¿Qué es Creatio CRM?

Bpm` online sales es un sistema de CRM en la nube para la automatización integral de la fuerza de ventas desde la administración de clientes potenciales hasta las ventas de grandes empresas. ¡Utiliza procesos de referencia listos para usar para gestionar todo el ciclo de ventas! El producto guía a los usuarios a través de todo el proceso de ventas, desde la comunicación inicial con un cliente hasta el cierre del trato. Bpmonline sales combina la inteligencia artificial (IA) con una experiencia de usuario (UX) líder para acelerar la adopción del usuario.

¿Quién usa Creatio CRM?

Las aplicaciones bpl'online, muy personalizables y fáciles de usar, ayudan a las empresas de cualquier tamaño y de cualquier sector a gestionar los procesos orientados al cliente y brindar una experiencia increíble al cliente.

¿Dónde se puede implementar Creatio CRM?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Windows (local), Linux (local), Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • Creatio
  • Ubicado en Boston, EE. UU.
  • Fundada en 2002
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Austria, Bélgica, Canadá y otros 8

Idiomas

alemán, checo, español, francés, inglés y otros 3

Sobre el proveedor

  • Creatio
  • Ubicado en Boston, EE. UU.
  • Fundada en 2002
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Austria, Bélgica, Canadá y otros 8

Idiomas

alemán, checo, español, francés, inglés y otros 3

Imágenes y vídeos de Creatio CRM

Creatio CRM Software - 1
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Creatio CRM Software - 3
Creatio CRM Software - 4
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Vídeo de Creatio CRM
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Creatio CRM

25,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
No disponible
Versión gratuita
Prueba gratis
50,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
20,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Creatio CRM

  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Análisis de campañas
  • Automatización de marketing
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Campañas de goteo
  • Captura de clientes potenciales
  • Catalogación/Categorización
  • Comunicación multicanal
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Cualificación de leads
  • Datos en tiempo real
  • Gestión de actividad de ventas
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de campañas
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de modelos
  • Gestión de oportunidades
  • Gestión de tareas
  • Gestión del conocimiento
  • Gestión del pipeline
  • Gestión del pipeline de ventas
  • Gestión del territorio
  • Grabación de llamadas
  • Herramientas de colaboración
  • Historial de cliente
  • Importación y exportación de datos
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración de redes sociales
  • Marketing multicanal
  • Marketing por correo electrónico
  • Marketing social
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Panel de actividades
  • Presupuestos y estimaciones
  • Páginas de aterrizaje y formularios web
  • Segmentación
  • Segmentación de clientes potenciales
  • Seguimiento ROI
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de visitantes de la web
  • Sistema de calendarios o recordatorios
  • Varios idiomas
  • Visualización de datos

Alternativas a Creatio CRM

Agile CRM es un paquete completo de ventas, marketing y servicios diseñado para permitir a las PYME vender y comercializar como las Fortune 500.
Gold-Vision CRM es una plataforma de ventas y automatización de marketing venta asequible, integrada y totalmente personalizable para empresas del mercado medio.
Freshsales es un software completo de CRM y administración de clientes potenciales para equipos de ventas de alta velocidad. Descubre más sobre Freshsales
User.com es un sistema avanzado de marketing y ventas que ayuda a automatizar la comunicación personalizada y a optimizar los procesos comerciales.
An advanced Business Management SaaS with all the features you need. Used in 60 countries by 1500 companies for the last 23 years.
Un CRM de ventas inteligente que ayuda a los representantes de ventas a ser más productivos, aumentar sus ventas e involucrar a los clientes.
Eudonet CRM helps organisations focus on their objectives to develop a unique relationship with each other.
Un CRM fácil de usar que te ayuda a trabajar de manera más inteligente al administrar y rastrear a tus clientes potenciales y clientes de ventas.
EngageBay es un software de marketing todo en uno sencillo y asequible para adquirir, atraer, consolidar y cerrar clientes potenciales. Descubre más sobre EngageBay
Software CRM totalmente personalizable y basado en la nube que se compone de nubes de ventas, marketing, gestión de proyectos, RR. HH., help desk y facturación.
Solución de gama alta, diseñada para la colaboración efectiva, la comunicación, las redes sociales y el flujo de trabajo y la gestión del conocimiento. Descubre más sobre Bitrix24
Salesflare es un CRM inteligente para pequeñas y medianas empresas B2B que desean vender más con menos trabajo. Descubre más sobre Salesflare
Act! incluye gestión dinámica de ventas y una potente automatización de marketing. Es el paquete definitivo de herramientas para pymes.

Opiniones de Creatio CRM

Evaluación media

General
4,8
Facilidad de uso
4,7
Atención al cliente
4,8
Funciones
4,7
Relación calidad-precio
4,8

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
83%
4
14%
3
1%
2
1%
1
1%
Veronika C.
Veronika C.
Global Marketing Manager en Ucrania
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Powerful CRM that streamlines the processes in the company

5 hace 5 años

Puntos a favor:

Working as a marketing manager in the big company, which has several offices all over the world, I can see the importance for us to effectively coordinate the teamwork and develop a unified approach to our customers. Bpm’online helped us to automate our core processes and align marketing, sales and service on a single platform. Our sales team is happy with the system, especially with lead management, opportunity management, field sales management and sales forecasting features. With bpm’online, they are able to manage end-to-end sales cycle and communication with the customers via multiple channels. Our service team outlines the problem management feature, as it allows unifying similar cases into a problem, assigning agents to resolve it. Moreover, customer support managers can track the agents’ performance in terms of problem resolution efficiency. As a marketing manager, I really enjoyed the website behavior tracking function. With the help of bpm’online marketing, all the information on the pages visited by a client and the time spent on each page is sent to the system. Thus, it enables to understand the needs of a prospect better, track the most effective lead generation channels and launch trigger campaigns based on lead’s preferences. By the way, it is so easy to create a campaign now with the intuitive campaign designer and then monitor its efficiency. What is more, with bpm’online, we automated our routine tasks, and now we are fully concentrated on the important issues.

Puntos en contra:

Working with bpm’online during quite a long period of time I have not noticed any essential drawbacks which I can mention.

Mitch K.
CRM Administrator en EE. UU.
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Completely satisfied and loyal to Creatio solutions

5 hace 2 años

Comentarios: We opted for Creatio because it offered user-friendly low-code development tools which allowed us to adjust the processes regularly based on our changing business needs and strategies. Now we are fully satisfied with the system and its functionality. Creatio helps us serve our customers better daily. We utilize the platform actively to manage our customer-facing processes as well as improve our internal operations.

Puntos a favor:

The system has advanced tools to not only manage but also to constantly improve customer relationship. The system’s agility and scalability are some of the greatest benefits to us. Thanks to the platform’s tools, we are able to keep introducing new solutions to our customers, adding new communication channels, and improving customer-facing workflows regularly. The system also helped us reduce operational costs and grow customer satisfaction level significantly. Even though the system is powerful and feature-rich already, we are confident that the product has a huge potential. Creatio’s team of professionals keep enhancing the system’s functionality with advanced AI-powered solutions and other latest technologies.

Puntos en contra:

The learning curve might be steep at times, especially since there is a wide range of useful features that we can utilize for the greater benefit of our business. Having an abundance of solutions and tools to use, we never stop learning something more about the system and its capabilities. While it is definitely a good thing, it might sometimes feel overwhelming since we need to continuously catch up with the new features that Creatio keeps rolling out. Another great thing – they are ensuring all the features are user-friendly, which makes the adoption of new functionality easy.

Jacob G.
Communication & Marketing Manager en Suiza
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

A global CRM platform that really deserves to be known!

5 hace 4 semanas Nuevo

Puntos a favor:

Creatio's low-code/no-code capabilities make it possible to gain autonomy and efficiency, projects that used to take months are now completed in weeks or even days. The marketing tools are impressive, as well as the way Creatio offers a global approach, from initial lead generation to customer support and the entire sales process.

Puntos en contra:

As a low-code platform, Creatio offers great freedom to users. Low-code means great opportunities and acceleration for creating new features and applications, but it doesn't mean that you can create anything in a snap, and this can be a bit frustrating.

Mark R.
Mark R.
EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Potential Buyer

1 hace 5 años

Puntos a favor:

The prompt response from the sales team and the willingness to answer my questions. Many vendors just ignore your questions.

Puntos en contra:

I had a very specific needs related to users having an online calendar to schedule call back support. I was clear with BPM staff prior to the call and accepted the call because they believed they had a solution. On the call they listened to my needs again and then took me through a boilerplate pitch. They were going to investigate their ability to deliver and even offered to build a mock up to show me. That call as the last time I heard from them. I reached back out and heard nothing. Not even a simple we looked into your need and we are unable to provide the support you desire. I came away believing they will say anything just to get you on a call for their pitch. Where are we going? Salesforce with Timetrade as a plugin

Heather M.
Sales en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

An intuitive CRM tool

5 hace 2 años

Comentarios: I would recommend this tool to others struggling with user adaptation. We have built additional sections for each of our departments and they are getting on board as well.

Puntos a favor:

I love the system's UI. It's very similar to salesforce without the heavy price and its easier to customize. We have had great user uptake since launch. Additionally, out outside sales team love the mobile application.

Puntos en contra:

The email integration has been tricky with outlook.