Admation

Admation

Por Automaton

¿Quién usa Admation?

Admation es un software para los equipos de marketing de cualquier marca (corporativa o de comercio minorista) o agencia creativa que buscan una solución basada en la nube para gestionar todos los aspectos de sus proyectos de marketing, incluidos los recursos y los activos.

¿Qué es Admation?

Admation es una solución de flujo de trabajo de aprobaciones basada en la nube para marcas y agencias publicitarias cansadas de la rutina diaria. Agiliza tu flujo de trabajo de aprobaciones con una herramienta que te permite gestionar y realizar un seguimiento de todas tus reseñas y aprobaciones desde un centro unificado. Las características clave incluyen plantillas de información, herramientas de control online (todos los medios, incluidos videos y sitios web), comentarios en lotes, aprobaciones por niveles, notificaciones de recordatorio, DAM (gestión de activos digitales, por sus siglas en inglés), herramientas de creación de informes y muchas otras funciones fáciles de usar.

Información sobre Admation

Automaton

http://www.automaton.com.au

Fundada en 2001

Resumen de precios de Admation

Admation dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis.

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de Admation

Herramientas de gestión de tareas
Acceso móvil
Creación de informes/análisis
Crear subtareas
Gestión de tareas recurrentes
Herramientas de colaboración
Ludificación
Seguimiento de porcentaje de progresión
Seguimiento del tiempo
Vista como lista de tareas
Vista como tabla de tareas
Vista de Gantt/cronología
Vista de hoja de cálculo
Colaboración
Creación de informes/análisis
Gestión de carteras
Gestión de recursos
Gestión de requisitos
Gestión de tareas
Gestión del cambio
Panel de comunicaciones
Planificación de proyectos
Presupuestos
Seguimiento de hitos
Seguimiento horas/gastos
Diagramas de Gantt
Gestión de carteras
Gestión de ideas
Gestión de presupuestos
Gestión de recursos
Herramientas de colaboración
Metodologías ágiles
Modelos personalizables
Métodos tradicionales
Portal de clientes
Seguimiento costes hasta finalización
Seguimiento de hitos
Seguimiento horas/gastos
Tablero kanban
Acceso móvil
Automatización de procesos empresariales
Configuración de flujos de trabajo
Controles o permisos de acceso
Editor gráfico del flujo de trabajo
Gestión de calendarios
Gestión de documentos
Gestión de formularios
Gestión de tareas
Integraciones de terceros
Panel de control personalizable
Seguimiento de la conformidad
Sin código
Arrastrar y soltar
Búsqueda/filtro
Gestión de capacidades
Informe de uso
Planificación y asignación de recursos
Previsión
Programación de recursos
Seguimiento de competencias
Seguimiento de creación de informes y proyectos
Colaboración
Gestión de campañas
Gestión de documentos
Gestión de proyectos
Gestión de tareas
Seguimiento del tiempo
Uso compartido de archivos

Opiniones de Admation

Mostrando 5 de 196 opiniones

General
3,5/5
Facilidad de uso
3/5
Atención al cliente
3,6/5
Funcionalidades
3,1/5
Relación calidad-precio
3,2/5
Ben C.
Art Director
Marketing y publicidad, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Funcionalidades
    2/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/9/2017

"A powerful tool for tracking artwork submission and approvals."

Comentarios: I can see what my jobs are and importantly what their job numbers are so I can track the artwork down from the server. I can also find relevant material to a job assuming the client has remembered to upload anything.

Puntos a favor: 1. You can see where all your current jobs are, what their job numbers are and if they have been reviewed and or approved.
2. The preview is fast.
3. Great for tracking progression of a job.
4. The Admation team bring out regular improvements to the software.

Contras: 1. It involves too many steps to upload a single piece of artwork.
2. It generates a different job number for every element of a campaign, if you have 60 pieces of artwork you have 60 different job numbers for one campaign. Surely the description of the file dictates the difference without the need for seperate job numbers.
3. Overly complicated at times.
4. Markups to PDF's are very messy. Shame it doesn't use Acrobat to markup.

Respuesta de proveedores

por Automaton el 31/10/2017

Hi Ben,
Thank you for providing us with your constructive feedback.
We acknowledge the problems your are experiencing which is why we'd like to schedule a call with you so that our support team can discuss each point of issue in detail.
We love to see the positive responses regarding admation and we hope to continue this through our regular product feature releases. Many Thanks,
Admation Support Team.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/9/2017
Valentina S.
Designer
Diseño, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/3/2020

"Good but still could be better"

Comentarios: Good but not great, could definitely be more user friendly

Puntos a favor: Great for proofing particularly being in a smallish creative team

Contras: Not intuitive and updates are buggy. Freezes and logs out on you multiple times a day

Respuesta de proveedores

por Automaton el 31/3/2020

Hi Valentina,

Thanks so much for taking the time to review admation! I'm glad to hear that you're happy with the overall quality, features and ease of use within the platform!

Our new UX designer will be working on improvements to intuitiveness in the platform over the next few months. Hopefully we can get a few of those concerns ironed out for you!

Our protocol for testing updates pre-launch is now more stringent than ever before, and I'd like to thank you for your feedback which I will pass back to the wider team.

We look forward to bringing you more exciting features that you can use in your creative team. In the meantime, if you have any further queries, please do not hesitate to get in contact with our support team directly via support@admation.com!

Best wishes,
Samantha at admation

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/3/2020
Maria A.
Account Manager
Marketing y publicidad, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    2/5
  • Funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/12/2018

"Admation works well when it works"

Comentarios: When admation works and I fully understand all the tips and tricks, it works really well and makes our process a lot easier. However, it does take a lot of training to adjust to the interface and figure out how every task works.

Puntos a favor: The feedback mode and direct chain from client to suit to studio is the best part of the software.

Contras: The interface is very buggy. On multiple occasions, the site has crashed at pivotal moments i.e. when you mark up 50 changes and then hit changes, suddenly a little bee illustrations pops up on your screen saying there's an error. The interface isn't very user friendly as there are multiple steps for a basic tasks. One of the least favourable things is not having the ability to batch download a project. A lot of our clients struggle with the interface as some of the mark up tools aren't familiar enough (they're used to marking up Adobe PDFs) and the user journey is a bit flawed (i.e. click changes after entering feedback).

Respuesta de proveedores

por Automaton el 25/9/2019

Hi Maria,

Thanks so much for your honest review. We really appreciate your feedback and will use this information to make admation a better system!

I believe your crashing issue has since been diagnosed and fixed. We sincerely apologise for the inconveniences caused during these times. If you continue to experience similar issues on your end, please don't hesitate to get in contact with our support team.

I've passed your usability suggestions onto the UX team for review, and we'll see if we can iron out a few of those extra steps for you.

Your feature request on batch downloading projects has been noted.

Please don't hesitate to let us know if there's anything else we can do to assist you!

Best wishes,
Samantha

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/12/2018
Anna C.
Freelance Copywriter
Comercio minorista, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/1/2019

"Still needs a few tweaks "

Comentarios: Overall it's fine, but a few tweaks to the way the software operates will help it be a more seamless experience.

Puntos a favor: Great for transparency across colleague's work and their obligation on certain tasks

Contras: You can't click back without the page messing up. Sometimes colleague feedback is overwhelming and you can't really tell the order that it's in.

Respuesta de proveedores

por Automaton el 25/9/2019

Hi Anna,

Thanks so much for your feedback. I'm glad that you're enjoying the additional transparency around providing feedback.

There's an option in the system to Download a PDF report with feedback that's numbered in order. The button to download the PDF is found just above any existing comments on the right hand side of your approvals screen. Let me know if that's an easier way to view feedback in the system! If you require any additional support, please don't hesitate to email support@admation.com for assistance!

Happy Productivity!
Samantha

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/1/2019
Laura S.
Marketing Specialist
Salud, bienestar y deporte, 5001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/9/2019

"Admation review - Marketing team"

Comentarios: I love it. First of all, it give me peace of mind that our enterprise compliance around signoff is met. secondly, the Admation is great for tracking progression of a job/ include reminders. Also, you can customise your dashboard to see all your projects and where all your current jobs are.

Puntos a favor: It easy to use and it helps our team to streamline our approval workflow - it manage and track all of our reviews and approvals from one central/cloud based hub.

Contras: It is a brilliant collaboration tool - very easy to access and manage.

Respuesta de proveedores

por Automaton el 17/9/2019

Hi Laura,

Glad to hear that you're enjoying using the platform to collaborate across your teams!

Please don't hesitate to let us know if there's anything we can assist with.

Happy Productivity,
Samantha at Admation

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/9/2019