TopBuilder

Por TopBuilder Solutions

¿Quién usa TopBuilder?

Empresas de construcción: Constructores de fabricación por encargo o de producción, contratistas generales, profesionales inmobiliarios (agencias y firmas de marketing) u otras empresas en el sector de construcción residencial.

¿Qué es TopBuilder?

TopBuilder Solutions es el único sistema que combina un sistema de gestión de relaciones con los clientes (CRM) específico del sector con administración de clientes potenciales, campañas de seguimiento/goteo automatizadas y personalizables, preelaboradas y escritas previamente, tu propio marketing por correo electrónico de marca y un boletín de constructor de viviendas preescrito con tu marca. Si deseas vender más proyectos, resulta eficiente tener estas herramientas en una única solución interconectada, fácil de usar y asequible que los vendedores realmente utilizarán.

Información sobre TopBuilder

TopBuilder Solutions

http://www.topbuildersolutions.com

Fundada en 2008

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Resumen de precios de TopBuilder

TopBuilder no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis. La versión de pago de TopBuilder está disponible a partir de 35,00 US$/mes.


Precio inicial

35,00 US$/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

TopBuilder: implementación y asistencia

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web

Formación

  • En persona
  • En directo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de TopBuilder

  • Alertas sobre las propiedades
  • Correspondencia cliente/propiedad
  • Gestión de campañas
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Marketing por correo electrónico
  • Segmentación
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de recomendaciones

Lista completa de Software CRM inmobiliario

  • Gestión de contratos
  • Gestión de proyectos
  • Gestión del pipeline de ventas
  • Presupuestos y ofertas
  • Previsión
  • Programación
  • Seguimiento de clientes

Lista completa de Software CRM para constructoras

  • CRM
  • Costes de trabajo
  • Gestión de contratos
  • Gestión de garantías y servicios
  • Gestión de la contabilidad
  • Gestión de ofertas
  • Gestión de permisos
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de subcontratistas
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación de trabajos

Lista completa de Software para constructoras de viviendas

Alternativas a TopBuilder

Más alternativas a TopBuilder

Opiniones de TopBuilder

Todas las opiniones

Calificación general

5/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4,6
Atención al cliente 4,9
Funcionalidades 4,8
Relación calidad-precio 4,8

Evaluar software

Comparte tus experiencias con otros compradores de software.

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Keith A.
Inspection Sales
Servicios para instalaciones, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22/9/2020

"TopBuilder has made it incredibly easy to manage our customer relationships!"

Comentarios: Our overall experience with TopBuilder has been very valuable. We went from spreadsheets and not managing customer relationships as effectively as we could have been. Since implementation, we've closed more business and conducted more follow up than we ever could have without TopBuilder.

Puntos a favor: I love the ability to add my own key performance indicators and additional user defined fields that allow me to track specific information about our customers. Additionally, I can live in TopBuilder all day in my role and not have to stray too far with different applications.

Contras: I feel that the email marketing could be implemented differently allowing for more block editing and customization. Right now, I feel like it is just a basic program, but doesn't integrate as much between outside APIs.

Respuesta de proveedores

por TopBuilder Solutions el 1/10/2020

Keith, thank you for your feedback. TopBuilder 2.0 was released earlier this year to improve core features and functionality of our CRM platform. One of the remaining tasks is improving our email editor tools. A "What's New" notice will be posted as soon as it is released.

Also, your Account Manager will contact you to discuss your outside API needs.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22/9/2020
Edsel Y.
Director of Marketing
Propiedad inmobiliaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/9/2020

"Top Builder Review for SR Homes"

Comentarios: Tracking leads, capturing leads, and managing system is very easy. Launcing and intergration with our site was very easy.

Puntos a favor: System is pretty user freindly once you are tained on the software. Setting up communities and users is very easy.

Contras: I woudl like more flexibility in pulling custome reports. Integration with things like NterNow is not offered which is something other systems provide.

Respuesta de proveedores

por TopBuilder Solutions el 1/10/2020

Edsel, thank you for your feedback. Your Account Manager will be contacting you to better understand your custom reporting needs and determine how to best deliver what you are trying to achieve. Also, thank you for the integration recommendation, which has been forwarded to our development team.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/9/2020
Allison B.
Office Manager
Construcción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22/9/2020

"TopBuilder is awesome!"

Puntos a favor: The features that are most impactful for my job are the "Monthyly Revenue Projections" and "Manage Leads and Accounts"

Contras: There are many fields within a project, that it can be hard to track what has already been input.

Respuesta de proveedores

por TopBuilder Solutions el 2/10/2020

Allison, thank you for your feedback.

TopBuilder's CRM is designed to be super user-friendly while offering robust tracking. For new users, it can require a bit of time to become familiar with which fields are important to complete. If you still find challenges, don't hesitate to participate in one of our Intermediate Training sessions offered weekly online.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22/9/2020
Jake V.
Vice President
Construcción, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/9/2020

"TopBuilder for Subcontractors"

Comentarios: We primarily use TopBuilder to track our bids. We are a subcontractor with a short duration on projects therefore we bid a large number of projects. Tracking these is a key component to our success and TopBuilder helps us do that.

Puntos a favor: The integration with Spectrum accounting software and the construction oriented bid tracking. Construction is such a unique industry when it comes to bid tracking that it is great having a tool custom built for this industry. Many of the other options on the market take a lot of tweaking to get the same functionality and even then do not have all that TopBuilder offers.

Contras: Some of the reporting functionality I find unhelpful for our particular business. Some of the integration with Spectrum seems to be one direction only and some of the information that I feel TopBuilder should be retrieving is not being done. For this reason, the integration with Spectrum is primarily pre-contract only.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/9/2020
Lorraine S.
Financial Systems Manager
Construcción, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/8/2020

"Bid Tracking with TopBuilder"

Puntos a favor: The intuitive nature of the product made it easy to switch from our legacy software to TopBuilder. Our users were up and running with a minimum of configuration needed from our team.

Contras: Not being able to add a non-user to the software to assign bids. Most of our data entry is handled by Project Coordinators but we need to assign the bid to an Estimator or Project Manager for reporting. The Estimator or Project Manager , in most cases, will never sign into TopBuilder. With the current user structure we still need to create a paid logon for the user.

Respuesta de proveedores

por TopBuilder Solutions el 1/10/2020

Lorraine, thank you for your review..

Working closely with our clients is both rewarding and enlightening. These relationships are how we are able to stay connected and continue to innovate our technology.

TopBuilder did recently add a new level of user to address employees who need limited access to information in the CRM. Your Account Manager will contact you immediately with more information.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/8/2020