¿Quién usa Playbooks?

Equipos de ventas internos que realizan venta B2B. Organizaciones de ventas basadas en datos que buscan automatización de ventas, inteligencia artificial, análisis predictivo, herramientas de cadencia y visibilidad de los comerciales para vender más.

¿Qué es Playbooks?

Predictive Playbooks es una aplicación de ventas basada en cadencia con inteligencia artificial para
equipos de ventas estratégicos. Playbooks guía a los comerciales con estrategias de cadencia preestablecidas o personalizadas, llamadas Plays, para mejorar la interacción con los clientes. Permite una mayor eficiencia y efectividad al brindar información de inteligencia artificial sobre a quién vender y cómo y cuándo comunicarse.

Información sobre Playbooks

XANT

http://www.insidesales.com

Fundada en 2002

Resumen de precios de Playbooks

Playbooks no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis.

Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de Playbooks

Sistemas automatizados de ventas
Base de datos de clientes
Generación de propuestas
Gestión de campañas
Gestión de canales
Gestión de clientes potenciales
Gestión de comisiones
Gestión de contactos
Gestión de contratos
Gestión de llamadas
Gestión de oportunidades
Gestión de ventas sobre el terreno
Gestión del territorio
Marketing por correo electrónico
Métricas de rendimiento
Previsión de ventas
Seguimiento de recomendaciones
AI/Machine Learning
Análisis de sentimientos
Benchmarking
Exploración de datos (data mining)
Fusión de datos
Modelado y simulación
Para el sector médico
Para formación
Previsión de la demanda
Captura de clientes potenciales
Distribución de clientes potenciales
Evaluación de clientes potenciales
Gestión de campañas
Gestión de datos
Gestión de listas de llamada
Gestión del rendimiento
Grabación de llamadas
Marcación automática
Panel de comunicaciones
Conformidad FCC
Conformidad FTC
Desvío de llamadas
Gestión de campañas
Gestión de clientes potenciales
Gestión de listas
Grabación de llamadas
Identificador de llamadas específico de la campaña
Programación de llamadas
Supervisión de llamadas
Colaboración
Gestión de clientes potenciales
Gestión de contactos
Gestión de contenidos
Gestión de documentos
Gestión de la formación
Gestión de objetivos y cuotas
Gestión de ofertas
Gestión de presentaciones
Gestión de reuniones
Gestión del rendimiento
Gestión del territorio

Opiniones de Playbooks

Mostrando 5 de 34 opiniones

General
3,5/5
Facilidad de uso
3,7/5
Atención al cliente
3,3/5
Funcionalidades
3,6/5
Relación calidad-precio
3,3/5
Usuario verificado
Regional Manager
Propiedad inmobiliaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/12/2018

"Super fantastico pipeline management tool"

Puntos a favor: InsideSales.com is one of my favorite tools to use to manage our sales pipeline with all the features you need to manage, track, follow up, and contact leads. Plus they have a gamification feature for sales teams!

Contras: While InsideSales.com is a fantastic tool, it requires integration with a well known CRM which is costly and frustrating to be honest with all the other fantastic, but smaller CRM companies available.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/12/2018
Usuario verificado
Sales Manager
Aprendizaje en línea, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/6/2019

"InsideSales.com Review"

Comentarios: Overall, if you have Microsoft Dynamics CRM and looking for a sales automation tool that will help your sales team, from the call to the email, InsideSales.com is your tool. The tool will help automate the sales prospecting process and help the sales team target specific leads, contacts and accounts.

Puntos a favor: - Integration with MS Outlook
- Out of the box and no extra cost integration with Microsoft Dynamics CRM
- Short implementation
- Short ramp time
- Ability to delete a play at the Manager view

Contras: - Once a play is live, you cannot add a step in the active play
- Inability to see the open or click percentage in the tool
- Cannot do round robin call monitoring
- Once a play is deleted in the tool, the play is still visible in the Microsoft Dynamics CRM dashboard

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/6/2019
Mihai B.
IT Coordinator / Executive Assistant
Marketing y publicidad, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    2/5
  • Probabilidad de recomendación
    1/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/7/2019

"Good if it works, terrible if it doesn't"

Comentarios: One of the support rep was terrible. I gave him a month and a half - two months to resolve our issues with me having to consistently call back, but for some reason, he's never available or knows how to call back. I've asked for a new support rep, but they said the team handling our type of account is small and haven't attempted to give me a new rep or resolve our issues. Additionally, a manager was supposed to reach out to me over the last 4 business days, but I haven't received a single call or email. Do not allow your workflow to rely on their services because you will most likely get screwed. We have almost 20 users and that's amazing that they handle our account this way.
Will definitely be looking for other Dialer and Inside Sales tools.

Puntos a favor: I liked that it was easy to use and train users.

Contras: Recorded voicemails was a little problematic with setting up, the dialer has intermittent click-to-dial issues 3-8 times a week, and the seek lists aren't working properly. We've had this service for several years and within the last year and a half, these problems have been persisting without any level of resolution. I've combated this issue with support more persistently over the last few months and they've been providing terrible follow-up. I could go on in paragraphs to describe how terribly they've been handling our issues over the last year+.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/7/2019
Kyle Y.
SDR
Tecnología y servicios de la información, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/8/2018

"Great for pointed/targeted campaigns!"

Puntos a favor: I enjoyed how quickly this organization added features to their Playbooks product. They make it easy to reach out with suggestions of how they can do better. Mostly, it has its strength in a "set it and forget it" campaign with highly targeted contacts. A group over 50 per campaign will bog down the process but it's great for knowing what to tackle during your day.

Contras: It can be very difficult to manage your campaigns but they have been working to fix this by enabling pauses of plays or contacts within a campaign. A few times we have had difficulties with Playbooks bogging down Google Chrome and causing it to crash, but those issues have been fixed.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/8/2018
Usuario verificado
Territory Account Manager
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/4/2019

"Efficient and productive."

Comentarios: Inside Sales have provided up the tools to be boost our work productivity as team and on an individual basis! The prerecorded voicemail feature, has saved time and boosted work productivity!

Puntos a favor: Efficiency to knock phone calls and emails. Very user friendly and easy to set up plays and email templates.
The prerecorded voicemails is an amazing feature!

Contras: I would like to have the ability to run a alert,notification report from Microsoft Dynamics. I do like that we are provide alarms when individuals have email activity. However, when you are in the zone making phones, checking alerts can take away from your stride.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/4/2019