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¿Qué es Tebra?

Kareo Billing es uno de los mejores softwares para respaldar tu proceso de facturación interno. Sus aplicaciones web y móvil ayudan a tu clínica a gestionar fácilmente los pacientes y la facturación a seguros. Kareo es una plataforma probada en la que confían más de 50 000 profesionales. Kareo Billing automatizará todo tu proceso para que puedas cobrar más rápido.

¿Quién usa Tebra?

Kareo es popular en consultas médicas de 1 a 10 profesionales y empresas de facturación médica de 1 a 100 profesionales.

Tebra Software - 1
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Tebra Software - 5

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Tebra

Tebra

3,9 (1.256)
125,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
89
2
4,0 (1.256)
3,6 (1.256)
3,7 (1.256)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
429,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
58
No se han encontrado integraciones
3,5 (453)
3,3 (453)
3,4 (453)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Tebra

AdvancedMD EHR
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Gestión de expedientes de pacientes
Programación de citas
Valant EHR Suite
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Historia clínica electrónica/informatizada
para salud mental y conductual
eClinicalWorks
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Creación de diagramas
Programación de citas
athenaOne
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Creación de diagramas
Gestión de expedientes de pacientes
SimplePractice
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Gestión de citas
Programación de citas
AdvancedMD for Physical Therapy
Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.
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Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Creación de diagramas
Gestión de expedientes de pacientes
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Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Creación de diagramas
Portal de clientes
RevolutionEHR
Funcionalidades más valoradas
Creación de diagramas
Gestión de expedientes de pacientes
Programación de citas

Opiniones de Tebra

Evaluación media

General
3,9
Facilidad de uso
4,0
Atención al cliente
3,7
Funcionalidades
3,8
Relación calidad-precio
3,6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
48%
4
25%
3
9%
2
6%
1
12%
Laurie
Laurie
Owner/NP
Usuario de Linkedin verificado
Salud, bienestar y deporte, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la opinión

Not the Best for a Small Clinic

5,0 hace 3 años
Los subtítulos en español están disponibles en el reproductor de vídeo
Teegan
Teegan
Owner en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Great EHR with room for improvement for natural healthcare providers

5,0 hace 5 años

Comentarios: Using Kareo has been a overall great experience. It does almost everything we want it to do well, and the few things it needs to improve it at least allows you to do partially.

Puntos a favor:

I love the layout of Kareo. The dashboard is great and offers a lot of functionality while still looking clean and professional. The clinical portion is great as it shows all the sections of the note on one page. The ability to add and remove sections is also very useful. The interaction checker is nice, but needs improvement. The iPad app is really slick and I preferring using it when adjusting my patients (Chiropractor), as it allows me to quickly tap on each segment I'm adjusting from a list.

Puntos en contra:

There is very little support for natural products/supplements in Kareo. You CAN make it work, but it's definitely not easy - requiring manually entering every single product you wish to recommend in the "Drug Favorites" section.

nancy
physician en EE. UU.
Práctica médica, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

great when it works

4,0 el año pasado

Puntos a favor:

It's great when it works, the system randomly goes down and then you cannot practice or see patients or see your schedule and it happens too often. They need a back up system but don't have one. Support can take weeks to respond to a ticket and this too is infuriating. i like the templates and ease of billing but if i was looking again I would choose something else

Puntos en contra:

the system goes down and then you cannot practice or see patients or see your schedule and it happens too often. They need a back up system but don't have one. Support can take weeks to respond to a ticket and this too is infuriating.

Annette
Doctor en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Cannot get customer support

4,0 hace 4 semanas Nuevo

Comentarios: Right now pretty bad. I cannot stress enough how awful it is to not be able to get help when it's needed.

Puntos a favor:

Right now? Not much. The notes are good, but so are Microsoft word documents.

Puntos en contra:

Cannot collect payments from patients- which is a huge issue. Previously their customer care has been abysmal and they take weeks to reach out to you. Or I've left a review in the past and got a call immediately. That doesn't look good.

Ryan
Clinic Manager en EE. UU.
Medicina alternativa, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión
Fuente: SoftwareAdvice

Tebra is a horrible and insidious company.

1,0 hace 3 semanas Nuevo

Puntos a favor:

An insidious company is one that uses its platform not to help people solve a problem, but to lure people in to take their money. Tebra is one of these companies, and therefore, in my overall experience, there was nothing positive about Tebra.

Puntos en contra:

Tebra's customer service is bottom of the barrel nearly non-existant. Once their sales team lures you to sign a contract, they are only intersted in taking your payments, not in software utilization. Tebra was non-functional for my practice, and they were more concerned with me continuing to pay despite my inability to use the software than they were with helping me fix the issue so I could use the software. Other companies were able to work with my clinic so I could use their software, but Tebra told me they could not help me use the functionality I paid for, and still expected me to continuing to pay. When I told them I had to cancel because their system was not functional for my clinic like they had promised it would be, they charged me a large early termination fee. Do not use this company, they only care about taking your money.

Camille
Office Manager en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Great EMR !

5,0 hace 3 meses

Comentarios: I have had a great experience and very small hiccups while implementing the EMR.

Puntos a favor:

I like the ease of use for all types of tasks and how you can modify it to your taste.

Puntos en contra:

The customer support needs improvement wether is by phone and by email.