Kareo

Kareo

Por Kareo

¿Quién utiliza este software?

Kareo es popular en consultas médicas de 1 a 10 profesionales y empresas de facturación médica de 1 a 100 profesionales.

Valoración media

485 opiniones
  • En general 4.1/5
  • Facilidad de uso 4.2/5
  • Atención al cliente 3.9/5
  • Funcionalidades 3.9/5
  • Relación calidad-precio 3.6/5

Detalles del producto

  • Precio inicial 160,00 US$/mes
  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis No
  • Implementación En la nube, SaaS, web
    Instalado: Windows
    Móvil: nativo de iOS
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Kareo
  • http://www.kareo.com
  • Fundada en 2004

Sobre Kareo

Kareo Billing es uno de los mejores softwares para respaldar tu proceso de facturación interno. Sus aplicaciones web y móvil ayudan a tu clínica a gestionar fácilmente los pacientes y la facturación a seguros. Kareo es una plataforma probada en la que confían más de 50 000 profesionales. Kareo Billing automatizará todo tu proceso para que puedas cobrar más rápido.

Funciones de Kareo

  • Acceso a la historia clínica
  • Confirmaciones de citas
  • Consultas por vídeo
  • Formularios de admisión
  • Independiente de la historia clínica electrónica
  • Mensajería segura
  • Pago de facturas
  • Planes de cuidados
  • Programación de citas
  • Renovación de prescripciones médicas
  • Resultados de laboratorio
  • Resumen de cuidados
  • Arrastrar y soltar
  • Citas recurrentes
  • Facturación
  • Gestión de docentes y personal escolar
  • Gestión de expedientes de pacientes
  • Gestión de médicos
  • Portal de autoservicio
  • Programación de citas
  • Programación de llamadas
  • Seguimiento de incomparecencias
  • Varias ubicaciones
  • Asesoramiento de remesas
  • Entrada de códigos y cargos
  • Filtro de reclamaciones
  • Gestión de clínicas
  • Gestión de demandas de pago
  • Historial de facturas
  • Panel de control personalizable
  • Presupuestos y estimaciones
  • Procesamiento de reclamaciones
  • Seguimiento de la conformidad
  • Verificación de seguros
  • Candidaturas en línea
  • Gestión de citas
  • Gestión de comités
  • Gestión de documentos
  • Gestión de expiraciones
  • Privilegios
  • Seguimiento de certificaciones
  • Verificación de licencias
  • Expedientes de pacientes
  • Facturación
  • Gestión de citas
  • Gestión de reclamaciones
  • Historia clínica electrónica/informatizada
  • Notas SOAP
  • Portal de los pacientes
  • Programación
  • Clínica de un solo profesional
  • Clínica de varios profesionales
  • Diagnósticos iniciales
  • Facturación médica
  • Gestión de empleados
  • Gestión de reclamaciones
  • Historia clínica electrónica/informatizada
  • Paciente hospitalizado/en el domicilio
  • Planes de tratamiento
  • Portal de autoservicio
  • Programación de citas
  • Recetas electrónicas
  • Recordatorios de citas
  • Seguimiento de la conformidad
  • Facturación de los pacientes
  • Fotos antes y después
  • Gestión de citas
  • Gestión de expedientes de pacientes
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de reclamaciones
  • Gestión del flujo de pacientes
  • Portal de los pacientes
  • Programación
  • Conforme con HIPAA
  • Expedientes de pacientes
  • Facturación de los pacientes
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de reclamaciones
  • Historia clínica electrónica/informatizada
  • Inscripción de pacientes
  • Portal de los pacientes
  • Programación de médicos
  • Programación de pacientes
  • Recetas electrónicas
  • Varias oficinas
  • Varios médicos
  • Verificación de elegibilidad para el seguro
  • Conforme con HIPAA
  • Gestión de citas
  • Gestión de clínicas
  • Gestión de imágenes
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de reclamaciones
  • Historia clínica electrónica/informatizada
  • Notas sobre la evolución
  • Planes de tratamiento
  • Portal de los pacientes
  • Programación
  • Evaluaciones
  • Facturación
  • Gestión de citas
  • Gestión de clínicas
  • Gestión de ejercicios
  • Gestión de seguros
  • Notas sobre la evolución
  • Planes de tratamiento
  • Supervisión de actividades
  • Varias ubicaciones
  • Conforme con HIPAA
  • Facturación
  • Gestión de admisiones
  • Gestión de clínicas
  • Gestión de vacunas
  • Historia clínica electrónica
  • Lotes personalizados
  • Mensajería SMS
  • Notas clínicas
  • Procesamiento de códigos
  • Programación
  • Registro de cargas
  • Certificado por la historia clínica electrónica
  • Evaluaciones de resultados
  • Expedientes de pacientes
  • Facturación
  • Gestión de citas
  • Gestión de cuentas de los pacientes
  • Gestión de reclamaciones
  • Notas SOAP

Las opiniones más útiles de Kareo

Great EHR with room for improvement for natural healthcare providers

Publicado el 12/8/2019
Teegan F.
Owner
Hospital y atención sanitaria, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
4/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Using Kareo has been a overall great experience. It does almost everything we want it to do well, and the few things it needs to improve it at least allows you to do partially.

Puntos a favor: I love the layout of Kareo. The dashboard is great and offers a lot of functionality while still looking clean and professional. The clinical portion is great as it shows all the sections of the note on one page. The ability to add and remove sections is also very useful. The interaction checker is nice, but needs improvement. The iPad app is really slick and I preferring using it when adjusting my patients (Chiropractor), as it allows me to quickly tap on each segment I'm adjusting from a list.

Contras: There is very little support for natural products/supplements in Kareo. You CAN make it work, but it's definitely not easy - requiring manually entering every single product you wish to recommend in the "Drug Favorites" section.

Kareo billing system and EHR.

Publicado el 18/10/2019
Jytte H.
Practice owner
Hospital y atención sanitaria, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
4/5
En general
4/5
Facilidad de uso
4/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Puntos a favor: Integrates seamlessly with the EHR documentation system I use. Electronic billing with submission of clean claims 99.99% of the time.

Contras: Posting payments from EOB does not always reconcile requiring a manual time consuming correction.

Kareo Review

Publicado el 30/12/2019
Krystal V.
Billing Manager
Hospital y atención sanitaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Puntos a favor: The ease of billing and getting answers from Kareo when we need it quickly

Contras: Just that we have to different tax ID's that we use and we have to switch depending on which one we are using

Affordable pricing and way less politics

Publicado el 14/10/2019
Vincent A.
Physician
Práctica médica, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
5/5
En general
4/5
Facilidad de uso
4/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: I love the billing software and will incorporate EHR soon. This is business done well and I get my money's worth.

Puntos a favor: With Kareo I feel like I am getting a quality product at a fair price. There are products out there that are way beyond their worth. Kareo is just right and I never feel pressured into doing something unnecessary. Billing portion is hands down the best I have seen due to its ease of use when using the cloud base. The desktop base (PM) is a bit tricky and would need some time to figure out. But overall it is great and worth the money you paid for. Remote support team is very efficient in answering matters at hand. I love it!

Contras: I can't really think of a con. I mean you have to spend time learning the software. Practice owners should spend time learning the ropes so as to stay on top. Reason being, no one would ever appreciate and love your product more than you the owner.

Not good for our single-physician dermatology practice

Publicado el 4/12/2019
Mathew C.
Physician
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña 
3/5
En general
3/5
Facilidad de uso
1/5
Características y funcionalidades
2/5
Asistencia técnica
1/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Not good. See my "Cons" list above. Unfortunately instead of month-to-month...the sales guy (who, after you sign up, you'll never hear from again) talked me into 1 year. Now I'm trying to buy out that year so we can go back to CollaborateMD...which was much more evolved...user-friendly...with features that actually work.

Puntos a favor: Fairly easy to use on a daily basis for me as the physician, entering SOAP notes. I did like immediately entering ICD-10 and CPT codes right after seeing the patient and writing my note. Relatively inexpensive compared to other options

Contras: Whew.... 1. I guess my expectations for a "success coach" were different from what they provide. If, during implementation you want to schedule time with your "coach," that person provides you a link to THEIR schedule and you find a time (usually at least a week away) and pencil yourself in. 2. Many ICD-10 and CPT codes for my specialty are not in Kareo when you go to create the superbill. It's been 2 years now....unacceptable. 3. To link to a lab or pathology...they provide you with a form which then gets sent to that lab. From there it's up to you to see that it happens. Both the hospital lab we use and UCSF dermatopathology were unable to link with Kareo. 4. The "voice reminder" feature is a really bad late '70's computerized voice. If it calls a patient and gets a voicemail...it begins talking as soon as it hears a voice (the message) so by the time the patient's recorder begins recording...the message is already almost over. The patient is left wondering what that computerized voice was and who called? 5. The visual accounting screen is really poorly laid out.

Respuesta de proveedores

por Kareo el 6/12/2019

Hello Mathew, Thank you for letting us know about your experience with our system. We value any and all feedback about our software, as it helps us to continually evolve and improve our services. It is important to us that your practice is set up for success in every way possible, and our Success team is an important part of that process. In addition, our Support team is available and willing to provide immediate support if your Success coach is unavailable. We currently have a specialist assigned to your account, and they will be contacting you immediately to address your specific concerns.

Regards,
Kareo

Leer más opiniones