¿Quién utiliza este software?

Business owners and franchisers that provide services in the field (electricians, plumbers, general contractors, computer/appliance repair services, etc.).

Valoración media

197 reseñas
  • En general 4.5 / 5
  • Facilidad de uso 4.5 / 5
  • Atención al cliente 5 / 5
  • Funciones 4.5 / 5
  • Relación calidad-precio 4.5 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida $40/mes
    Ver precios
  • Detalles de precios RazorSync Package Plans: Solo $40, Team $115, Pro $240, Enterprise $630
  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis Sí, consigue una prueba gratuita
  • Implementación En la nube, SaaS, web
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • RazorSync
  • http://www.razorsync.com/
  • Fundada en 2010

Sobre RazorSync

Streamline management of your plumbing service with RazorSync software for mobile phone, tablet and computer. Schedule, dispatch, invoice and manage customer records from the field. View jobs and technicians on a map, rescheduling and dispatching to save time and travel. Data is stored on the cloud, to ensure easy access, and customer records update your office QuickBooks automatically. RazorSync users report higher billings, revenue and customer satisfaction. Start a free trial today.

Funciones de RazorSync

  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Control de inventario
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Programación del mantenimiento
  • Seguimiento del historial de servicios
  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Control de inventario
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de contratos
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Portal de autoservicio
  • Programación
  • Seguimiento de trabajos
  • Seguimiento del historial de servicios
  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Control de inventario
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Seguimiento del historial de servicios
  • Acceso móvil
  • Base de datos de contactos
  • Cobro de pagos en el terreno
  • Enrutamiento
  • Expedición
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Gestión de contratos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Reloj de tiempo
  • Seguimiento del historial de servicios
  • Alertas y notificaciones
  • Gestión de reserva de habitaciones
  • Planificación de instalaciones
  • Planificación de personal
  • Programación a tiempo real
  • Programación automatizada
  • Programación de citas
  • Programación de cursos
  • Programación de grupos
  • Programación de recursos
  • Varias ubicaciones
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Pagos móviles
  • Presupuestos y estimaciones
  • Procesamiento de pagos
  • Seguimiento del tiempo
  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Comercio e industria
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Gestión de contratos
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Seguimiento del tiempo
  • Base de datos de contactos
  • Calculadora de impuestos
  • Facturación de gastos imprevistos
  • Facturación de proyectos
  • Facturación en línea
  • Facturación por horas
  • Facturación recurrente y suscripciones
  • Facturas personalizables
  • Gestión de demandas de pago
  • Pagos en línea
  • Pagos móviles
  • Portal de facturación
  • Procesamiento de pagos
  • Varias divisas
  • Acceso móvil
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de clientes
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Lecturas químicas
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación

Las reseñas más útiles de RazorSync

RazorSync is an EXCELLENT Platform!

Traducir con Google Revisado el 13/2/2017
Donald H.
President/Owner
Construcción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: I moved from Successware21 (using it from 2004 to 2016) to Wintac (Using it from Jan 2016 to Jan 15, 2017) and I was looking for a good software that had an all in-one dispatch and financial. But after using Wintac for only one year - I had enough. I had demos done with 5 after looking at 15 companies and found out of the five companies RazorSync.
The Platform is SOOO easy to navigate through my techs love using it in the field and the customers love getting the alerts, emails too. One of the biggest problems with Wintac was my customers getting their invoices by email. No problem with RazorSync! The set up was very easy also and learn time of the platform took weeks not months. One thing I need to express is in the field my techs still have full function of the software in the field when there is no signal with phone or tablet. I have not used QuickBooks since 2003 when I was using Successware21. I was was amazed how easy RazorSync worked with Quickbooks Online version. For someone using QuickBooks already it would be a no brainer to go with RazorSync. In my opinion should be at the top of the list and definitely 10 times easier to use than Wintac.
One more thing about the QuickBooks since I have out of the loop with them for years - We are now doing using the full payroll services through them and cut my cost by $ a year after moving from PayChex for 20 years. Because of the great personal over at RazorSync and the software it has been a GREAT experience for us. We High Recommend this company and if you have a decision to make you must check them out, you will not be sorry.

Puntos a favor: The Software is very easy to use. I do not need a Server in my office and very mobile with tablet or phone. It integrates with QuickBooks easily and setup is a breeze. The mobile side is amazing with how fast to use in the field. No waiting for upload times. We will switch from phone to tablet when finishing the service call so we do not have to carry the tablet until the end. The phone app is excellent and easy to use. Able to take Credit Card transactions through the system and automatically updates real time. If you are already using QuickBooks it would be an very easy setup.

Contras: After using Successware 21 and Wintac - The cost of Successware 21 to high and the major issues we ran into for just an year with Wintac. I can not find cons with this company.
They all have different ways of making their software and have glitches but it is how they handle the issues is what makes the company stand out.

Respuesta de proveedores

por RazorSync el 13/2/2017

Thank you for the compliments Don. We look forward to serving you and the entire Jack Frost Heating & Air Conditioning team!

Perfect solution for our business

Traducir con Google Revisado el 27/6/2017
Tina B.
Office manager
Servicios para el consumidor, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: This is an all-in-one solution we utilize to keep our team on schedule; they have access to upcoming appointments to make sure they have what parts they may need; I can use the field tracking to let a customer know when they should arrive based on location; it helps coordinate payments in the field vs. billing I need to collect; I love the search option when a customer calls in (I can find them by the phone number on the caller ID before they even tell me who they are!); I could go on and on but I have to get back to work...

Puntos a favor: We have been using RazorSync since 2014 and could not be happier. As a small business, we wanted an integrated solution for scheduling, dispatching, and invoicing and RazorSync fit the bill. We loved that we didn't have to invest thousands in software, our technicians in the field can access their schedules and enter notes and billing at any time, and everyone can see the history for the property we are servicing. In the few occasions we have needed support the folks at RazorSync are always quick and attentive to resolving the issue. New features have been added since we first joined and we have been able to pick and choose what suits our needs as an add-on.

Contras: I suppose if I needed to make a few alterations to suit our company I would make an option to limit the geographical area since we do not do any online orders and simply visit an individual's home. Currently if you type in 100 Main Street it will list anything worldwide that comes close to that address.

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