¿Qué es Insightly?

Insightly es un software de CRM potente y fácil de usar con integraciones nativas de Gmail, Office 365, MailChimp y otras aplicaciones populares. Con más de 1.5 millones de usuarios en una variedad de sectores, Insightly es un software de CRM líder. Las empresas utilizan Insightly para administrar los contactos en cada etapa del proceso de ventas, rastrear las relaciones con los clientes, supervisar el canal de ventas, entre otros/as.

¿Quién usa Insightly?

Organizaciones en cualquier sector que buscan un CRM fácil de usar, pero potente con gestión y entrega de proyectos. Realiza un seguimiento de todo, desde prospectos de ventas hasta proyectos entregados en la misma plataforma.

¿Dónde se puede implementar Insightly?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • Insightly
  • Ubicado en San Francisco, EE. UU.
  • Fundada en 2010
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Canadá, China, Estados Unidos y otros 4

Idiomas

español, francés, inglés, portugués

Sobre el proveedor

  • Insightly
  • Ubicado en San Francisco, EE. UU.
  • Fundada en 2010
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Canadá, China, Estados Unidos y otros 4

Idiomas

español, francés, inglés, portugués

Imágenes y vídeos de Insightly

Insightly Software - 1
Insightly Software - 2
Insightly Software - 3
Insightly Software - 4
Insightly Software - 5
Ver 6 más
Vídeo de Insightly
Insightly Software - 1
Insightly Software - 2
Insightly Software - 3
Insightly Software - 4
Insightly Software - 5

Comparar el precio de Insightly con productos similares

Insightly

29,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
No disponible
Versión gratuita
Prueba gratis
14,90 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
50,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Insightly

  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Automatización de marketing
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Campos personalizables
  • Captura de clientes potenciales
  • Comentarios/notas
  • Contactos compartidos
  • Creación de informes/análisis
  • Cualificación de leads
  • Generación de clientes potenciales
  • Gestión de archivos
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de campañas
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de oportunidades
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de tareas
  • Gestión del pipeline de ventas
  • Gestión del territorio
  • Herramientas de colaboración
  • Implementación basada en web
  • Importación y exportación de datos
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración de redes sociales
  • Integración de terceros
  • Marketing por correo electrónico
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Panel de actividades
  • Panel de comunicaciones
  • Para dispositivos Mac
  • Para dispositivos iPad
  • Para startups
  • Planificación y programación de proyectos
  • Presupuestos y estimaciones
  • Procesamiento de lotes
  • Programación de citas
  • Programación de tareas
  • Segmentación
  • Segmentación de clientes potenciales
  • Seguimiento de creación de informes y proyectos
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de porcentaje de progresión
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Sistema de calendarios o recordatorios
  • Tablero kanban
  • Tareas recurrentes
  • Uso compartido de archivos
  • Vista de Gantt/cronología

Alternativas a Insightly

Con la confianza de millones, Basecamp pone todo lo que necesitas para realizar tu trabajo en un solo lugar.
Una herramienta de colaboración visual que crea una perspectiva compartida para tu equipo en cualquier proyecto de una manera divertida, flexible y gratificante.
Teamleader unifica la CRM, la planificación de proyectos y la facturación en una herramienta simple e inteligente que ayuda a las empresas a trabajar de forma más inteligente.
Se utiliza en equipos de ventas ágiles para aumentar la productividad de ventas, despejar cuellos de botella en los procesos y, finalmente, alcanzar los objetivos de ingresos.
LionDesk es un CRM que ayuda a los profesionales de ventas a conectarse, comunicarse y cerrar oportunidades más rápido.
Nimble es el CRM sencillo e inteligente para Office 365 y G Suite que funciona de verdad, trabajes donde trabajes.
Los inversores y asesores acuden a DealCloud para impulsar sus equipos de negocios.
Salesflare es un CRM inteligente para pequeñas y medianas empresas B2B que desean vender más con menos trabajo. Descubre más sobre Salesflare
La última generación de herramientas de automatización de servicios profesionales (PSA). Paquete completo de automatización de servicios profesionales para empresas de software y servicios.
monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube en el que los equipos dirigen sus proyectos y trabajos diarios, ya sea en la oficina, desde casa o en cualquier lugar. Descubre más sobre monday.com
Accelo, la solución de ventas más inteligente, se sincroniza automáticamente con tu bandeja de entrada, calendario y teléfono para que puedas concentrarte en hacer el trabajo que amas.
Simple CRM, Powerful CRM, Extendable CRM, and Free CRM! The First Simple CRM built on Microsoft's Power Apps
Software CRM totalmente personalizable y basado en la nube que se compone de nubes de ventas, marketing, gestión de proyectos, RR. HH., help desk y facturación.

Opiniones de Insightly

Evaluación media

General
3,9
Facilidad de uso
3,9
Atención al cliente
3,7
Funciones
3,8
Relación calidad-precio
3,9

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
32%
4
43%
3
16%
2
4%
1
5%
Susan A.
Susan A.
Sr. Manager-Business Operations en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

A reliable and completely user-friendly tool with immense productivity.

5 hace 3 años

Comentarios: Insightly CRM offers a wide range of services for our business to improve our customer services and have provided us with benefits to enhance our marketplace. It has allowed us to successfully engage our working relationships with the clients in a more reliable way. I have also been performing project management tasks with this tool.

Puntos a favor:

Insightly CRM is itself a very reliable tool which allows the user to gain the most of the advantage with its easy to use features and efficient tools. We can also easily integrate it with other tools to improve the overall productivity. It's super responsive when dealing with the customers. We can easily maintain our sales cycles and ongoing customer service to provide extra care for the clients. The user-interface is also quite easy and manageable than other such tools.

Puntos en contra:

Chrome extensions are bit of a clunky addition which further complicated the working procedure so mostly avoid it. The other tools integration is right on point but the social media integration misses few of the parts and continues to be a wastage of time for us. In the end, it proves to be much effected on our overall work and improves the efficiency of our work routine.

Respuesta de Insightly

hace 3 años

Hi Susan, Thank you for the feedback. The Chrome Extension you're talking about is actually sunset. Try the new Add-On. :)

Joshua K.
Joshua K.
Owner en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Servicios, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Brings all record-keeping together

4 hace 2 años

Comentarios: We have only been using Insightly for a couple of weeks, but overall I've liked it a lot. Prior to using Insightly, we were manually note-taking in Word documents for each client. Each time that a lead was converted, we then had to go and update everything. Now that we are able to integrate all of our notes, contacts, emails, etc. into one system, the workload has drastically lightened.

Puntos a favor:

The thing that I like most about Insightly is that it allows me to document everything from start to finish with each customer. For example, if I send an email to a lead/customer, all I have to do is add that as an attachment in Insightly and I can go back at any time and see anything that was linked with that particular person. This helps track progress when passing off to other team members, too. In a sense, Insightly brings all of the "record-keeping" together and puts in one simple platform.

Puntos en contra:

The project management function is pretty basic. Unlike a couple other CRM software that I've tested, Insightly does not offer many of the graphical views that the others do. Being someone who has an easier time seeing data in the visual realm, this was a feature that I wished Insightly would add.

Respuesta de Insightly

hace 2 años

Hi Joshua! Thanks so much for your kind words. We work hard to make Insightly a preferred CRM for businesses like yours, and are thrilled you're making the most out of our platform. Thank you for being our valued customer. We look forward to helping you and your team reach new heights!

Iain M.
Iain M.
COO and Technical Director en RU
Usuario de Linkedin verificado
Consultoría de gestión, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Long time user verging toward long-suffering user

3 hace 6 años

Comentarios: This is a product I wanted to like so much. We have been using Insightly for many years. We were attracted to it because it combined CRM and Project Management. Over the years they have improved the CRM aspect, but have left PM virtually untouched. Their support is haphazard and they often introduce new *features* which cause problems - like the day Google Contact Sync stopped working, or the day Google Contact Sync started duplicating contacts in Google etc. Because we signed up so long ago, we have an excellent pricing model. If we were paying more I would be really dissatisfied. Oh and they are just appalling at sharing their product roadmap. It's like driving a manual shift car as the mechanic is fitting new gears as you speed up.

Puntos a favor:

Great CRM and Pipeline Management out the box! Contact Syncing for Google is great - despite minor issues. Good simple project lists. Links nicely to Mailchimp and Xero.

Puntos en contra:

Very very poor project management. You will need to use other packages for almost anything. No resource management. No Gantt charts. No visibility. Email integration is rudimentary. Task integration is non-existent. No Office 365 contact synchronisation.

Respuesta de Insightly

hace 6 años

Thanks for the feedback. I'll pass this on to our product team because all feedback helps us improve. With regards to exposing our product road map -- it's common that privately held companies do not make their product road map public. If you have specific questions on features please send an email to laura@insightly.com and we can let you know if they are on the roadmap. Thanks.

Tarek B.
Tarek B.
CEO en Canadá
Usuario de Linkedin verificado
Consultoría de gestión, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Insightly : a good option to start with cloud based CRMs for Small businesses

4 hace 7 meses

Comentarios: Insightly helps entrepreneurs and small businesses like most of our clients to get to the digital space and excel in no time. As a Technology expert, I highly recommend it to entrepreneurs beginning with tech and online platforms for their business.

Puntos a favor:

Insightly Helps small and mid business manage their leads and projects online, through a fully fledged cloud based tool that provides an abundance of smart features, including customer insights from internet sources, and structured project/opportunity management platform.

Puntos en contra:

It is probably requiring some advanced knowledge from our end, but integrating Insightly with e-mail services, social media and other 3rd parties seemed to be complex. We've been using Insightly in its early times, and I'm sure that things went better afterwards with the continuous improvements by Insightly amazing teams.

Nezar K.
Sales Manager en EE. UU.
Empleo y contratación, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Effective and Affordable

4 hace 3 años

Comentarios: Overall for small or medium size sales organizations, this is a great vehicle to ensure all opportunities are documented and tracked. Scheduling follow up ensures that communication errors are mitigated and the email templates support marketing initiatives.

Puntos a favor:

The software offers many free features that others charge. It is excellent for a small business on an operational budget but can easily enhance when necessary. Automated marketing email templates are effective and easy to use. The system also integrates well with other marketing products. The dashboard gives a snapshot of your sales opportunities and the user can customize.

Puntos en contra:

Documenting phone call attempts and connects take too many steps. The Task portion is a bit complicated and again requires too many steps.

Respuesta de Insightly

hace 3 años

Hi Nezar, Thank you for the feedback!!!