GorillaDesk

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Por GorillaDesk

¿Quién usa GorillaDesk?

Si trabajas en el campo, GorillaDesk te será útil. Con la capacitación gratuita y la configuración simple, administrar un negocio de servicios locales más inteligente y más rentable es tan fácil como contar hasta 3.

¿Qué es GorillaDesk?

Dirigir un negocio de control de plagas significa enviar a los miembros del equipo, gestionar las operaciones diarias, atraer nuevos negocios y emitir facturas. Son muchas actividades y muchas más que recordar. Puedes confiar en el software de control de plagas GorillaDesk para evitar que esos importantes detalles sean olvidados. Así haz clic en el ícono naranja "Visitar sitio web" anterior para probar GorillaDesk gratis. Obtendrás todas las increíbles funciones y la asistencia de alta calificación por 14 días, sin necesidad de tarjeta de crédito.

Información sobre GorillaDesk

GorillaDesk

http://gorilladesk.com

Fundada en 2014

Resumen de precios de GorillaDesk

GorillaDesk no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de GorillaDesk está disponible a partir de 49,00 US$/mes.

32859

Precio inicial

49,00 US$/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de GorillaDesk

Software para control de plagas
Acceso móvil
Disposición de propiedades
Enrutamiento
Facturación
Gestión de expediciones
Gestión de flota
Historial de atención al cliente
Presupuestos y estimaciones
Programación
Seguimiento de actividad de plagas
Seguimiento de uso de pesticidas
Acceso móvil
Enrutamiento
Facturación
Gestión de clientes
Gestión de contratos
Gestión de empleados
Gestión de equipos
Gestión de expediciones
Presupuestos y estimaciones
Programación

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Opiniones de GorillaDesk

Mostrando 5 de 219 opiniones

General
4,8/5
Facilidad de uso
4,8/5
Atención al cliente
4,9/5
Funcionalidades
4,6/5
Relación calidad-precio
4,8/5
Jeremy P.
Owner
Servicios para el consumidor, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/5/2019

"They have got this right !!!!!"

Comentarios: The corporate location that you need to call for help are ALWAYS willing to take the time to help you figure out whatever you are struggling with.
I have been using this software from the start of my business in 2017 and I believe that the GorrillaDesk team have made themseves INDESPENSIBLE to my business. I now cannot imagine going back and working without it.
I Love GorrillaDesk!!!!!

Puntos a favor: Convenience and ease of use.
Allows my business to be 100% Digital
Figures my taxes for me.
The Automatic emails are the best part of this software.
Gorrilladesk pricing is on point to make this product usable for everyone

Contras: That the estimates sent to customers dont have the signature function unless you are WITH the customer.
I am sure that this will be fixed soon though with an update.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/5/2019
Tawndra F.
Owner
Productos químicos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/1/2020

"Lifesaver"

Comentarios: It has been a pleasure working with this company. There Tech Support is amazing and I have always has an answer within minutes of submitting a question or problem. After having a terrible experience with another software company, I was terrified to try anything else. Man am I so glad I went with GorillaDesk. Can't wait to see what this years holds for our company after seeing what the program did for us last year.

Puntos a favor: The ease of operating the program is a plus, but the residual work and income that it has generated, by utilizing the program has made a huge difference in our numbers! Customer's love being able to pay online, receive reminders, and confirm appointments by text or email. The response has been great.

Contras: The only thing that I would change is the ability to move time off without deleting it and starting over. That is being extremely petty though.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/1/2020
David D.
Owner
Productos químicos, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    1/5
  • Facilidad de uso
    1/5
  • Funcionalidades
    1/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    1/5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 21/10/2019

"Doesn’t work!"

Comentarios: There are way too many steps Involved with this software. As an end user and a business owner this software is way to frustrating to figure out, the customer support is not open after 5pm, which doesn’t work on the West coast. I have used two other software packages in the past that worked well and tried GorillaDesk because they are half the cost but it turns out to be twice the expense if it doesn’t work. I do NOT recommend this software. It’s very amateurish and has cost me ten times the amount of time trying to figure it out than if I simply did hard copies of everything.

Puntos a favor: Nothing about this software works, it’s very cheap. I do not recommend it.

Contras: Ease of use, Functionality, Price, customer service, too many steps. I paid in full for this software and after using it for 6 months it’s really just garbage. I was told there is no refund of unused months available. I do NOT recommend this software.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 21/10/2019
Jeff D.
Owner
Servicios para el consumidor, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/12/2019

"Best option for pest control software "

Comentarios: I do not feel like I am just a number. GD continues to grow and adds features to their product.

Puntos a favor: Ease of use, customer service their updates were actually useful.

Contras: Doesn’t have all the bells and whistles

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/12/2019
Crystal C.
Office Manager
Servicios para el consumidor, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/12/2019

"Gorilla Desk is great!"

Comentarios: Great! When we signed on, we knew that they were a new company and we would have the opportunity to help influence the development of the program features.

Puntos a favor: It is very intuitive and easy to use. It has all the features we need for our technicians in one place. They are able to perform all of their daily functions from the app.

Contras: As the Office Manager, I wish it had more reporting functions and we could pick and choose what extra features we wanted, instead of upgrading completely to pro. But I would not sacrifice my techs ease of use and functionality for my reporting.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/12/2019