¿Qué es retailcloud?

retailcloud offers a complete Point of Sale solution for Retail & Restaurant.

Powerful, simple to use tools to manage your restaurant or retail business. From Point of Sale, CRM, Loyalty Marketing, Time & Attendance with Real-time reporting & Sales Analytics to help you navigate your business.

¿Quién usa retailcloud?

Small to midsize retail merchants who are looking for a cloud solution as well as bringing relevant data direct to consumers. Inventory, Reports, Customer Base Loyalty Programs, EMV, NFC, etc.

¿Dónde se puede implementar retailcloud?

Cloud, SaaS, Web, Windows (desktop), Android (móvil)

Sobre el proveedor

  • retailcloud
  • Fundada en 2008
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Australia, Bahamas, Baréin, Canadá, Chile y otros 8

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • retailcloud
  • Fundada en 2008
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Australia, Bahamas, Baréin, Canadá, Chile y otros 8

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de retailcloud

retailcloud Software - 1
retailcloud Software - 2
Ver 3 más
Vídeo de retailcloud
retailcloud Software - 1
retailcloud Software - 2

Comparar el precio de retailcloud con productos similares

retailcloud

49,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
272,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
49,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
N/A
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de retailcloud

  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • CRM
  • Controles por separado
  • Creación de informes/análisis
  • Creador de menú
  • Cuentas de clientes
  • Códigos de barras/RFID
  • División de cuentas
  • Firma electrónica
  • Gestión de artículos
  • Gestión de comercio electrónico
  • Gestión de comercios minoristas
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de entrega
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de inventario de minoristas
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de precios
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones de pedidos
  • Gestión de tablas
  • Gestión de tarjetas de regalo
  • Gestión de órdenes de compra
  • Gestión multicanal
  • Importación y exportación de datos
  • Informes de ventas
  • Integraciones de terceros
  • Lectura de código de barras/tickets
  • Marketing por correo electrónico
  • Optimización de inventario
  • Pagos en línea
  • Pantalla táctil
  • Para comercio detallista
  • Para restaurantes
  • Pedidos en línea
  • Personalización de páginas web
  • Procesamiento de pagos
  • Punto de venta (POS)
  • Punto de venta para restaurantes
  • Registro de entrada/salida
  • Seguimiento de inventario
  • Seguimiento de pedidos
  • Varias ubicaciones

Alternativas a retailcloud

Odoo es un conjunto de aplicaciones personalizables de código abierto ideadas para satisfacer todas las necesidades de su empresa. Descubre más sobre Odoo
Easily manage your store and website as one; mobile point of sale, eCommerce, marketplace integrations, inventory, promotions, loyalty.
Adecuado para empresas en los sectores de venta minorista, venta mayorista, fabricación y producción de alimentos que tienen requisitos para administrar los niveles de inventario.
PosBytz is a Complete Omnichannel Solution integrated with POS for Retail & Restauarants to manage both multi outlets and Online orders
Este punto de venta basado en la nube centraliza la gestión de inventarios y empleados, los informes de ventas y la contabilidad en todas las ubicaciones y canales.
NetSuite es un destacado sistema ERP en la nube que te brinda la visibilidad y el control que necesitas para tomar decisiones inteligentes y crecer con confianza. Descubre más sobre NetSuite
STORIS proporciona a los comercios minoristas de mobiliario de hogar soluciones integradas de software de gestión minorista para cada aspecto de sus operaciones.
Brightpearl es una plataforma de operaciones minoristas que se integra estrechamente con todos tus canales de venta.
Nobody beats Rezku's powerful POS technology. Nobody beats Rezku's value. Contact rezku for details.
RockSolid MAX integrated point of sale is easy to use and helps retailers grow their business at one affordable monthly price.
Spruce software is easy to use and completely integrated, helping building suppliers streamline processes and reduce costly errors.
Manage your complete Supply Chain digitally with Expand smERP. It is specially designed for Exporters and Manufacturers in Midmarket.
Posibolt is a leading (POS), ERP, Omnichannel solutions available on cloud, on premise and hybrid.

Opiniones de retailcloud

Evaluación media

General
4,3
Facilidad de uso
4,4
Atención al cliente
4,7
Funciones
4,4
Relación calidad-precio
4,4

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
63%
4
19%
3
13%
1
6%
Linda
owner en EE. UU.
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Small Business

5,0 hace 3 meses

Comentarios: I love it. The customer support is the best and the staff is so friendly. This system for the cost is amazing, other systems would cost me a lot more and I would not get the support I do from retailcloud. This allows me to keep my prices affordable for my customers.

Puntos a favor:

It is easy to use for people like me that are not so computer literate. Customer support is amazing, they are always there to help. I have messed things up a couple times by touching a setting and had to have them walk me through fixing my errors. The staff is so friendly, and the chat feature is easy to use any time you need.

Puntos en contra:

I would like to see the actual inventory being shown on the master item screen. being able to change on- hands easily through the mobile app. Add the freight charges to the report there is a column for it but it is not on the receiving report.

Jack
Owner en RU
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Easy to use

5,0 hace 6 años

Comentarios: The screens and UI are intutive . This helps our cashiers to navigate faster. Multiple Customization options which can be tailored for your use.

Puntos a favor:

Lot of Customization Multiple Roles Inapp Chat Support and Help access

Puntos en contra:

Looking for more hardware in europe region

Respuesta de retailcloud

hace 6 años

Hi Jack We can get you a selection of distributors from Star EMEA, who are one of our preferred partners in Europe retailcloud

eric
snr technical manager en Ghana
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

review on first use

3,0 hace 6 años

Comentarios: good so far, but i think there is more to be done. i enjoyed prompt support and it made me comfortable recommending the system to people

Puntos a favor:

cost is okay

Puntos en contra:

i cannot add my own currency

Respuesta de retailcloud

hace 6 años

Thanks for the feedback. I believe you are using the free version and there is a way to add a currency other then the 10 we support on the free version. Its a one time $25 fee for that on the free version. You can also find implementation guides on support.retailcloud.com and user guides on wiki.retailcloud.com. Please feel free to use the online chat support at retailcloud.com. We pride ourselves on having quality support for all our solutions including the free version.

Gurcan
OWNER en EE. UU.
Construcción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Simply The Best

5,0 hace 6 años

Comentarios: They have a very good self help process. It was easy and they have good support. The people understand retail and understood what i needed for my store. It was easy to connect my website as well.

Puntos a favor:

I am not too technical but it was very easy for me and ny employees to use. Also it is great for customer tracking.

Puntos en contra:

I have an iPhone and their programs only work on Android and Windows, but it saved me a lot of money on licenses and hardware

Meet
Owner en EE. UU.
Vino y licores, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Top notch onboarding team!

5,0 el año pasado

Comentarios: So far the experience is great, they have worked hard and gone above and beyond in every aspect. I say again.... Do yourself a favor and schedule a Demo. Entire team has been great to work with.

Puntos a favor:

Ease of use on POS App. CAS(back office) is very robust, and allows customization of the Store setup. Honestly, there are new features I am discovering everyday.

Puntos en contra:

Nothing. Do yourself a favor and schedule a Demo!