¿Qué es EZOfficeInventory?

Este software líder de gestión del ciclo de duración de activos te permite crear órdenes de compra, programar servicios y administrar los proveedores sin esfuerzo. La fácil administración de depreciación y los informes personalizados te ayudan a tomar decisiones empresariales bien informadas. Utiliza la aplicación móvil para leer RFID, códigos de barras y códigos QR; obtén la conformidad con los organismos reguladores. El historial de ubicación y mantenimiento hace que este software sea imprescindible para la administración de activos fijos. Este software también está integrado con Zendesk y Jira. Pruébalo gratis.

¿Quién usa EZOfficeInventory?

Desde grandes empresas hasta startups

Vídeo de EZOfficeInventory
EZOfficeInventory Software - 1 EZOfficeInventory Software - 2 EZOfficeInventory Software - 3 EZOfficeInventory Software - 4 EZOfficeInventory Software - 5

¿No estás seguro sobre EZOfficeInventory? Compara con una alternativa popular

EZOfficeInventory

4,6 (1.268)
EZOfficeInventory
40,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
149
6
4,5 (1.268)
4,6 (1.268)
4,6 (1.268)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
79,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
79
28
4,4 (358)
4,3 (358)
4,3 (358)
¿Por qué estoy viendo esto?

Alternativas a EZOfficeInventory

Patrocinado
NetSuite es un sistema ERP en la nube que ofrece visibilidad y control para tomar decisiones estrategícas y favorecer el crecimiento de su negocio con total confianza. Descubre más sobre NetSuite
El innovador sistema de administración de equipos de CHEQROOM te permite tomar el control de tus activos directamente desde tu teléfono. Descubre más sobre Cheqroom
A customizable and full featured asset tracking platform. Easy to setup and use. Cloud based and mobile. World-class support.
Activos, fabricación, distribución, cadena de suministro, mantenimiento de flotas, aplicaciones personalizadas, órdenes de trabajo (BOM [lista de materiales, por sus siglas en inglés], preparación de kits), gestión de inventarios.
Nimble es el CRM sencillo e inteligente para Office 365 y G Suite que funciona de verdad, trabajes donde trabajes.
Cloud-based inventory and equipment tracking solution that helps firms with RFID tool tracking, maintenance, compliance and billing.
Asset Essentials es una solución de mantenimiento basada en la nube desarrollada para la administración diaria avanzada del mantenimiento de la gestión de operaciones.
Capta los datos del comportamiento del usuario, segmenta los usuarios y, luego, actúa a través de encuestas, sondeos y mensajes en la aplicación.
Fiix es el camino más rápido para un mejor mantenimiento.
Proporciona una solución completa de seguimiento de inventario y activos de TI patentada que aprovecha el poder de los teléfonos inteligentes, los códigos QR y el software en la nube.
Tool tracking & tool inventory solution for contractors and mobile workers. Search, find and transfer tools in the field & shop.
Obtén precisión, agilidad y visibilidad con el procesamiento de nómina, el tiempo y la asistencia, beneficios y más, en una sola solución.
Paquete de productos de colaboración para equipos y pequeñas empresas. Conferencias en la web, intercambio de archivos y programación en la nube.
ITAM solution offering features such as reporting, workflow management, API & integrations, and more.
ServiceNow automatiza las tareas diarias de asistencia y ayuda a supervisar, medir y procesar cualquier unidad de trabajo. Es fácil de usar y de ampliar.
Cloud-based fixed asset management platform to help companies track their assets and its value.
El software de contabilidad líder para pequeñas empresas. Acceso instantáneo a la información de clientes, proveedores y empleados.
Square for Retail tiene todas las herramientas para vender sin problemas un POS, tienda online, inventario, hardware y pagos diseñados para los comercios minoristas.
Software líder de hojas de cálculo y análisis de datos. Normalmente se incluye con Microsoft Office.

Opiniones de EZOfficeInventory

Evaluación media

General
4,6
Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
4,6
Funcionalidades
4,5
Relación calidad-precio
4,6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
66%
4
29%
3
4%
2
1%
1
0%
leonardo
Administrador en Venezuela
Telecomunicaciones, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

buena experiencia

4,0 hace 2 años

Puntos a favor:

el sistema tiene muy buenas opciones y funciones que permiten registrar y ontrolar el inventario de diferentes maneras

Puntos en contra:

hay equipos que no tienen serial único y que al colocarlos como "asset stock" el sistema no permite registrar los seriales individualmente

Marvin
Marvin
Merchandise Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Very easy to use and understand. Great user interface. Editing is a breeze!

5,0 hace 5 años

Comentarios: This software is taking me from several huge spreadsheets and no photos to a streamlined, searchable, history tracking, photo attached inventory system. No longer do I have to track multiple files and spreadsheets. It is all in one place.

Puntos a favor:

It is FAST and very simple to use. I can change records so easily if I need to correct or edit anything. Adding custom fields is great for unique data. Searching is with the ability to search multiple terms at once. Filtering allows me to further 'drill down'. The three different types of items make it simple to separate company owned, client owned and disposable inventory. Adding photos and other documents is also very easy. Managing photos is fairly simple, but see 'cons' below. User permission has a very deep control mechanism allowing viewability to be finely tuned and managed as needed. The cart feature is awesome for checking out multiple items at once. You can then check in the same cart for fast returns. Searching with the mobile app via text, or scanning QR codes is blazing fast. Zero time is wasted waiting on EZO. Any lag is all on me. I use this software to track items in a photo studio, the things that belong to our clients that we are photographing. As such, we must isolate those items so that there is no client crossover. This works great!

Puntos en contra:

As of this writing (5/2018) the view is not 'responsive' to your screen size. It is also not possible to manually resize column widths. Some views allow you to hide the right sidebar while others do not. This is promised to be an updated feature coming in 7/2018. When interacting with individual records after a search, it is not possible to return to the search results. The search must be repeated. There is no feature to create shelf barcode or QR code labels. Must use external software, but you can easily link those, one by one.

Valerie
Venue Finance Manager en EE. UU.
Entretenimiento, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Finally a Great program for Inventory/asset tracking

4,0 hace 3 semanas Nuevo

Puntos a favor:

This program has lots of great features. I think the mobile scanning is one of my favorites. Any of my staff can see something that needs a repair scan the bar code and request a repair. My maintenance staff gets a notification and knows what to repair, where the item is located and if its under warranty and who to contact all thru the EZ Office program. Each new item registered you can put in the warranty information and get notifications if they are expiring. The staff can reserve assets so the other staff knows that its not available if they need it at the same time. This will safe us a lot of over booking issues.

Puntos en contra:

The set up is a little bulky. You can upload excel spreadsheets that during set up which is great but you have to create all the custom fields that you want (see on your demo). They do have lots of blogs or videos that help with this and they are pretty quick within 24 hrs to respond to your questions. But normally their response is to direct you to a blog or video rather than walking you thru it.

Sofia
UX Research Lead en Alemania
Diseño, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Helpful once you've fully figured it out

3,0 hace 2 meses Nuevo

Puntos a favor:

The specific features – once you really understand them, they're quite helpful and fast to use.

Puntos en contra:

That almost everything is not where I'm looking for it. I wish this software was more intuitive.

Marvin
IT Helpdesk en EE. UU.
Biotecnología, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

EzOfficeInventory is an inexpensive option to track inventory

4,0 hace 3 meses

Comentarios: Due to AIN not being default option when I started with company the assets were a mess.. I had to export the inventory than sort by group and assign AIN numbers and import back in. Asset stocks were even worst as it does not auto search when using description so we had HP Dock, Lenovo Dock, Docking station. Basically whatever the person input at the time of adding so I had to export and fix that. It would of been nice if it had prompted you have dock group do you want to use this group?

Puntos a favor:

You can track really as much info as you need. We only need to tract asset tag and who it is checked out to. But as a business you can even track how much you paid for each piece when you add to stock. So it allows as little or as much as you need to track.

Puntos en contra:

Would of liked another category for assets for available inventory not checked out as we add them. How we are working around this is we modify our AIN number to put it into another group for reporting. The default option using Asset # is not a good choice because you can not change this number so if using it as default when you retire a system your going to have gaps in this number making it more difficult to track how many assets are in use or available at this time. Default option should be AIN.