmail - communications over email with a contact show up with no extra work from us * Automatic integration with social media * Shared information with several people on our team * Reminders to stay in touch with people can be easily created at the same time the contact is created

Puntos en contra:

I have a number of frustrations with ranging from small to moderate. They are: 1) Can only integrate one social media account of each type. Fixing this has been "coming soon" for about eight months. Right now it means I need to decide between my business Twitter account (the official face of the company), and my individual Twitter account (which has 20 times as much traffic). I interact with business contacts via both and can only track one. 2) The Deals tracking tool has several deficiences: 2.1) The Deals view is wider than the page, which requires annoying scrolling with an embedded horizontal scrollbar, and you can't see it all at once. (Deals columns: 1570 pixels. Page width: fixed 1200 pixels, even if your browser is 2000 pixels wide.) 2.2) The "stages" of a deal have an arbitrary maximum limit of 99 days in stage. In my industry, initial contacts often turn into paying work 8-12 months later after companies complete fundraising. Nimble can't handle this. 2.3) There's no way to hide or "put on ice" a deal that is suspended temporarily. You can only close the deal as "won" or "lost". See above, I frequently have leads disappear for a year and then come back to hire us. Unless I want to lose the work I've entered, my only option is to keep all possible leads visible in case they come back eventually. 3) Nimble has its own separate contacts database from my Gmail contacts and no tool built in to synchronize them automatically. I have to use a 3rd-party tool to sync them, and it's fiddly to keep working right. Right now, I think it hasn't worked in a couple of months. 4) The Chrome plug-in to help you enter contact info from Gmail or from a web page is inconsistent. Frequently I select or hover contact name or info, but the plug-in doesn't detect it and I end up having to enter the contact manually anyway.

Nurul Saidah
Nurul Saidah
Personal Banker en Malasia
Usuario de Linkedin verificado
Banca, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Marketing tools with Nimble

5,0 hace 3 meses

Puntos a favor:

It's nice to see a customer relationship management system that isn't driven entirely by salespeople, and efforts in Account Marketing and sales may be tracked very well inside the system. The pricing is straightforward, with only one direct plan to choose from. Nimble ensures that my customers, my most valuable assets, are well taken care of—a speedy and dependable solution with excellent assistance for customers.

Puntos en contra:

It has a few minor glitches. Many times, the thumbnail images of the contacts displayed the incorrect photo. There were certain aspects of sending emails that did not operate as intended. The surveillance of social activity was severely restricted to only a few sites, and the offered functionality was quite restricted.