¿Qué es Insightly?

Insightly es un software de CRM potente y fácil de usar con integraciones nativas de Gmail, Office 365, MailChimp y otras aplicaciones populares. Con más de 1.5 millones de usuarios en una variedad de sectores, Insightly es un software de CRM líder. Las empresas utilizan Insightly para administrar los contactos en cada etapa del proceso de ventas, rastrear las relaciones con los clientes, supervisar el canal de ventas, entre otros/as.

¿Quién usa Insightly?

Organizaciones en cualquier sector que buscan un CRM fácil de usar, pero potente con gestión y entrega de proyectos. Realiza un seguimiento de todo, desde prospectos de ventas hasta proyectos entregados en la misma plataforma.

Vídeo de Insightly
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Insightly

4,0 (575)
Insightly
No disponible en tu país
29,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
127
129
4,0 (575)
4,0 (575)
3,8 (575)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
0,00 US$
Versión gratuita
Prueba gratuita
96
205
4,4 (3.581)
4,3 (3.581)
4,4 (3.581)
¿Por qué estoy viendo esto?

Alternativas a Insightly

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Opiniones de Insightly

Evaluación media

General
4,0
Facilidad de uso
4,0
Atención al cliente
3,8
Funcionalidades
3,9
Relación calidad-precio
4,0

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

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42%
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15%
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3%
1
5%
Jenniffer
Emprendimiento en Ecuador
Ropa y moda, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

La mejor aplicación Insightly

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: La aplicación hasta ahora no tiene ninguna queja al contrario funciona de maravilla

Puntos a favor:

Que tiene funciones impactantes a más de eso es muy sencilla de utilizar

Puntos en contra:

No tengo quejas al respecto esta aplicación es una maravilla

Susan
Susan
Sr. Manager-Business Operations en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

A reliable and completely user-friendly tool with immense productivity.

5,0 hace 3 años

Comentarios: Insightly CRM offers a wide range of services for our business to improve our customer services and have provided us with benefits to enhance our marketplace. It has allowed us to successfully engage our working relationships with the clients in a more reliable way. I have also been performing project management tasks with this tool.

Puntos a favor:

Insightly CRM is itself a very reliable tool which allows the user to gain the most of the advantage with its easy to use features and efficient tools. We can also easily integrate it with other tools to improve the overall productivity. It's super responsive when dealing with the customers. We can easily maintain our sales cycles and ongoing customer service to provide extra care for the clients. The user-interface is also quite easy and manageable than other such tools.

Puntos en contra:

Chrome extensions are bit of a clunky addition which further complicated the working procedure so mostly avoid it. The other tools integration is right on point but the social media integration misses few of the parts and continues to be a wastage of time for us. In the end, it proves to be much effected on our overall work and improves the efficiency of our work routine.

Respuesta de Insightly

hace 3 años

Hi Susan, Thank you for the feedback. The Chrome Extension you're talking about is actually sunset. Try the new Add-On. :)

Anne
Director Operations en EE. UU.
Formación profesional y coaching, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Customizing Insightly

4,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: I think it is a great, affordable product. I'm disappointed in the Customer Care response (or lack thereof). The Customer Support team is great. They can troubleshoot and fix items. Customer Care is required if you are trying to better/best use the product. I think that group needs some work. Anyone customizing the product should be confident that Insightly knows how it will be used for user's business and that may mean more questions upfront, better understanding of a client's business.

Puntos a favor:

That we could customize. We were able to make this software work for our needs, which were a bit different than how the typical sales team might. We can track our orders and do great reporting. Dashboards are very nice feature. Ability to customize pipelines very helpful and visuals are great. Customer support team is helpful and responsive.

Puntos en contra:

Integration with our needs was a bit difficult. Our sales person seemed to understand what we needed to accomplish but I don't think the customer care person is as savvy. Customization is great, but if it impacts how you can report items or get most accurate data, user needs to understand that. We got creative in how we used items and where possible, didn't customize, just repurposed so we got the benefit of the connections Insightly makes. In our haste to be up and using, I don't think enough time was spent on that and rework was involved.

Matthew
Head of Client Engagement & Services en RU
Consultoría de gestión, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Insightly highs and lows

3,0 hace 2 meses Nuevo

Puntos a favor:

It is relatively intuitive easy to customise, easy to align to specific business needs.

Puntos en contra:

Effective linkage of the databases that sit behind the product. If i log an activity for a against a contact that is part of an organisation, that activity will not be visible under the organisation. This is a big miss. There needs to be total linkage between all databases that sit within the system. There should be a hierarchy from Organisation to Contact to Project to Opportunity etc etc. This causes significant issues when trying to track client experience. Reporting No reports are drillable - they are simply static reports limiting their use. I constantly find myself needing to export a report to Excel so I can build a pivot table to effectively use it. User interface The user interface is very old fashioned and clunky. This is not just a statement about look and feel. When i create a report i get a list of objects with certain data that changes on a regular basis. So I need to select the item from within the report and change the value. But I cant do this quickly from within the report. I need to click on the item which then loads a separate page for the record. Then I need to click into that record which show all of the fields for the entire record. Then I need to click on the field in question, change it and then save it. I then need to close that page down and go back to the report page and refresh the page before this change is visible. This is a terrible UI and UX for a modern product today that is now significantly behind the the currently expected standard.

Denise
Denise
Marketing Specialist en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Insightly developed to enhance our feeds

4,0 hace 3 meses

Comentarios: In my experience using Insightly, I haven't run into any serious issues. We used to utilize a strange CRM that was built out of sheets and required us to constantly switch between windows. Using Insightly, we can have all of our data in one place, neatly organized in custom fields. In my opinion, the project page may benefit from more fields in which to provide pertinent data.

Puntos a favor:

Insightly is how I keep track of all the initiatives we have in the works right now. The management of our company's 5,000+ open positions is a major challenge. Insightly makes it easy for us to keep track of all the moving parts, which would otherwise be difficult to do in a secure manner given the project's multi-stage nature.

Puntos en contra:

In most cases, the newly opened Org or Project tab doesn't take up more than half of my screen following a search. I can't figure out how to make the page larger. For some reason, the columns on the Relate and Activity tabs don't remember my saved column width. Every time I use it, I have to resize it.