Batchbook

Por BatchBlue Software

4.5 / 5 6 reseñas
Batchbook

Los productos más populares


¿Quién utiliza este software?

Small businesses or small groups within larger businesses.

Valoración media

6 reseñas
  • En general 4.5 / 5
  • Facilidad de uso 4.5 / 5
  • Atención al cliente 4.5 / 5
  • Funciones 4.5 / 5
  • Relación calidad-precio 4 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida $19.95/mes
  • Detalles de precios Price per month includes unlimited users!
  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis
  • Implementación En la nube, SaaS, web
  • Formación En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • BatchBlue Software
  • http://batchbook.com

Sobre Batchbook

Batchbook is a simple contact database that integrates with tons of apps. Keep all your meaningful contact info in Batchbook for a complete, current story about each person's history with your business. Search across contacts to find the exact person or people you need. Dynamic lists stay current. If contacts belong they're auto-added and if they don't they're auto-removed! Batchbook's mobile-responsive, so you can access contacts 24/7. We save you time so you can get to know your customers.

Funciones de Batchbook

  • Almacenamiento de documentos
  • Chat en vivo
  • Escaneado de tarjetas de visita y de identificación
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Gestión de tareas
  • Gestión del territorio
  • Integración de automatización de marketing
  • Integración de redes sociales
  • Presupuestos y ofertas
  • Previsión
  • Segmentación
  • Sistema de calendarios o recordatorios
  • Análisis de sentimientos
  • Asistencia al cliente
  • Captura de clientes potenciales
  • Chat en vivo
  • Generación de clientes potenciales
  • Gestión de tareas
  • Integración de automatización de marketing
  • Integración multicanal de redes sociales
  • Marketing por correo electrónico
  • Segmentación por público
  • Seguimiento de marcas
  • Sistema de calendarios o recordatorios
  • Supervisión de redes sociales
  • Base de datos de contactos
  • Búsqueda de clientes potenciales
  • Búsqueda/filtro
  • Contactos compartidos
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión del pipeline de ventas
  • Importar/exportar contactos
  • Segmentación
  • Seguimiento de interacciones
  • Acceso móvil
  • Almacenamiento de documentos
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Gestión de tareas
  • Gestión del territorio
  • Integración de automatización de marketing
  • Integración de chat interno
  • Integración de redes sociales
  • Marketing por correo electrónico
  • Presupuestos y ofertas
  • Segmentación
  • Sistema de calendarios o recordatorios

Las reseñas más útiles de Batchbook

So helpful

Traducir con Google Revisado el 14/12/2018
Amanda S.
Talent Advisor
Recursos Humanos, 5001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
4/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
4 / 5
Asistencia técnica
4 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: I very much loved using batchbook and often recommend it as a tool for small business owners (especially service based businesses) to track their client bookings.

Puntos a favor: I loved that I could bcc the software and have my emails added to a client file. It made it much easier to track communications and look back on communications when necessary. It was also great to be able to use tags to categorize clients and then use the stats function to generate statistics like how many people booked interviews/classes/care etc. I managed a team that did their work remotely so this also helped me to monitor their work to be sure they were meeting our best practices in terms of follow up and information sharing.

Contras: I found it a bit hard to organize the info I needed to generate stats. I loved that stats function but would have liked a little more information about how to use it. I'd also like a function built in so that when a client fills out the registration form on our website, that they are automatically created in batchbook. As it stood when I used it, we had to do data entry to input a client. I'd also like a better functioning app. Myself and my team found the information available on the app to be very limited and since we did most of our work remotely and on the go, having the ability to see everything and enter data from our phones would have been a huge help.

I've been with Batchbook for years & have never considered switching

Traducir con Google Revisado el 23/11/2015
Michelle W.
Owner
Consultoría de gestión
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
Fuente: SoftwareAdvice
5/5
En general
3.5 / 5
Facilidad de uso
4.5 / 5
Características y funcionalidad
4.5 / 5
Asistencia técnica
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Puntos a favor: I love how flexible and expansive each contact can be, along with the social media piece. I also live by the lists I create, making it easy to see who is due for a follow-up card or whatever I need.

Contras: The cost for new clients is the only reason why I hesitate recommending it for new entrepreneurs. It would have been too prohibitive for me back when I was starting out, and probably even now.

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