Evatic Service

Por Evatic

5 / 5 2 reseñas
Evatic Service

¿Quién utiliza este software?

Companies in any industry who sells equipment which needs onsite service and maintenance - urgent or recurring - by field service technicians. We have customers of all sizes operating in various indus

Valoración media

2 reseñas
  • En general 5 / 5
  • Facilidad de uso 5 / 5
  • Atención al cliente 4.5 / 5
  • Funciones 5 / 5
  • Relación calidad-precio 5 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida $175/mes
  • Implementación Instalado: Windows
  • Asistencia Horas laborables

Datos del proveedor

  • Evatic
  • http://www.evatic.com/
  • Fundada en 1991

Sobre Evatic Service

A flexible and multi-functional service management system designed for companies that deliver technical service and maintenance.

Funciones de Evatic Service

  • Acceso móvil
  • Base de datos de contactos
  • Cobro de pagos en el terreno
  • Enrutamiento
  • Expedición
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Gestión de contratos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Reloj de tiempo
  • Seguimiento del historial de servicios
  • Acceso móvil
  • Calendario de planificación
  • Compras
  • Control de inventario
  • Facturación
  • Gestión de calibración
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de llaves y cerraduras
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de técnicos
  • Mantenimiento preventivo
  • Programación
  • Seguimiento de activos
  • Seguimiento del historial de servicios

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Evatic Service recommendation review

Traducir con Google Revisado el 12/2/2019
Rene M.
Sales director
Suministros y equipo para empresas, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Evatic Service helps me to improve my business. Not only regarding efficiency but also regarding how to run my operation with monitoring, dahsboards and optimisation consults. With the same Mif, decreasing volumes and clickprices I can increase my profitability.

Puntos a favor: It fits all the way to the Document Management Solutions / MPS Industry and related IT Service industry

Contras: do not know of any. It may look oldfashioned right now, but all processes are automated and the workflows makes it possible to have less manual work. Soon there will be a cloud/web based version. I can't wait !

easy to use and well arranged software

Traducir con Google Revisado el 23/6/2015
Mikael T.
Sales
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
Características y funcionalidad
4 / 5
Asistencia técnica
Relación calidad-precio

Comentarios: Pros:
Evatic Service contains tightly integrated contract management and field service management, as well as unit and model management in one single application.
It is an easy to use solution that provides all necessary Information in one package.
Employees work more efficient and productive in the back Office as well as the service technicians.
Checklist functionality for technicians that are not comfortable with new Technologies.
Cons: Evatic is a flexible and multi-functional Service Management System that serves every step in the business process from offer to after-sale service. Here is the problem, many companies are looking only for a front end Solution and don't even take time so see how easy one can work when having all Information together one click away.

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