¿Qué es Axero?

Intranet software that unifies teams and accelerates growth. Communicate with your team, share and manage company knowledge, accelerate collaboration, and create a culture of transparency and trust. Streamline projects with one easy-to-access hub designed to unite and engage your employees. Axero is trusted by some of the world's most innovative and employee-centric companies. We make implementation easy!

¿Quién usa Axero?

Great for businesses of all sizes. Customers include: Toyota, Charter Communications, Johns Hopkins University, Benjamin Moore, Edwards Lifesciences, CHG Healthcare, and many more.

¿Dónde se puede implementar Axero?

Basado en la nube
Entorno local

Sobre el proveedor

  • Axero Solutions
  • Fundada en 2007

Asistencia de Axero

  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Canadá, China, Estados Unidos y otros 4

Idiomas

alemán, checo, chino, chino tradicional, coreano y otros 21

Sobre el proveedor

  • Axero Solutions
  • Fundada en 2007

Asistencia de Axero

  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
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Alemania, Australia, Canadá, China, Estados Unidos y otros 4

Idiomas

alemán, checo, chino, chino tradicional, coreano y otros 21

Imágenes y vídeos de Axero

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2000,00 US$/mes
Versión gratuita
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2,50 US$/mes
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Sin información del proveedor sobre los precios
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Prueba gratis

Funciones de Axero

  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Almacenamiento seguro de datos
  • Archivo y conservación
  • Archivos de audio y vídeo bidireccionales
  • Asistencia remota
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Base de datos de empleados
  • Biblioteca de contenidos
  • Búsqueda de texto completo
  • Búsqueda/filtro
  • Captura de documentos
  • Catalogación/Categorización
  • Chat de vídeo
  • Chat en tiempo real
  • Chat en vivo
  • Chat y mensajería
  • Clasificación de documentos
  • Comentarios/notas
  • Comunicación multicanal
  • Conferencias
  • Control de versiones
  • Control/Acceso remoto
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Debates y foros
  • Directorio de empleados
  • Directorio unificado
  • Edición de texto
  • Edición en tiempo real
  • Encuestas y comentarios
  • Feed de actividad/noticias
  • Fotos de empleados
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de formularios
  • Gestión de grupos
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de políticas
  • Gestión de reuniones
  • Gestión de tareas
  • Gestión de usuarios
  • Gestión del conocimiento
  • Herramientas de colaboración
  • Historial de transcripciones/chat
  • Importación y exportación de datos
  • Integraciones de terceros
  • Llamadas de audio
  • Lluvia de ideas
  • Modelos personalizables
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Portal de autoservicio
  • Portal de clientes
  • Red privada
  • Registro único
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de la conformidad
  • Seguridad SSL
  • Softphone
  • Uso compartido de archivos
  • Uso compartido de la pantalla
  • Varios idiomas
  • Videoconferencia

Alternativas a Axero

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Groupe.io es una plataforma inteligente de comunicación empresarial y productividad que conecta a todos los trabajadores, estén o no en la oficina.
Programación de trabajos con actualizaciones de estado por GPS, notas de turnos y más con la aplicación todo en uno de Connecteam, que es potente y fácil de usar.
Interacta is the only business platform that improves collaboration and knowledge management, involving people in business processes.
The Hub es una intranet de múltiples sitios líder diseñada para satisfacer las necesidades de todas las empresas, grandes o pequeñas, con actualizaciones y soporte gratuitos.
OnBoard es un software de gestión de reuniones virtuales de juntas y líderes. Controla con confianza desde cualquier lugar. Comienza prueba gratis/Obtén una demostración ahora. Descubre más sobre OnBoard
Votada como la aplicación de empleados n.º 1, Blink combina fuentes de la empresa, chat, encuestas y almacenamiento de documentos en un portal personalizado con la marca de la empresa.
Software de intranet de inicio de sesión único con gestión de documentos, datos y contenido disponible como producto alojado o instalado.
La solución que proporciona es de alta gama, diseñada para una colaboración eficaz, comunicación en el chat, redes sociales y workflow, también la gestión del conocimiento. Descubre más sobre Bitrix24
Intranet solution that allows businesses to redesign the internal communication and knowledge base, approval processes , and much more
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Speakap es la plataforma segura y privada galardonada que permite el compromiso con tus empleados que no son de oficina.
Reúnete con cualquier persona en cualquier dispositivo de escritorio, navegador, dispositivo móvil o dispositivo de video en cualquier lugar del mundo.

Opiniones de Axero

Evaluación media

General
4,5
Facilidad de uso
4,4
Atención al cliente
4,8
Funciones
4,1
Relación calidad-precio
4,4

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
57%
4
38%
3
2%
1
2%
Denise
Denise
Director of Marketing en México
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

The perfect intranet solution for us.

5,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: Very good. [SENSITIVE CONTENT], our salesperson, was very helpful and [SENSITIVE CONTENT] was an effective leader of onboarding.

Puntos a favor:

It was surprisingly easy and fast to implement. I did most of it by myself over the period of about 6 weeks. The implementation team provides onboarding which is good when there will be multiple administrators.

Puntos en contra:

I would like the survey tool to be a little more robust. Also, there is a way to do it, but we struggled a bit with separating calendars into "anniversaries" and "birthdays."

Respuesta de Axero Solutions

hace 2 meses

Hi Denise, Thank you for the review! The Axero team is thrilled that our platform is the perfect solution for your organization. I'll be sure to share your note with our client success team - we're always happy to hear that a customer had a smooth and quick implementation experience. Please feel free to submit your suggestions about surveys and calendars in the Suggestion and Feedback forum: https://my.axerosolutions.com/spaces/77/axero-online-support/forums/6118/suggestions-and-feedback Our development team is focused on delivering continued value to all users and your feedback guides the Axero roadmap. Thank you again! Alex, Axero Marketing Manager

Christina
Communication Manager en EE. UU.
Construcción, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

First Time User - Communifire

5,0 hace 3 años

Comentarios: I have had a great experience with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who has been our Rep. His training has helped me so much so that I can train our own ambassadors to use and update spaces. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is easy to get a hold of, receptive and a great teacher. I trust that he will always understand my request and assists me immediately.

Puntos a favor:

This software is perfect to communicate information to our entire company. I especially love the custom homepage which allows us to disseminate important information to our team real-time.

Puntos en contra:

It would be helpful if there was a feature which will allow me to post on the main page carousel from other spaces only. I have to duplicate "HOT" announcements on the main page and for example HR.

Respuesta de Axero Solutions

el año pasado

Thank you so much for your review, Christina! Have you tried our "featured" tool? This allows you to post content on a space and have it automatically appear on the main homepage. Please reach out to our support team if you have questions!

Christine
Business Analyst\Project Manager en EE. UU.
Seguros, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

I think the platform is very basic and not the robust solution it is presented as.

1,0 hace 5 años

Comentarios: It gave our employees a new intranet to complain about. They didn't like the old one because it was dated, and they don't like the new one because (1) it's new, and (2) it doesn't have some of the basic functionality of the old one (developed in-house).

Puntos a favor:

Easy to set up and navigate.

Puntos en contra:

There are too many inconsistencies and quirks. It seems like it wasn't fully built out. Functionality was put in, but there's no depth to it. For example, the site member csv does not accurately report space membership. There are more examples, too numerous to mention here. We have reported these. Apparently, most are expected to be corrected in some phantom future release.

Usuario verificado
Business Systems Process & Automation Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Servicios financieros, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

User-Friendly, Fast Deployment, and Superb Support

4,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Overall we've been extremely satisfied with the results of our implementation. The Support team is highly responsive and our associates were very pleased with our new site.

Puntos a favor:

- Page creation and the drag/drop method for widgets made it easy to learn. - System administration is fairly simple and automated user provisioning was a big win. - Customization was key for us and we were able to brand the site in alignment with our standards. - The support team we received during implementation was superb.

Puntos en contra:

The software has room for growth in the areas of security logging and profile automation. We've been very pleased, however, with Axero's willingness to speak with us about the identified improvements and discuss whether it could be on the roadmap in the future.

Respuesta de Axero Solutions

el mes pasado

Thank you for sharing your review! We pride ourselves in having a customizable and flexible platform - and on behalf of the Axero team, we are so happy that branding and functionality has been easy to use. Please continue to reach out to support if you have any suggestions for future enhancements. As you know, your insight guides our roadmap. Thank you again! Alex, Axero Marketing Manager

Hannah
Business Technology Manager en EE. UU.
Propiedad inmobiliaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Great Product!

5,0 hace 10 meses

Comentarios: Overall, we are very happy with the product and have had great adoption and feedback from our users. Only a few limitations on customization and integrations, but we have still been able to accomplish most of what we were looking for - increased adoption & analytics, optimized search, organized layout and easy navigation, and trust security via Okta.

Puntos a favor:

Positive feedback from users, organized and easy to navigate, responsive customer support, many different features to incorporate, and sleek designs.

Puntos en contra:

Setup can be a bit technical, some limitations on customization

Respuesta de Axero Solutions

hace 10 meses

Hi Hannah, Thank you for the feedback! We're always happy to hear that your teams are loving Axero and adoption, navigation, search, and design is accomplishing your goals. Please feel free to leave suggestions about customization in our Suggestions and Feedback forum. Our team checks this page to plan our product roadmap. The Axero team wishes you a happy New Year! Sincerely, Alex, Axero Marketing Manager