¿Qué es Streak?

Streak es el único CRM integrado completamente en tu bandeja de entrada de Gmail y funciona junto con todas las demás aplicaciones de G Suite. Se puede utilizar para realizar un seguimiento de muchos procesos comerciales, incluidas ventas, asociaciones, asistencia, contratación, flujo de negocios y mucho más. Streak también incluye un poderoso conjunto de herramientas de correo electrónico, como el seguimiento de correo electrónico, que te permite realizar un seguimiento cuando se abre un correo electrónico.

¿Quién usa Streak?

Streak es ideal para empresas de nueva creación, pequeñas y medianas empresas y equipos más pequeños dentro de empresas comerciales/empresariales que buscan un CRM ligero.

Vídeo de Streak
Streak Software - 1 Streak Software - 2 Streak Software - 3 Streak Software - 4 Streak Software - 5

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Streak

4,5 (439)
Streak
No disponible en tu país
19,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
42
6
4,4 (439)
4,4 (439)
4,3 (439)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
49,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
184
245
4,3 (3.290)
4,1 (3.290)
4,2 (3.290)
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Alternativas a Streak

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Opiniones de Streak

Evaluación media

General
4,5
Facilidad de uso
4,4
Atención al cliente
4,3
Funcionalidades
4,4
Relación calidad-precio
4,4

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
61%
4
29%
3
8%
2
2%
1
1%
George
George
Data Engineer
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Email tracking made easy in Gmail

4,0 hace 8 meses
Los subtítulos en español están disponibles en el reproductor de vídeo
Raquel
Raquel
Account Manager Marketing Automation en España
Usuario de Linkedin verificado
Diseño gráfico, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Fácil y rápida para gestionar tu Gmail

5,0 hace 4 meses

Puntos a favor:

Uso Streak principalmente para poder llevar un mejor control de los correos que mando y recibo. Al final es mi modo de trabajo diário y necesito siempre saber el estado de esos emails. Mi vena cotilla me lo agradece, sin duda. Ya que lo que más uso es la opción de poder saber cuando un usuario ha leido tu correo y desde donde (aprox.)

Puntos en contra:

A la hora de integrarlo, se enlaza con todas las cuentas de Gmail que tengas en ese dispositivo y si no quieres tenerlo en una determinada siempre te va a saltar el pop-up inicial y es un poco repetitivo. Por lo demás, creo que la versión gratutita es completa.

Fernando
Fernando
Gerente en España
Usuario de Linkedin verificado
Ocio, viajes y turismo, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Compra de plan solo

3,0 hace 2 años

Comentarios: Debo evaluarla mas tiempo

Puntos a favor:

la facilidad de uso y la apariencia de facilidad

Puntos en contra:

Use la opción gratuita hasta que necesité mas cajas pero compre la opción solo por 19$ pero no la puedo usar porque me dice que he rebasado las 5000 cajas, algo que no es así, mientras, no hay con quien contactar, ni por chat, ni por email y por supuesto por teléfono.

Clayton
Broker en Canadá
Propiedad inmobiliaria, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

SOOOO GOOD! Jump in without delay.

5,0 hace 3 semanas Nuevo

Comentarios: This is the stuff CRM's dreams are made of.

Puntos a favor:

Masterful integration with Google's core productivity products (Gmail, G-Cal, G-Contacts, G-Meet, etc.). I wanted a CRM that increased efficiencies AND reduced redundancies, eliminated multiple software subscriptions, and existed WITHIN gmail. Streak achieves all of this (and—believe me—so much more) with flying colours. Not to detract from the many superior features of Streak, but I wish to use the following example to illustrate how exceptional Streak's value offering is. Whatever software you currently use to create snippets (AKA: email templates), if it's robust, your annual cost is likely a significant percentage of what you'd pay for Streak. Yet, Streak's snippet feature is far and away better than every similar snippet software I've ever used (and I've used the top 5 [in terms of largest user base]). While snippets are but a footnote feature amongst Streak's suite of sophisticated features, my point is that snippets alone are worth the value of a Streak account. Oh, that's right! The snippets are included in the free package. That's another point. Streak's free tier is so good that I'm sure many users/reviewers have little need for the paid plans if they run a solo operation. Just know this, though. Streak is the good stuff. If your business needs grow, so will your Streak consumption. Thankfully, Streak's paid plans are phenomenally competitive... dare I say, generous. Streak's ongoing maintenance, enhancements and customer services are golden.

Puntos en contra:

The guilt I feel, for how little I pay, to use such a refreshingly functional CRM.

Boris
Manager en Croacia
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

A solid CRM that integrates into your daily life

4,0 hace 2 años

Comentarios: We use Streak to create the whole task flow when starting a project for another company. It is a great tool to see where exactly we are in the integration process and how far along we are with each company we work with. It works well, and is reasonably priced. My favourite part is that it integrates into Gmail which makes it extremely convenient. Streak does not come without issues, but they are minor and not too bothersome.

Puntos a favor:

It sits right there, in your Gmail inbox, ready to spring into action when you need it. Streak is an ingenious way to deal with CRM and is easy to remember to deal with, as your email is always open anyway. No need to switch tabs or use multiple different solutions for one task.

Puntos en contra:

There were a few issues I found with Streak. Sometimes it takes ages to load and when I'm trying to follow up on an email, write a note for my team, and have three more tasks sitting in my head, the last thing I need is for my CRM to freeze out for 30 seconds. The other thing I noticed is that, every time I would load any other email address in the same browser, Streak would send me a notification that it should be enabled. It would be great if the Chrome extension would recognize which email address is open and not bother me when it is not the one that it should be managing.

Kamlesh
Director en Singapur
Servicios de información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Streak is awesome and the best in class for email integrated CRM.

5,0 hace 2 años

Comentarios: Overall experience has been great and it has been a life saver. A lot could be improved though like automating the workflow of adding leads from emails, auto reminding about contacting leads. Streak has features on the free version, which no other crm has (in our knowledge) llike mail merge for your leads, magic columns, clean interface needing very little training, email integrated. Its a blessing!

Puntos a favor:

Streak is awesome and the best in class for email integrated CRM, particularly small businesses that work on gmail. It has a clean excel like interface & they developed an App and gave it in free version very early on. It is something every self employed must use and can use. It is a no brainer, goto CRM, compared to all other CRMs out there. We evaluated many CRMs 10 years back, when we first started with Streak.

Puntos en contra:

For a small company to get onto the paid version, the starting plan is a little expensive for small team. They should make it cheap for upto 3 employees, so a lot more small companies can afford it. They limit upto 50 boxes for leads on free version, that is a little too less, because not all leads are able to convert. With a little ads, you actually get a lot of leads, so a minute of 100 leads should be allowed. Also on the free plan, they don't allow you to share the pipeline with someone above 50 leads, they should allow to share with tleast 1 employee so that it doesn't cripple a small biz and they dont' go hunting for a new crm. Streak doesn't have good videos to boot-up a new customer quickly.