¿Qué es GreenRope?

El completo sistema de CRM y automatización de marketing de GreenRope ofrece una solución integral para ayudar a tu equipo a hacer más con menos. Con ventas, marketing y operaciones incorporadas en el mismo sistema, te conviertes en una organización ágil e impulsada por los datos. Aumenta la colaboración, impulsa las ventas, establece mejores relaciones y ofrece experiencias de cliente omnicanal optimizadas.

¿Quién usa GreenRope?

Las pequeñas y medianas empresas buscan una solución que las ayude a gestionar su embudo de ventas e incorporar datos en sus labores de marketing.

¿Dónde se puede implementar GreenRope?

Cloud, SaaS, Web, Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • GreenRope
  • Ubicado en Solana Beach, EE. UU.
  • Fundada en 2001
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 13

Idiomas

alemán, checo, chino, coreano, danés y otros 18

Sobre el proveedor

  • GreenRope
  • Ubicado en Solana Beach, EE. UU.
  • Fundada en 2001
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 13

Idiomas

alemán, checo, chino, coreano, danés y otros 18

Imágenes y vídeos de GreenRope

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GreenRope

129,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
No disponible
Versión gratuita
Prueba gratis
79,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
50,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de GreenRope

  • Acceso móvil
  • Acciones activadas por evento
  • Almacenamiento de documentos
  • Análisis de campañas
  • Automatización de marketing
  • Base de datos de contactos
  • CRM
  • Campañas de goteo
  • Captura de clientes potenciales
  • Creación de informes/análisis
  • Cualificación de leads
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de campañas
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de modelos
  • Gestión de tareas
  • Gestión del pipeline de ventas
  • Gestión del territorio
  • Integraciones de terceros
  • Integración de redes sociales
  • Marketing multicanal
  • Marketing por correo electrónico
  • Marketing social
  • Panel de actividades
  • Presupuestos y estimaciones
  • Pruebas A/B
  • Páginas de aterrizaje y formularios web
  • Segmentación
  • Seguimiento ROI
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de visitantes de la web
  • Sistema de calendarios o recordatorios
  • Varias campañas

Alternativas a GreenRope

La solución CRM para empresas en crecimiento para capturar nuevos negocios, rastrear la interacción postventa con el cliente y la entrega de proyectos.
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Opiniones de GreenRope

Evaluación media

General
4,3
Facilidad de uso
3,8
Atención al cliente
4,6
Funciones
4,2
Relación calidad-precio
4,4

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
48%
4
40%
3
11%
2
1%
Angel W.
Angel W.
Ceo en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Servicios financieros, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Loving greenrope

5 hace 2 años

Comentarios: Fantastic experience. My complaints are so minimal in comparison to what such a robust solution delivers

Puntos a favor:

I really like the multi-use functionality of the system. You can pick what you do and don't want to use. Additionally there is such a deep level of detail that you can use to cultivate sales.

Puntos en contra:

Not a fan of landing pages and the admin section.

Respuesta de GreenRope

hace 2 años

Hello Angel! We very much appreciate your kind words! Thank you so much. We look forward to working with you for a long time! If you do need any help, please feel free to reach out at any time!

Micaela A.
President en EE. UU.
Administración educativa, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

The complete operaitonal solution

5 hace 2 años

Comentarios: GreenRope is an excellent solution for any organization that is looking to increase efficiency, improve viability and streamline operations. As a start-up software company that has grown organically, we found ourselves operating in silos and using multiple pieces of software to manage projects, lead flow, and order fulfillment, etc. With one piece of software, GreenRope has allowed us to integrate all components of our operation and, as an executive, I have real time viability into my team's daily updates and activities. We are now maximizing our sales efforts by capitalizing on the contacts we've amassed and building a cohesive marketing strategy with automated drip campaigns, social media integration, and webinars. My team appreciates operating from one dashboard and the reduction in manual processes (and follow up from me:) around day to day customer service and project management. We are confident we can not only improve our internal operation, but our customer's experience as well. After a comprehensive review of solutions on the market, we were pleasantly surprised with GreenRope's extensive capabilities at a very affordable price. After eliminating several subscriptions, we find ourselves at a net savings in software spend as well!

Puntos a favor:

Comprehensive capabilities to manage our entire customer journey from lead generation to marketing automation, website traffic analytics, opportunity management, customer project management, invoicing, and customer service (surveys, help tickets, etc.) I can now manage my entire operation and team from one dashboard.

Puntos en contra:

While this is ultimately a wonderful problem to have, the sheer volume of features makes it a bit daunting to get started. However, in just a few weeks, we've automated multiple manual functions making the investment of time well worth it!

Respuesta de GreenRope

hace 2 años

Hello Micaela! Thank you so much for the amazing review. We really appreciate your support of GreenRope and we are excited to see your growth! Please reach out if you ever have any questions! We are here to help!

Genna M.
Sr. Designer en EE. UU.
Seguros, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Overall, it's been just OK. It gets the job done but not always a great experience

3 hace 4 años

Comentarios: The experience of learning a new system is always beneficial in growing your skills. The analytics and dashboard reporting were also benefits for reviewing and improving campaigns.

Puntos a favor:

Easy access to email templates and media library. Easy to upload new content. Easy to delete and move content within system. Easy to send test sends on emails. Support staff is friendly and they try to be helpful. Finally updated tool so you can search for items more easily, yay. They are regularly working to improve the product.

Puntos en contra:

It's buggy and there are weird nuances to get used to within environments. Have to clear cache FREQUENTLY or issues occur. GR team does updates and doesn't notify their clients and sometimes this causes issues during important deadlines. Waiting for email test sends to hit inbox can be painful. No nesting folders for content available, so our list of emails and assets is LONG and not well organized. Can't upload a photo into the contact area- which is big issue for us in sending personalized emails on behalf of our HUGE sales staff with unique and varied information. The GR team hasn't been able to solve this for us and their workarounds don't really apply to our org.

Angela R.
Director en RU
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

It'll save you money. Seriously.

5 hace 3 años

Comentarios: Excellent - and very surprised. I'm geuninely impressed. This is an unusual experience for me. ;-)

Puntos a favor:

I keep finding more stuff that it can do. We invested in it for the CRM part. And then found that it provides a store, a learning platform for our online courses, excellent email marketing, calendar booking schedule. These are all things we're not having to pay someone else for, so instead of expecting a return on investment in the coming months - we've already got it from day 1.

Puntos en contra:

It's a big powerful thing, and therefore it can be a BIT complicated - but there's plenty of support available, so it's really not an issue.

Respuesta de GreenRope

hace 3 años

Thank you Angela for your great review! We value your feedback and appreciate you being a loyal GreenRope user! Please always know you can reach out to us if you ever have any questions or issues!

Usuario verificado
Director of Digital Marketing en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Organización de eventos, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Versatile and All-Encompassing

4 hace 3 años

Comentarios: Our problem before GreenRope is that we are a small business with high volume of records. Softwares that could handle our volume were not affordable or approachable for small business. GreenRope has been a great solution for us, and I am very impressed with their support.

Puntos a favor:

- Affordable - Contains everything we need in one software, whether email, database management, automation, sales management, etc. - Great support and resources - Database organization possibilities - Easy visual interface for sales team

Puntos en contra:

There are a few functionality efficiencies that they are still adding to the system. Example: cloning a contact record. But they are very responsive to suggestions and have developed many new features in the short time we have been a customer.