¿Qué es Yonyx?

Yonyx es una plataforma basada en la nube que permite crear guías interactivas basadas en árboles de decisión y conectarlas a la mayoría de los sistemas CRM. Las guías de Yonyx ayudan a los usuarios a seguir los procesos de negocio de manera interactiva, ya sea para solución de problemas, atención al cliente, telemarketing o autoservicio del cliente.

Yonyx ayuda a mejorar la calidad y consistencia del servicio ofrecido por una organización, lo que resulta en un mejor servicio al cliente, reducción de costes y aumento de ingresos gracias a una mayor retención de clientes y adquisición más rápida.

¿Quién usa Yonyx?

Gestión de centros de atención telefónica, asistencia técnica, gestión de asistencia al cliente, directores de operaciones (COO), gestores de producto (PM), servicios de asistencia de TI y centros de servicio, redactores técnicos.

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Yonyx

Yonyx

4,7 (214)
No disponible en tu país
No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
41
8
4,7 (214)
4,7 (214)
4,8 (214)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
14,00 €
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
162
40
4,4 (2.050)
4,5 (2.050)
4,3 (2.050)

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Funcionalidades más valoradas
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Gestión de documentos
Herramientas de colaboración
Uso compartido de archivos
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Funcionalidades más valoradas
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Gestión de contactos
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User.com
Funcionalidades más valoradas
Automatización de marketing
Gestión de contactos
Gestión de correo electrónico

Opiniones de Yonyx

Evaluación media

General
4,7
Facilidad de uso
4,7
Atención al cliente
4,8
Funcionalidades
4,7
Relación calidad-precio
4,7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
77%
4
21%
3
2%
Wes
Wes
Product Support Engineer en
Usuario de Linkedin verificado
Maquinaria, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Providing Self-Service to our Dealer Network

5,0 hace 7 años

Comentarios: We use Yonyx to provide troubleshooting and start-up assistance of our products to our dealers. While we have manuals, documentation, procedures, etc, it works so well to let our people "choose" what they need help with. And without needing to flip pages back and forth in a manual as they progress (we all know how that is "go to page 9, and it says go to page 112, which may take you to another page, okay now where was I?", instead "BOOM" we take them directly to answers they want and quick back click, they continue onward. Yonyx has been more than just an external guide for my company, it is a training tool. Instead of doing lecture and powerpoints, I open up our Yonyx guides and use them as well, as they have more incorporated photos than my manuals do. And again, why flip back and forth through a technical manual, when a Yonyx page can provide "choices" for answers, and in one click, take you to it. When I first looked around for some type of Online Flowcharting, I was surprised at all the flowchart software, but so limited on something that I could use for our network to provide an easy interactive decision flowchart tool to create easy and quick hyperlink web pages. Yonyx is a great tool for providing easy Interactive Flow Charting. They have the best auto expanding decision map view that I have seen. No, trying to create a flow map on your own. Add more decisions, statements, and Yonyx adjusts the map for you. No clutter. Overall, I have been very happy with the ease of creating some lengthy guides.

Puntos a favor:

While many of my dealers would like an "App", for offline usage, they forget all the data involved which could make for a big download. Being "cloud" based, it is easy for me to change information and the next time they use the guide, it is "up to date" and not using old information by accident.

Puntos en contra:

Would be nice to add "scoring" as I have seen, for feedback or using to provide an answer for a tally. I could use this for a teaching or quiz versus paper copies or using something like surveymonkey.

Shubhashish
Sr. Dir. en
Servicios de información, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Must have side-arm to reduce variation across thousands of decisions

5,0 el año pasado

Comentarios: The team is supportive and knowledgeable, they have always helped in times of need.

Puntos a favor:

- Easy to setup and customize - User friendly authoring and change options - Standard reports are quickly available

Puntos en contra:

- Advanced reporting needed some customization work

TaLina
Broker Representative en EE. UU.
Propiedad inmobiliaria, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Yonyx Review

4,0 hace 3 semanas Nuevo

Puntos a favor:

Its a smooth system that easily allows me to complete my job functions each day.

Puntos en contra:

Sometimes there can be technical issues.

Rebecca
Consumer Success Representative en EE. UU.
Propiedad inmobiliaria, 5.001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Yonyx Review

3,0 hace 2 meses Nuevo

Puntos a favor:

everything is easy to navigate although sometimes it can take some time to load properly

Puntos en contra:

Script doesn't always populate the correct one. been having to restart 2x a day lately to clear out everything.

Annie
Team Lead, Customer Success en Chile
Telecomunicaciones, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

An Insightful Review of Yonyx

5,0 hace 4 meses

Comentarios: Overall, Yonyx is a great software package that can be used to quickly and easily build decision trees. The user interface is intuitive and easy to use and the analytics and reporting tools provide great insight. The pricing structure can be confusing and the customer support could be improved, but overall Yonyx is a great choice for anyone looking to create decision trees.

Puntos a favor:

Yonyx is a great software package that provides an intuitive and powerful platform for creating decision trees. The user interface is easy to use and understand and the ability to quickly build decision trees makes this a great tool for any organization. The built-in analytics and reporting tools are also very useful and provide valuable insights.

Puntos en contra:

While Yonyx is a great software package, there are some areas where it could be improved. The pricing structure can be confusing and it is not always clear what services are included in the package. Additionally, the customer support could be improved; the response times can be slow and the resources available are not always helpful.

Respuesta de Yonyx

hace 4 meses

Dear Annie Thank you for your feedback. It helps us constantly improve our service. 1. We have simplified our pricing. Please visit https://corp.yonyx.com/pricing/ 2. Please share an example of customer support that left something to be desired. Please send us an email at support at yonyx dot com Once again, thank you for your feedback and insights!