¿Quién usa Kareo?

Kareo es popular en consultas médicas de 1 a 10 profesionales y empresas de facturación médica de 1 a 100 profesionales.

¿Qué es Kareo?

Kareo Billing es uno de los mejores softwares para respaldar tu proceso de facturación interno. Sus aplicaciones web y móvil ayudan a tu clínica a gestionar fácilmente los pacientes y la facturación a seguros. Kareo es una plataforma probada en la que confían más de 50 000 profesionales. Kareo Billing automatizará todo tu proceso para que puedas cobrar más rápido.

Información sobre Kareo

Kareo

http://www.kareo.com

Fundada en 2004

Resumen de precios de Kareo

Kareo no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis. La versión de pago de Kareo está disponible a partir de 160,00 US$/mes.

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Play
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Precio inicial

160,00 US$/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Implementación

En la nube, SaaS, web

Instalado: Windows

Móvil: nativo de iOS

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Kareo

Plataformas de portal del paciente
Acceso a la historia clínica
Confirmaciones de citas
Consultas por vídeo
Formularios de admisión
Independiente de la historia clínica electrónica
Mensajería segura
Pago de facturas
Planes de cuidados
Programación de citas
Renovación de prescripciones médicas
Resultados de laboratorio
Resumen de cuidados
Asesoramiento de remesas
Entrada de códigos y cargos
Filtro de reclamaciones
Gestión de clínicas
Gestión de demandas de pago
Historial de facturas
Panel de control personalizable
Presupuestos y estimaciones
Procesamiento de reclamaciones
Seguimiento de la conformidad
Verificación de seguros
Candidaturas en línea
Gestión de citas
Gestión de comités
Gestión de documentos
Gestión de expiraciones
Privilegios
Seguimiento de certificaciones
Verificación de licencias
Expedientes de pacientes
Facturación
Gestión de citas
Gestión de reclamaciones
Historia clínica electrónica/informatizada
Notas SOAP
Portal de los pacientes
Programación
Clínica de un solo profesional
Clínica de varios profesionales
Diagnósticos iniciales
Facturación médica
Gestión de empleados
Gestión de reclamaciones
Historia clínica electrónica/informatizada
Paciente hospitalizado/en el domicilio
Planes de tratamiento
Portal de autoservicio
Programación de citas
Recetas electrónicas
Recordatorios de citas
Seguimiento de la conformidad
Clínica de varios profesionales
Conforme con HIPAA
Facturación médica
Formularios online
Gestión de clínicas
Mensajería individualizada
Para fines médicos
Planes de tratamiento a distancia
Programación de citas
Recetas electrónicas
Recordatorios de citas
Videoconferencia
Facturación de los pacientes
Fotos antes y después
Gestión de citas
Gestión de expedientes de pacientes
Gestión de inventarios
Gestión de reclamaciones
Gestión del flujo de pacientes
Portal de los pacientes
Programación
Conforme con HIPAA
Expedientes de pacientes
Facturación de los pacientes
Gestión de inventarios
Gestión de reclamaciones
Historia clínica electrónica/informatizada
Inscripción de pacientes
Portal de los pacientes
Programación de médicos
Programación de pacientes
Recetas electrónicas
Varias oficinas
Varios médicos
Verificación de elegibilidad para el seguro
Conforme con HIPAA
Gestión de citas
Gestión de clínicas
Gestión de imágenes
Gestión de inventarios
Gestión de reclamaciones
Historia clínica electrónica/informatizada
Notas sobre la evolución
Planes de tratamiento
Portal de los pacientes
Programación
Biblioteca de ejercicios
Conforme con HIPAA
Creación de informes/análisis
EHR/EMR
Evaluaciones
Facturación
Gestión de citas
Gestión de clínicas
Gestión de seguros
Notas sobre la evolución
Para fisioterapia
Planes de tratamiento
Portal de los pacientes
Recordatorios de citas
Varias ubicaciones
Conforme con HIPAA
Facturación
Gestión de admisiones
Gestión de clínicas
Gestión de vacunas
Historia clínica electrónica
Lotes personalizados
Mensajería SMS
Notas clínicas
Procesamiento de códigos
Programación
Registro de cargas
Arrastrar y soltar
Citas recurrentes
Conforme con HIPAA
Facturación
Gestión de docentes/personal escolar
Gestión de expedientes de pacientes
Gestión de médicos
Portal de autoservicio
Programación de citas
Programación de llamadas
Seguimiento de incomparecencias
Varias ubicaciones
Conformidad con el sector sanitario
Facturación
Gestión de cuentas de los pacientes
Gestión de expedientes de pacientes
Gestión de reclamaciones
Herramientas de evaluación de resultados
Notas SOAP
Recordatorios de citas

Opiniones de Kareo

Mostrando 5 de 513 opiniones

General
4/5
Facilidad de uso
4,2/5
Atención al cliente
3,9/5
Funcionalidades
3,9/5
Relación calidad-precio
3,6/5
Teegan F.
Owner
Hospital y atención sanitaria, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/8/2019

"Great EHR with room for improvement for natural healthcare providers"

Comentarios: Using Kareo has been a overall great experience. It does almost everything we want it to do well, and the few things it needs to improve it at least allows you to do partially.

Puntos a favor: I love the layout of Kareo. The dashboard is great and offers a lot of functionality while still looking clean and professional. The clinical portion is great as it shows all the sections of the note on one page. The ability to add and remove sections is also very useful. The interaction checker is nice, but needs improvement. The iPad app is really slick and I preferring using it when adjusting my patients (Chiropractor), as it allows me to quickly tap on each segment I'm adjusting from a list.

Contras: There is very little support for natural products/supplements in Kareo. You CAN make it work, but it's definitely not easy - requiring manually entering every single product you wish to recommend in the "Drug Favorites" section.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/8/2019
Shirley W.
President
Hospital y atención sanitaria, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/2/2020

"Easy to learn and use"

Comentarios: When we first went to Kareo, we were coming off a system that had brought us to our knees: nothing worked right, clients were frustrated and we had no faith in things reported in the system. Kareo changed all of that for us--we were able to have reports we could trust, true transparency for the clients, and so many functions we were able to do more efficiently.

Puntos a favor: We love that the software is intuitive, and we can teach a clinic how to use it (on a basic level) in about an hour. The reports are accurate and easy to use. We can set up favorite reports, and generally get help whenever we're "stuck"

Contras: Enrollments--getting providers enrolled properly and getting assistance with those enrollments. Also, we really dislike that they offshore their help desk. It's challenging to get someone who can help us when we get an offshore rep.
We also wish there was a better defined collections procedure/status in the system which would help us better monitor what's gone to collection.
We cannot bill UB04 charges for facilities out of Kareo.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/2/2020
Asad M.
MD
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    2/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 19/6/2020

"Very Poor IT support"

Comentarios: Fair.
But there Tech support is horrible. This week from Friday , I lost the ability to send e scripts of controlled substances and it is not able to get in touch with anyone. This is not acceptable and frankly dangerous.

Puntos a favor: Easy to use
easy to use on tablets.

Contras: Very poor Tech Support and E script ...

Respuesta de proveedores

por Kareo el 1/7/2020

Hello Dr Mehdi, Thank you very much for providing feedback regarding your experience with both our software and our support team. We pride ourselves on both the knowledge and availability of our representatives, and we apologize that your experience was anything less than exemplary. We are committed to working with you towards a resolution regarding the current concern you've brought to our attention, and are interested in hearing your feedback in more detail regarding how our support team can improve.Someone from our support management team will be reaching out to you ASAP. We thank you again for sharing your input and look forward to speaking with you soon.

Best,
Kareo

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 19/6/2020
Mathew C.
Physician
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Funcionalidades
    1/5
  • Asistencia técnica
    2/5
  • Relación calidad-precio
    1/5
  • Probabilidad de recomendación
    2/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/12/2019

"Not good for our single-physician dermatology practice"

Comentarios: Not good. See my "Cons" list above. Unfortunately instead of month-to-month...the sales guy (who, after you sign up, you'll never hear from again) talked me into 1 year. Now I'm trying to buy out that year so we can go back to CollaborateMD...which was much more evolved...user-friendly...with features that actually work.

Puntos a favor: Fairly easy to use on a daily basis for me as the physician, entering SOAP notes. I did like immediately entering ICD-10 and CPT codes right after seeing the patient and writing my note. Relatively inexpensive compared to other options

Contras: Whew.... 1. I guess my expectations for a "success coach" were different from what they provide. If, during implementation you want to schedule time with your "coach," that person provides you a link to THEIR schedule and you find a time (usually at least a week away) and pencil yourself in. 2. Many ICD-10 and CPT codes for my specialty are not in Kareo when you go to create the superbill. It's been 2 years now....unacceptable. 3. To link to a lab or pathology...they provide you with a form which then gets sent to that lab. From there it's up to you to see that it happens. Both the hospital lab we use and UCSF dermatopathology were unable to link with Kareo. 4. The "voice reminder" feature is a really bad late '70's computerized voice. If it calls a patient and gets a voicemail...it begins talking as soon as it hears a voice (the message) so by the time the patient's recorder begins recording...the message is already almost over. The patient is left wondering what that computerized voice was and who called? 5. The visual accounting screen is really poorly laid out.

Respuesta de proveedores

por Kareo el 6/12/2019

Hello Mathew, Thank you for letting us know about your experience with our system. We value any and all feedback about our software, as it helps us to continually evolve and improve our services. It is important to us that your practice is set up for success in every way possible, and our Success team is an important part of that process. In addition, our Support team is available and willing to provide immediate support if your Success coach is unavailable. We currently have a specialist assigned to your account, and they will be contacting you immediately to address your specific concerns.

Regards,
Kareo

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/12/2019
Carolynn N.
Practice Manager
Cuidado de la salud mental, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/5/2020

"Great Software"

Comentarios: We have used Kareo for 8 years and its the best software that fits our practice!

Puntos a favor: I really like the reports and its easy to use!

Contras: Some features while using electronic posting to post medicare checks as secondary dont work properly

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/5/2020