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a elegir el mejor software

¿Qué es LeadSquared?

LeadSquared es una plataforma de automatización de marketing y ejecución de ventas que ayuda a las empresas a aumentar sus cierres y administrar sus rutas fácilmente.

Estos son solo algunos de los beneficios que los usuarios de LeadSquared han obtenido:
Reducción de fugas de clientes potenciales
Priorización inteligente de clientes potenciales
Procesos automatizados de ventas y marketing
Análisis detallados de ventas y marketing

También se integra con múltiples herramientas de negocios y tiene su propia plataforma de desarrollo, donde los usuarios pueden crear una lógica de negocios personalizada.

¿Quién usa LeadSquared?

LeadSquared se utiliza en educación, viajes, bienes raíces, servicios financieros, salud y bienestar, servicios de TI, servicios empresariales, software, agencias de marketing, gestión de eventos y negocios en línea.

LeadSquared Software - 1
LeadSquared Software - 2
LeadSquared Software - 3
LeadSquared Software - 4
LeadSquared Software - 5

¿Tienes dudas sobre LeadSquared? Compara con una alternativa popular

LeadSquared

LeadSquared

4,3 (159)
25,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
177
22
4,3 (159)
4,1 (159)
4,3 (159)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
15,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
104
231
4,3 (5.950)
4,2 (5.950)
4,4 (5.950)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a LeadSquared

HubSpot Marketing Hub
Funcionalidades más valoradas
Automatización de marketing
Base de datos de contactos
Gestión de campañas de email
Salesforce Sales Cloud
Funcionalidades más valoradas
Contactos compartidos
Para equipos de ventas/organizaciones
Seguimiento de clientes
HubSpot CRM
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de contactos
Gestión de clientes potenciales
Gestión de contactos
Salesforce Platform
Funcionalidades más valoradas
Automatización de procesos empresariales
Controles o permisos de acceso
Seguimiento de progreso de tareas
Sugar Market
Funcionalidades más valoradas
Automatización de marketing
Cualificación de leads
Gestión del pipeline
Outreach
Funcionalidades más valoradas
Gestión de clientes potenciales
Gestión del rendimiento
Para equipos de ventas/organizaciones
Ontraport
Funcionalidades más valoradas
Gestión de campañas de email
Gestión de clientes potenciales
Gestión de contactos
Zoho Campaigns
Funcionalidades más valoradas
Conformidad CAN-SPAM
Gestión de campañas de email
Marketing por correo electrónico
EDlumina Admissions
Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.

Opiniones de LeadSquared

Evaluación media

General
4,3
Facilidad de uso
4,3
Atención al cliente
4,3
Funcionalidades
4,2
Relación calidad-precio
4,1

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
49%
4
37%
3
9%
2
1%
1
4%
Rahul
Rahul
Administrative Assistant - Admissions
Usuario de Linkedin verificado
Administración educativa, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión
Fuente: GetApp

Very Useful Software for Sales Field

5,0 hace 8 años

Comentarios: I am using this software for our institution from last 1.5 years and found it very helpful. We have 5 users along with 1 administrator. It is very handy and hassle free software. Being as a administrator of the software in our organization I can say that is it very easy to adopt and our users are very friendly with this software.

Puntos a favor:

Reminder Pop-ups. E-mail campaign, Defined dashboard, Landing page integration, Auto responders, Separate list for particular data, HTML mailer creation, transactional SMS and Various Kind of Analytical Reports, etc. Export import feature of the LSQ to help generate more defined reports in excel format. E-mail campaign report helps to target the audience based on open and click rate of the mailer. Gets immediate responses from helping team (Technical team) at the time of any kind of technical error or at the time of support requirement.

Puntos en contra:

Third party integration with LSQ takes time.

Respuesta de LeadSquared

hace 2 años

Thank you so much for sharing your experience with us. We really appreciate you taking the time to share your rating with us. Please do not hesitate to contact us at support@leadsquared.com. Best regards, Team LeadSquared.

Ashutosh
Ashutosh
Vice President en India
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Highly Customizable CRM

4,0 el año pasado

Comentarios: Overall, LeadSquared is an excellent option for businesses looking for a comprehensive solution to their marketing, sales, and CRM needs. I have user Zoho CRM, Nopaperforms etc., but the flexibility offered by LS is better. Best part is that the CRM is highly customizable and can fit in the requirement of any business

Puntos a favor:

Automations can be made in LS even by the end user. The automation flows can handle lead management and are triggered by an incoming API hit or can also be built at lead attribute change.

Puntos en contra:

If I am looking to made a customized report or dashboard in LS which requires Lapp, then there is dependency on Support team which works on chargeable basis.

Altaf
Altaf
Zonal Business Head en India
Usuario de Linkedin verificado
Aprendizaje en línea, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

A Frustrating Experience of Inefficiency and Disregard

1,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Working with LeadSquared has been a nightmare. They took six months to implement their system, during which they made numerous blunders and constantly changed developers. This caused us to lose business for an extended period. Their customer service is abysmal, showing a lack of concern for the issues we faced. They seem more interested in manipulating situations than resolving them. Even now, we continue to struggle with their platform."

Puntos a favor:

I found nothing to like about LeadSquared; my experience has been incredibly frustrating.

Puntos en contra:

I found nothing to like about LeadSquared; my experience has been incredibly frustrating.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Educación superior, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

We Go Live in a Week!

5,0 hace 3 meses

Puntos a favor:

I love that the system is completely (for the most part) customizable to our needs, from the reporting to where buttons are placed and what different user levels can and cannot see. Our partnership began in November 2023. We have built a beautiful system to meet our Admissions Teams' needs. The Marvin view is awesome! Our representatives are excited to start using it!

Puntos en contra:

There are only 4 levels of users (Admin, Sales Manager, Marketing, and Rep User). We have a 5-layer structured team, so one additional level would have been ideal. However, we figured out a workaround :)

Rajesh
VP Finance & Accounts en India
Telecomunicaciones, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

CRM That Made A Difference

5,0 hace 2 años

Comentarios: So far Good, Excellent.

Puntos a favor:

Software integrates the company work process as per its own requirement. Hassle free CRM software. Helped in understand , knowing for what reason the service was delayed. Easily, identify at which level the task is pending, delay can be identified & productive steps can be taken to avoid the delay.

Puntos en contra:

Earlier, automation tools offered to us was bit costly which refrain us from fully atomize the work process. (Now, that the price has been reduce). As the Billing & Ticketing solution is not provided the work process has become more cumbersome, as multiple software is required.

Respuesta de LeadSquared

hace 2 años

Thank you so much for sharing your experience with us. We really appreciate you taking the time to share your rating with us. Please do not hesitate to contact us at support@leadsquared.com. Best regards, Team LeadSquared.