¿Quién utiliza este software?

Field service companies large and small, including franchises.

Valoración media

51 reseñas
  • En general 5 / 5
  • Facilidad de uso 4.5 / 5
  • Atención al cliente 5 / 5
  • Funciones 4.5 / 5
  • Relación calidad-precio 5 / 5

Detalles del producto

  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis
  • Implementación En la nube, SaaS, web
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Vonigo
  • http://www.vonigo.com
  • Fundada en 2011

Sobre Vonigo

Vonigo helps streamline the field service management process from end-to-end. We offer a unified suite of configurable cloud-based modules including; scheduling, online booking, work order management, estimating, dispatch, routing, GPS, CRM, invoicing, payments, reporting, and more all accessible over the internet from any desktop or mobile device. Millions of jobs have been booked and managed with Vonigo. Join us for a Free demo today.

Funciones de Vonigo

  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Control de inventario
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Programación del mantenimiento
  • Seguimiento del historial de servicios
  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Control de inventario
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de contratos
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Portal de autoservicio
  • Programación
  • Seguimiento de trabajos
  • Seguimiento del historial de servicios
  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Control de inventario
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Seguimiento del historial de servicios
  • Donaciones en especie
  • Donaciones en línea
  • Donaciones equiparadas
  • Donaciones por móvil
  • Donaciones recurrentes
  • Gestión de campañas
  • Gestión de compromisos de donación
  • Gestión de donantes
  • Gestión de eventos
  • Gestión de regalos
  • Gestión de subvenciones
  • Gestión de voluntariado
  • Recibos y extractos
  • Seguimiento de donaciones
  • Administrador del sitio web
  • Gestión de comisiones
  • Intranet de franquicias
  • Programación de trabajos
  • Renovación de pedidos automática
  • Seguimiento de obras
  • Tienda electrónica
  • Acceso móvil
  • Citas recurrentes
  • Control de inventario
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de clientes
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de trabajos
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Seguimiento del historial de servicios
  • Acceso móvil
  • Base de datos de contactos
  • Cobro de pagos en el terreno
  • Enrutamiento
  • Expedición
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Gestión de contratos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Reloj de tiempo
  • Seguimiento del historial de servicios
  • Cargas de camión fraccionadas y compartidas
  • Facturación
  • Gestión de almacenamiento
  • Gestión de clientes
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de empleados
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de reclamaciones
  • Gestión de trabajos
  • Movilidad interestatal
  • Movilidad internacional
  • Movilidad local
  • Movilidad militar y GSA
  • Presupuestos y estimaciones
  • Alertas y notificaciones
  • Planificación de instalaciones
  • Planificación de personal
  • Programación automatizada
  • Programación de citas
  • Programación de cursos
  • Programación de grupos
  • Programación de recursos
  • Real-time Scheduling
  • Room Booking Management
  • Varias ubicaciones
  • Base de datos de miembros
  • Contabilidad
  • Gestión de comités
  • Gestión de cotizaciones
  • Gestión de donantes
  • Gestión de eventos
  • Gestión de la recaudación de fondos
  • Gestión de membresías
  • Gestión de redes sociales
  • Gestión de voluntariado
  • Firma electrónica
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Pagos móviles
  • Presupuestos y estimaciones
  • Procesamiento de pagos
  • Seguimiento del tiempo
  • Acceso móvil
  • Facturación
  • Gestión de clientes
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Programación
  • Reserva en línea
  • Seguimiento de equipos
  • Base de datos de clientes
  • Citas recurrentes
  • Control de inventario
  • Enrutamiento
  • Gestión de contratos
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de tareas
  • Gestión de trabajos
  • Mantenimiento preventivo
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Acceso móvil
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de clientes
  • Gestión de contratos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de equipos
  • Gestión de expediciones
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación y citas
  • Captura de fotos
  • Comercio e industria
  • Facturación
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Listas de comprobación e inspecciones
  • Medida aérea
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación

Las reseñas más útiles de Vonigo

Overall, it's been fantastic.

Traducir con Google Revisado el 14/2/2018
Kyle T.
Donations and Volunteer Manager
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
5/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: There are so many benefits. Having a database of all your donors is huge. If I'm having a light day, I can quickly see all of my corporate donors and send them a friendly e-mail letting them know that we're here for them if they'd like to donate again, or just to send them a "follow up" e-mail. Having all of your pickups laid out right in front of your eyes (not shuffling through papers to find that specific donor). Being able to add/remove items and/or change pickup dates with just a couple clicks. The software is amazing and has been a complete game changer for me. The amount of time I've saved from literally handwriting all of the donation receipts with pen and paper and also filing/organizing them afterwards has been substantial. You guys have done a heck of a job with this software and it's made my life a whole lot easier, more organized and more efficient! Thank you thank you thank you!

Puntos a favor: The ease of use was huge. Being able to add in a pickup takes less than a minute and also having a weeks worth of pickups right in front of my eyes, rather than sifting through several papers to find one specific pickup has been huge. Also, during this time of the year, I'll get calls from donors who have lost their donation receipt and are looking for a new one. Instead spending potentially hours finding that one donation receipt from June 2017, I can simply enter in the last name and instantly find all of their information. I got one of those calls today and I had everything resolved in less than a few minutes.

Contras: What we like least is how donors are able to select that they'd like to donate money to offset the cost of the pickup, but there isn't a way for them to insert their card information and actually donate right at that moment. I've been told that there is a way to have this resolved, but it would require another outside source and would cost additional expenses. Having this resolved would be amazing!

Expectations Exceeded

Traducir con Google Revisado el 26/11/2016
John A.
Founder & President
Automoción, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: I signed up with Vonigo after 5 years of sitting on the fence. Mike McWilliams is my representative at Vonigo and he walked me through the process and what it could do for my company LEAKPRO. I have come to learn he understated what it could actually do for LEAKPRO. Most sales people overstate and under deliver, not the case this time! Mike sold me on what Vonigo can do for me now, yet the system is there to add on to and grow with my company. We need to get to the next level and away from hand writing invoices to all our customers, what better way then using an iPad with signature capture and sending the invoice immediately to the customer. How Professional! I stared the on-boarding process yesterday, November 25, 2016 with Nabeel Rehman. I was nervous! We are an Automotive company, that is what we do best and I was very nervous of making the plunge to Vonigo or any other company for my operating system. I was sure I would have to spend a tonne of hours and manpower and I was afraid I would not understand it all. Well Nabeel put my fears to rest and in 1 hour I get it!!! What was I afraid of and what was I waiting for all this time??? I could not believe how easy Vonigo is to set up and the seamless integration with Quick-Books and the Excel file drop which will avoid me spending hours entering the data by hand and save me $1,000.00's in manpower. The money I lost over the time it took me to sign up with Vonigo due to ineffectiveness in my company is crazy! The Vonigo platform will allow me to manage my business and have control over the reports and see what my franchisees are doing. The time savings alone in book keeping per month will more then pay for the service. New franchisees coming on board will be fast and easy . I can't wait to roll Vonigo out to all my franchisees in the next couple of months. Best part is I have the support from Vonigo as we are not the most tech savvy people, and you don't have to be to use Vonigo! Vonigo are there to answer all my questions, I don't feel all alone. What was I waiting for all this time???

Puntos a favor: It will completely handle and track my business with the functionality of growing with us as we grow.

Contras: NOTHING!!!

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