¿Quién utiliza este software?

Empresas de fitness de cualquier tamaño que ofrecen clases y sesiones privadas.

Valoración media

2279 opiniones
  • En general 5 / 5
  • Facilidad de uso 4.5 / 5
  • Atención al cliente 4.5 / 5
  • Funcionalidades 4.5 / 5
  • Relación calidad-precio 4.5 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida 15,00 US$/mes
    Ver precios
  • Versión gratuita
  • Prueba gratis Sí, consigue una prueba gratuita
  • Implementación En la nube, SaaS, web
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Acuity Scheduling
  • http://www.acuityscheduling.com
  • Fundada en 2007

Sobre Acuity Scheduling

Es como un asistente personal para tu agenda, solo que mejor. Con Acuity Scheduling, reserva citas con tus clientes y consumidores ya no tiene que ser un proceso interminable. (¡Aleluya!) Permite que tus clientes vean tu disponibilidad en tiempo real, seleccionen la fecha y hora que mejor que se adapte de manera ideal a sus necesidades, paguen por adelantado a través de Stripe, PayPal o Authorize.net e incluso cancelen o reprogramen todo por su cuenta, sin tener que volverte loco.

Funciones de Acuity Scheduling

  • Alertas y notificaciones
  • Gestión de reserva de habitaciones
  • Planificación de instalaciones
  • Planificación de personal
  • Programación a tiempo real
  • Programación automatizada
  • Programación de citas
  • Programación de cursos
  • Programación de grupos
  • Programación de recursos
  • Varias ubicaciones
  • Facturación
  • Gestión de clientes
  • Gestión de contratos
  • Gestión de eventos
  • Gestión de marketing
  • Gestión de ofertas
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de proyectos
  • Programación de citas
  • Citas recurrentes
  • Gestión de calendarios
  • Mensajería SMS
  • Mensajería bidireccional
  • Programación de citas
  • Reconocimiento IVR y de voz
  • Recordatorios de pagos
  • Recordatorios por correo electrónico
  • Reprogramación
  • Reserva en línea
  • Citas recurrentes
  • Gestión de alquiler de cabinas
  • Gestión de empleados
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de nóminas
  • Perfiles de clientes
  • Programa de fidelización
  • Punto de venta (POS)
  • Varias ubicaciones
  • Facturación
  • Gestión de asistencia
  • Gestión de clases
  • Gestión de estudiantes
  • Gestión de instructores
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la competencia
  • Gestión de recitales
  • Inscripción en línea
  • Pagos en línea
  • Programación
  • Punto de venta (POS)
  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Citas recurrentes
  • Gestión de reserva de habitaciones
  • Pagos en línea
  • Programación automatizada
  • Programación de grupos
  • Recordatorios de citas
  • Reserva en línea
  • Sincronización de calendario
  • Varias ubicaciones
  • Conforme con HIPAA
  • Creación de paquetes
  • Fotos antes y después
  • Gestión de citas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de tarjetas de regalo
  • Facturación
  • Gestión de citas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de clínicas
  • Gestión de empleados
  • Gestión de tarjetas de regalo
  • Marketing por correo electrónico
  • Notas SOAP
  • Punto de venta (POS)
  • Varias ubicaciones
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de personal
  • Pagos en línea
  • Planificación de instalaciones
  • Asignación de mentor/coach
  • Coaching deportivo
  • Coaching empresarial
  • Coaching para la vida
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Facturación
  • Gestión de clientes
  • Gestión de programas
  • Programación de citas
  • Seguimiento del avance
  • Biblioteca de ejercicios
  • Comercio electrónico
  • Evaluación de condición física
  • Plan de entrenamiento
  • Procesamiento de pagos
  • Programa de nutrición
  • Seguimiento de certificaciones
  • Seguimiento de la asistencia
  • Facturación
  • Gestión de clases
  • Gestión de contratos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de eventos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de marketing
  • Gestión de membresías
  • Gestión de reservas
  • Punto de venta (POS)
  • Responsable de registro de llegada
  • Seguimiento de la asistencia
  • Asignaciones y tests electrónicos
  • Clases en línea
  • Clasificación automática
  • Facturación
  • Gestión de clientes
  • Gestión de empleados
  • Informes de avance
  • Notas de la lección
  • Pagos en línea
  • Planes de aprendizaje
  • Portal de padres y estudiantes
  • Programación de citas
  • Seguimiento de la asistencia
  • Gestión de citas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de empleados
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de membresías
  • Nóminas y comisiones
  • Programa de fidelización
  • Punto de venta (POS)
  • Reserva en línea

Las opiniones más útiles de Acuity Scheduling

My new favorite

Publicado el 29/8/2019
Patrick M.
Founder/Teacher
Salud, bienestar y deporte, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña 
5/5
En general
3 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
4 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: I have had this idea to create my company for years, now that I am pressing all the buttons and actually firing it up - Acuity has given me access to templates that make my ideas not only possible but also WAY more efficient. For instance, I knew there would be a way to create linked classes over consecutive weeks - but i did not know it would be so easy to set them up. Thanks, Acuity!

Puntos a favor: I found Acuity through word of mouth - others were using it as an integration with MailChimp - I am very pleased with the robust help section as well as the step by step guides offered. Though still a newbie, the straightforward design and easy to follow directions make me feel like I made a good choice and that the folks who make Acuity seem to know that us small business owners have enough on our hands so making it easy for us to streamline as many workflows as possible while not skimping on design is a huge plus.

Contras: This is not a slam, but its a little like every time you open Safari and its like - DO YOU WANT THIS TO BE YOUR DEFAULT? - no, safari, i don't. but i am using SquareSpace, MailChimp, and Acuity - and i wish i could click a button and just not see all the competing options with what I am already using? I have committed to CRM elsewhere and wish i could hide it in Acuity - this is not really against Acuity though as literally every site does this....

Great for scheduling clients

Publicado el 19/8/2019
Adam R.
Program Director
Cuidado de la salud mental, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña 
5/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Overall I have been very pleased with the software and with the fun attitudes of the designers and programmers. I like the quirky quotes and statements because they give me moments of fun during my workday. I love the value for the cost.

Puntos a favor: I like the customizable functionality of Acuity the most. However I also very much appreciate the appointment reminder features which remind both the clients and the clinician of upcoming appointments. I love that multiple reminders is an option and that I can customize when the reminders are sent.

Contras: I really dislike there is no pin or fingerprint option for opening the phone app. The "Magic Link" is not very convenient and has not always worked when I have tried using it. The app itself is very phone friendly however.

Easily solved our complex Photography Studio schedule.

Publicado el 13/8/2019
Jay W.
COO
Fotografía, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
5/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: We love Acuity and cannot see ever moving away from it. Not only does it manage our booking and syncing with Google Calendar, but it also integrates with our CRM Pipedrive. We use it both on the computer and mobile application while out of the studio with clients which has made booking incredibly easy and no longer a frustration. On top of that, our no-shows have plummeted due to the automation reminder text messages and emails. Something we never had implemented prior to Acuity and now couldn't live without. With how busy everybody is anymore, reminders are so helpful and really make a huge difference so we don't get stuck waiting on a client who forgot to show up.

Puntos a favor: We love the ability for clients to schedule themselves, and once we got everything sorted out with how to logistically set up our schedule to account for how our business runs, it has solved so many issues and problems of knowing when to schedule a client. The ability to assign resources and set the availability for those resources is really the best part. For almost any client-heavy industry this is a key feature which allows you to maximize your client load in an orderly fashion. We wen't from thinking our schedule was maxed out, to realizing we had the ability to expand our schedule over 50% thus increasing our bottom line.

Contras: If you have no worked with a scheduling software before, there is a learning curve. We used Acuity for well over 9 months before figuring out how to really utilize this tool to maximize our studio schedule. Granted, the help and support Acuity offers is amazing, but I tend to DIY most things until I get stuck. By reaching out for help and support when you get stuck, the only minor frustration is easily mitigated and goes away quickly.

Over the Top Customer Service

Publicado el 7/8/2019
Julie C.
Coach/Owner
Formación profesional y coaching, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: I literary replaced a $1000./month virtual assistant with this software without missing a beat. I now self-manage scheduling & billing with Acuity in about an hour a month.

Puntos a favor: Ease of use; excellent service and support. Whenever I have had questions, I get amazingly fast response and always an added idea, work-around or added feature to help make my experience even better. Staff seems to really, really like working for Acuity and with each other. Impressive!

Contras: That I can't separate my active clients from my inactive clients. C'mon Acuity, this seems like an easy sorting feature to add! ;)

Acuity Scheduling Review

Publicado el 6/8/2019
Debbie F.
Owner-Teacher
Artes escénicas, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña 
5/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidades
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Excellent! Customer Service is quick to respond, and they’re way fun to interact with, besides. Tutorials are really helpful. And the product, itself, is indispensable in freeing up my time on the admin side of things as well as super helpful for my clients.

Puntos a favor: So many things to like, it’s difficult to narrow it down to just one. How about a two-way tie: The email reminders and customizable, direct schedule links. First the email reminders. These customizable reminders are a sanity-saver for me, my clients, and my business. Especially for summer piano lessons where Lessons are scheduled in an “ala crate” fashion so each week, the lesson day and time changes. With a lesson reminder being emailed 24-hours in advance, I have nearly zero no-shows in my studio which is pretty remarkable with the ever-shifting summer piano lesson schedule. Then there’s the customizable direct-schedule links. Acuity has made it so easy for my clients to be able to schedule, reschedule and cancel their own lessons, which saves me countless admin hours! As a solo operation, I’d much rather put time and energy into my students and my craft, rather than behind the computer screen trying to figure out rescheduling options for busy families. With Acuity, I just send them the link (or they click on the link provided in the reminder email), they can easily and quickly see what lesson spots are available, and then a couple of clicks later they’re in! Love this feature!

Contras: It’s a little baffling why this feature is not available, with all the other great things Acuity does. But when a client asks for a list of all their future appointments, I can only screenshot the list. There’s no report I can run or pdf to print or anything simple like that. I can certainly pull up a list of all a particular client’s appointments (past and future), but there’s no easy (professional-looking) way to send that list to the client.

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