LearnUpon

¿Quién usa LearnUpon?

Desde empresas del Fortune 100 hasta pymes en crecimiento, LearnUpon LMS permite a más de 1000 empresas innovadoras ofrecer una formación impactante en toda su red e impulsar el éxito de sus empleados, socios y clientes.

¿Qué es LearnUpon?

LearnUpon unifica, coordina y agiliza la entrega de formación en toda la red, ofreciendo una gran ventaja competitiva a las empresas. Al combinar una tecnología centrada en el usuario y una de las experiencias líderes del sector, LearnUpon ofrece una formación impactante que impulsa el éxito de los empleados, socios y clientes de la empresa.

Información sobre LearnUpon

LearnUpon

http://www.learnupon.com

Fundada en 2012

Vídeo de LearnUpon
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Resumen de precios de LearnUpon

LearnUpon no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de LearnUpon está disponible a partir de 699,00 US$/month.


Precio inicial

699,00 US$/month

Versión gratuita

No

Prueba gratis

LearnUpon: implementación y asistencia

Asistencia

  • En horario ininterrumpido (atiende un representante)
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web
  • Móvil: nativo de iOS

Formación

  • En directo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de LearnUpon

  • Académico/formación
  • Aprendizaje asíncrono
  • Aprendizaje colaborativo
  • Aprendizaje mixto
  • Aprendizaje sincronizado
  • Clase virtual
  • Comercio electrónico
  • Creación de cursos integrados
  • Empresas de formación
  • Empresas y negocios
  • Formación de empleados
  • Gestión de certificaciones
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de medios
  • Ludificación
  • Portal de estudiantes
  • Seguimiento de competencias
  • Supervisión de la implicación
  • Tests y evaluaciones
  • Videoconferencia

Lista completa de Herramientas de aprendizaje móvil

  • Académico/formación
  • Aprendizaje asíncrono
  • Aprendizaje mixto
  • Aprendizaje móvil
  • Aprendizaje sincronizado
  • Autoría de cursos integrada
  • Comercio electrónico
  • Conformidad con SCORM
  • Empresa/negocios
  • Empresas de aprendizaje en línea
  • Ludificación
  • Portal del alumno
  • Videoconferencia

Lista completa de Plataformas LMS

  • Aprendizaje interactivo
  • Conformidad con SCORM
  • Creación de plano conceptual
  • Gestión de modelos
  • Grabación de audio/vídeo
  • Ludificación
  • Tests/Evaluaciones

Lista completa de Plataformas para crear cursos

  • Aprendizaje adaptativo
  • Aprendizaje asíncrono
  • Biblioteca de contenidos
  • Clasificación
  • Creación de cursos integrados
  • Cuestionarios
  • Gestión de evaluaciones
  • Gestión de recompensas
  • Ludificación
  • Seguimiento del avance

Lista completa de Software de Microlearning

  • Conferencias de audio y vídeo
  • Contratación de personal
  • Creación de cursos integrados
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Evaluaciones
  • Grabación de llamadas
  • Ludificación
  • Métricas de rendimiento
  • Planes de aprendizaje

Lista completa de Software de coaching comercial

  • Análisis
  • Chat en vivo
  • Contenido en vídeo
  • Distribución de contenido
  • Gestión de bajas de la suscripción
  • Gestión de comunidades
  • Gestión de la comunicación
  • Ludificación
  • Recopilación de comentarios

Lista completa de Software de compromiso del cliente

  • Académico/formación
  • Aprendizaje asíncrono
  • Aprendizaje mixto
  • Aprendizaje móvil
  • Aprendizaje sincronizado
  • Autoría de cursos integrada
  • Comercio electrónico
  • Empresa/negocios
  • Empresas de formación
  • Gestión de certificaciones
  • LMS integrado
  • Portal del alumno
  • Simulación

Lista completa de Software de gestión de la formación

  • Firma electrónica
  • Formularios I-9 y de verificación electrónica
  • Formularios electrónicos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de la descripción de trabajos
  • Gestión de la formación
  • Gestión de la orientación del flujo de trabajo
  • Gestión de tareas
  • Manual del empleado
  • Portal de autoservicio

Lista completa de Software de onboarding

  • Alertas de cuenta
  • Análisis de pérdidas/ganancias
  • Contratación de personal
  • Gestión de cuentas
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión del ciclo de vida del cliente
  • Participación del cliente
  • Resultado de salud
  • Seguimiento/Análisis de uso

Lista completa de Software para el éxito del cliente

Alternativas a LearnUpon

Más alternativas a LearnUpon

Opiniones de LearnUpon

Todas las opiniones

Calificación general

4,8/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4,7
Atención al cliente 4,9
Funcionalidades 4,6
Relación calidad-precio 4,8

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Chris S.
LMS/elearning Specialist
Deportes, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/8/2019

"Wonderful product and customer service"

Comentarios: We have a LOT of users that access our certification courses in LearnUpon. Some days we have over 1000 users logging in. This was a big undertaking for our company to switch our LMS provider. To be honest, the implementation and subsequent usage of LearnUpon could not have gone smoother due to the customer service response and the step by step collaboration they provided for us. This was a very seamless and efficient experience for USA Football.

Puntos a favor: The best part of this software is the customer service. I have used several LMS products in my career and, while LearnUpon is very user friendly and has many helpful options, the learning curve for implementation and use was made very easy with the customer support team.

Contras: The parts that were least likable about this software was perhaps the limited ability to change default settings. However, it appears that LearnUpon has taken this into account and are now working on some updates to the software that better align with our needs.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/8/2019
Brenna Z.
Client Education & Training Manager
Marketing y publicidad, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22/6/2020

"Admin-Friendly Platform with Great Customer Support"

Comentarios: With a tight timeline to move off of our previous platform, we found the LearnUpon team to be extremely accommodating. Our onboarding & implementation specialist went above and beyond to dedicate additional training and support hours for our team, and helped us get up-and-running on the platform in record time. Their technical support team is extremely responsive and helpful, as is our dedicated CSM. While the platform itself may not be the most robust in the LMS space, I find their UI to be very clean, easy to navigate, and has all of the standard functionality that any good LMS should. This is a great platform for L&D professionals that are just getting started with an e-learning training program, and/or platform Admins that don't want to get bogged down with regular backend LMS maintenance.

Puntos a favor: The LearnUpon platform is very easy to get started on; we had a quick turnaround to make from our previous vendor platform, and were able to get up-and-running in less than three weeks. Their multi-portal capabilities have made it fairly easy to manage our customer, employee, and partner training programs on one platform, while still being able to create unique learning experiences for our three audiences. Their Salesforce integration allows for automated user management (which is especially value to smaller enablement teams like ours), and has given us the ability to create fairly robust Salesforce reports and dashboards based on learner activity. Customer support is, by far, one of the biggest advantages to working with LearnUpon. We've had a fantastic sales and onboarding experience, and their CSM and their technical support teams are extremely responsive and thorough. The UI itself is very clean and modern, and I find it to be fairly user-friendly from a learner perspective.

Contras: The capabilities of "Manager"-level users (a permission set that sits between and Admin and a Learner) are a bit limited. The learning path user experience is not the best, but is something that is on their product roadmap to improve. Not necessarily a drawback for us, but the platform UI is not customizable beyond branding and colors, and some additional settings that can be toggled on and off (like gamification, for example), so if you're looking for a platform that is highly customizable, this probably isn't a good fit for you.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22/6/2020
Bridget D.
Documentation Manager
Redes informáticas, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/9/2020

"Responsive Support and All the Features We Need"

Comentarios: LearnUpon was the right fit for our company's needs, the size of our organization, and the certifications we offer.

Puntos a favor: What I like most about LearnUpon is that it is a stable product.

Contras: Learning paths in LearnUpon are a bit cumbersome.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/9/2020
Usuario verificado
Head of Finance
Alimentación y bebidas, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    2 /5
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/9/2019

"LearnUpon Customer Experience"

Comentarios: Good software, but too expensive for our business

Puntos a favor: It is fairly easy to brand and has lots of sensible tools for engaging with your client base

Contras: I needed to be talked through a lot of the tools. The online help & support is okay, but quite difficult to understand

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/9/2019
Thomas S.
CEO
Aprendizaje en línea, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 20/8/2020

"Fantastic support and great solution for corporate learning"

Comentarios: Over the years I have been a very demanding customer and an ill tempered one at that when I was stressed out about things not at all related to the learning management system. Every time I was grumpy the support guys and gals were supportive and patient with me and focused on helping me in whatever query I had. I built my business with Learnupon as its backbone and never regret the decision. I am proud to be one of their first 100 customers and delighted to see them with over 1000 now. I celebrated my first big contract with a bottle of champagne with the Learnupon Staff in their headquarters, was invited to a customer appreciation evening with canapés when they moved to bigger premises, and they sent my wife flowers on the birth of our daughter... what more can I say? They are integral to my business now and I deeply appreciate the ongoing support and product developments which make the system bigger and better every year. Thanks Learnupon.com and keep up the great work!

Puntos a favor: I found the LMS to be very user friendly and very importantly whenever I had an issue of a problem doing something, or as was more likely the case, whenever I screwed something up, the Learnupon support were there to save the day and provide a solution.

Contras: At the start (I am with them over 5 years now) I didn't like the e-commerce side but it was significantly improved over time and most importantly, an integration was created to work with Shopify and Zapier which has really transformed my business.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 20/8/2020