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¿Qué es Podio?

Citrix Podio es la nueva forma de organizarse, comunicarse y trabajar. Más de 500 000 organizaciones utilizan Podio para ejecutar proyectos y dirigir departamentos de empresas. Esto incluye a todos, desde pequeñas empresas en crecimiento que utilizan Podio para llevar a cabo todos sus negocios hasta innovadores equipos de negocios. Podio acelera la comunicación y proporciona la transparencia y la responsabilidad necesarias para trabajar en equipo con eficiencia, al permitir a las personas organizar y realizar un seguimiento del trabajo desde una solución de software fácil de usar.

¿Quién usa Podio?

La flexibilidad de Podio significa que todos lo utilizan, desde startups hasta empresas con miles de usuarios.

Podio Software - 1
Podio Software - 2
Podio Software - 3

¿Tienes dudas sobre Podio? Compara con una alternativa popular

Podio

Podio

4,3 (329)
9,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
58
15
3,9 (329)
4,3 (329)
4,0 (329)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
25,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
194
26
4,0 (18.381)
4,0 (18.381)
4,1 (18.381)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Podio

Salesforce Sales Cloud
Funcionalidades más valoradas
Contactos compartidos
Para equipos de ventas/organizaciones
Seguimiento de clientes
MNprogram
Funcionalidades más valoradas
Directorio de miembros
Programación de médicos
Programación de pacientes
HubSpot CRM
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de contactos
Gestión de clientes potenciales
Gestión de contactos
BuildingConnected
Funcionalidades más valoradas
Gestión de documentos
Gestión de ofertas
Gestión de subcontratistas
Microsoft To Do
Funcionalidades más valoradas
Edición de tareas
Gestión de tareas
Programación de tareas
monday.com
Funcionalidades más valoradas
Gestión de empleados
Panel de comunicaciones
Seguimiento de inventario
Redmine
Funcionalidades más valoradas
Gestión de tareas
Priorización
Seguimiento de estado
kvCORE
Funcionalidades más valoradas
Alertas y notificaciones
Gestión de clientes potenciales
Gestión de contactos
Pivotal Tracker
Funcionalidades más valoradas
Gestión de tareas
Planificación y programación de proyectos
Priorización

Opiniones de Podio

Evaluación media

General
4,3
Facilidad de uso
3,9
Atención al cliente
4,0
Funcionalidades
4,2
Relación calidad-precio
4,3

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
49%
4
36%
3
9%
2
3%
1
2%
Manuel
Manuel
Business Office Manager
Usuario de Linkedin verificado
Propiedad inmobiliaria, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

The best CRM and working software

4,0 hace 2 años
Los subtítulos en español están disponibles en el reproductor de vídeo
Paulino
CEO en España
Películas y largometrajes, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Una herramienta online ideal para mantener todos los proyectos controlados

4,0 hace 3 años

Comentarios: Buena

Puntos a favor:

La facilidad con la que se puede adaptar el sistema a tus necesidades. Desde una empresa unipersonal hasta todo un equipo Podio es una buena opción para responsables de proyectos.

Puntos en contra:

No me gusta la app de Podio para dispositivos móviles. Es realmente básica por lo que dificulta mucho su uso a través del móvil o la tablet. Asimismo, mi experiencia, con el servicio de atención al cliente ha dejado mucho que desear por falta de respuesta. Por último me gustaría ver más integración con otras plataformas como Whatsapp, We Chat, Messenger, Skype... a través de las cuales se pudiesen compartir tareas o informes.

Melanie
Melanie
Creative Director en Canadá
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

A Lot Like Digital Lego

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: We loved working with it. It was such a great tool to use. However, we did in the end switch away to a more traditional PM system, just because the setup and structuring was a little bit of overkill for what we needed as we grew.

Puntos a favor:

Podio is this fantastic gem that you don't see in other project management, task management or workflow management systems. It's quite literally limitless. You can create unique systems and flows for your own needs without a ton of tech-knowledge (but you certainly need some). It's a really neat way to create the EXACT workflow and data management pieces that you're looking for.

Puntos en contra:

Podio is not simple to set up or implement. It takes time, planning and a decent amount of tech understanding. You don't need to know how to program, but it's certainly not for the faint of heart with the setup. However once you get it - it's very cool. I honestly don't have too much more that's negative to say about it.

Justin
Project Manager/Estimator en EE. UU.
Construcción, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Serves it's purpose

4,0 hace 5 años

Comentarios: The big boss also loves this program, because it can generate many different reports for him, from bid activity, pending logs, securement logs, win percentages with different customers or geographic areas. allows him to see many different metrics with just a few clicks.

Puntos a favor:

The website is incredibly customizable, which allows you make this program perform many tasks that vary greatly. Our main purpose was to use this as a bid center for our company, allowing all of our branches to see who was bidding which jobs. After setting that up, we were able to have podio send out reminders after certain amounts of time to follow up on the bid results. If we were awarded the job, it will then send out notices to our purchasing department, project managers, and super intendents with the relevant information (start end dates, contract prices, labor hours estimated, location, contact info, etc). It is very helpful to make sure our branches do not double up estimating the same projects.

Puntos en contra:

Being very customizable also means it can be quite tedious to set up initially. There are, however, many premade modules you can either use as is, or customize to fit you needs.

Respuesta de Cloud Software Group

hace 5 años

Hi Justin, thanks for the review! Much appreciated. Cheers, Sara from Podio

Rongen
Digital Developer en Brunéi
Consultoría de gestión, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Customisable Project Management System which can also be used as a CRM

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: It's easy to use and customise workflow to fit any business need.

Puntos a favor:

Customising apps, creating workflow, and implementation roll out are all easy and user friendly. Our team have quickly familiarised the user interface and functionalities.

Puntos en contra:

Limited native integrations. You will need Zapier account to integrate with other apps such as Time Tracker, Xero, Pandadoc, or Google Spreadsheet.

paul
COO en EE. UU.
Seguridad e investigaciones, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

10 Year Client

3,0 hace 8 meses

Comentarios: We loved it and did almost everything with it. Unfortunately they made a dramatic change that is unacceptable. They restricted our guest user functions in where subcontractors, collaborators, clients, and countless others we have worked with over the years can no longer perform functions like editing app items or create an app item which was a basic user function needed in all of our workspaces. We have been with them since 2013 have built hundreds of colabritives with clients, built entire security education curriculums and managed large government proposals using the platform. Now those free features that we became reliant on over the past 10 years were switched to employee only paid features. In order to restore those former functions. I would have to pay for a user account for each guest in the system. That would change my annual bill from $2400 a year to over $33K a year. That is like buying a new car every year so 130 guest could work with us. I would preach to others on how good the platform was but now after 10 years of customization of apps workspaces client and employee integration they want me to pay a factor of 13.4 x what we have been paying in order to do what we have been doing for the past 10 years. Absolutely criminal ! This is going to be painful and costly.

Puntos a favor:

Until Oct 11, 2023 I would argue they are the most powerful intuitive user friendly cloud based tool ever designed. The platform was ideal for project, client, and employee management with powerful tutorials and clean interface with a wide range of customization .

Puntos en contra:

They changed their business model effective Oct 11. It has completely disrupted our entire business. I was a huge advocate but no longer. The move is a financial fleecing of small business.