¿Quién usa BugHerd?

BugHerd está diseñado para las personas que construyen la web. Ideal para que diseñadores, desarrolladores y gerentes de proyectos lo utilicen con clientes y equipos internos.

¿Qué es BugHerd?

BugHerd permite a los diseñadores y desarrolladores realizar informes de problemas y solicitudes de características con solo apuntar y hacer clic.
BugHerd compila intuitivamente los comentarios contextuales y los informes de errores con toda la información necesaria para solucionar el problema. Incluye navegador, sistema operativo y captura de pantalla automática.
Lo suficientemente simple como para que lo usen los clientes no técnicos, pero lo suficientemente robusto como para que los desarrolladores lo amen.

Información sobre BugHerd

Splitrock Studio

https://splitrock.studio/

Fundada en 2010

Resumen de precios de BugHerd

BugHerd no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de BugHerd está disponible a partir de 39,00 US$/mes.

Precio inicial

39,00 US$/mes
Ver precios

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

No se ofrece

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de BugHerd

Herramientas de gestión de tareas
Acceso móvil
Creación de informes/análisis
Crear subtareas
Gestión de tareas recurrentes
Herramientas de colaboración
Ludificación
Seguimiento de porcentaje de progresión
Seguimiento del tiempo
Vista como lista de tareas
Vista como tabla de tareas
Vista de Gantt/cronología
Vista de hoja de cálculo
Colaboración
Gestión de flujos de trabajo
Gestión de tareas
Gestión de tickets
Gestión de trabajo pendiente
Registro de auditoría

Opiniones de BugHerd

Mostrando 5 de 36 opiniones

General
4,6/5
Facilidad de uso
4,6/5
Atención al cliente
4,5/5
Funcionalidades
4,3/5
Relación calidad-precio
4,6/5
Mark B.
Developer
Internet, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/2/2020

"A no-brainer purchase for any agency or development team"

Comentarios: A pleasure to use. Easy to install and use and it makes QA testing a delight.

Puntos a favor: It removes any ambiguity about bugs and feature requests. Being able to annotate a comment directly on a live / staging website, is a huge perk and something that I now cannot live without.

Contras: The lack of customizable columns in their kanban-style layout is a pity. Not a deal breaker, but our agency workflow does not follow a 'backlog', 'doing', 'done', 'closed' workflow and we end up having to have internal discussions about what 'backlog' actually represents in our own workflow. Would be great to rename these columns and have more/less of them.

Respuesta de proveedores

por Splitrock Studio el 14/2/2020

Thank you so much for your fantastic review Mark! Your feedback is how we continue to improve. You'll be pleased to hear that custom columns are on their way, stay tuned!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/2/2020
Chris S.
CEO and Creative Director
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/4/2020

"Our clients LOVE it"

Puntos a favor: To us, the client experience reigns supreme. Also, we hated getting two mile long emails with website edits. With BugHerd, our website review process and ongoing support has become incredibly efficient. Our clients love knowing they can add a note to their website to get our eyes on it, and we MUCH prefer having a list of easy to understand BH notes to deal with instead of trying to interpret email chains!

Contras: BugHerd keep improving - so I have nothing negative to say. All the main features I could ask for already exist, and they have made major improvements to their interface and client side implementation process.

Respuesta de proveedores

por Splitrock Studio el 29/4/2020

Thank you for such a detailed and fantastic review Chris. We are so pleased to be able to help reduce those mile-long client feedback emails! We will strive to continue improving the product to make your workflow even more efficient.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/4/2020
Chuck S.
Visual Design lead
Fabricación de productos eléctricos/electrónicos, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/6/2020

"Wonderful product that does exactly what is says it does. "

Comentarios: Wonderful product, at a great price does exactly what is says it does. Loved the easy to use Kanban. One of the best products we have used.

Puntos a favor: Simple to deploy, simple to use. Even the technically unskilled were able to note issues that needed attention. We used BugHerd to successfully maintain a 600 plus page website through two CMS changes, and it worked flawlessly.

Contras: A bit difficult to note changes on mobile, but it seems like that has been addressed now.

Respuesta de proveedores

por Splitrock Studio el 16/6/2020

Thanks for the glowing review, Chuck. You've definitely put it through its paces with two CMS changes for a 600+ page website! Glad the mobile tweaking has been useful for you too.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/6/2020
Dealdiane D.
Mr
Diseño gráfico, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    6/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 5/5/2018

"Great for client and QA collaboration"

Puntos a favor: This is a great tool for when you want clients and quality assurance testers to be able to mark items that needs attention.

Contras: Needs more (built-in) integration with major bug tracking softwares. Marker can sometimes point to a wrong location but screenshots can also be taken when creating an issue as a solution to that

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 5/5/2018
Christian T.
Director
Producción audiovisual, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/4/2020

"Simplify issues management and communications"

Comentarios: Bugherd is used with all our clients and the feedback has been great. Its easy for them to see comments on tasks they have reported and for us to see how work is progressing. We use it extensively on the build of new websites.

Puntos a favor: I love how easy it is for clients to create tickets and for us to manage them. The simple interface is easy to use and incredibly powerful. Being able to visually see tickets on the web page, make discussions easier, and tracking issues easy.

Contras: It would be great to be able to add new columns. However this is a small issue.

Respuesta de proveedores

por Splitrock Studio el 29/4/2020

Wow what a great review! Thank you Christian, we really appreciate you taking the time to outline what you love about the product. We will continue to do our very best to make collecting client feedback and tracking bugs so much easier.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/4/2020