¿Quién utiliza este software?

Cualquier empresa u organización de entre 20 y más de 10 000 empleados.

Valoración media

44 reseñas
  • En general 4.5 / 5
  • Facilidad de uso 4.5 / 5
  • Atención al cliente 4.5 / 5
  • Funciones 4 / 5
  • Relación calidad-precio 4.5 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida $10/mes
    Ver precios
  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis
  • Implementación En la nube, SaaS, web
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Jostle Corporation
  • http://www.jostle.me
  • Fundada en 2009

Sobre Jostle

Conoce la plataforma People Engagement: una intranet completa e intuitiva. Te ayuda a mejorar la implicación del empleado, a expresar tu cultura y a que se establezca la comunicación. Lo que importa en un lugar de trabajo extraordinario. Este software está logrando tasas de participación de empleados sin precedentes que son 5 veces más altas que las de los portales de empleados tradicionales e intranets sociales.

Este software se ejecuta en la nube y no requiere personalización. Puedes tenerlo en marcha en una semana. Conviértete en extraordinario con Jostle.

Funciones de Jostle

  • Chat y mensajería
  • Directorio de empleados
  • Encuestas y comentarios
  • Feed de actividad y noticias
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de tareas
  • Gestión del conocimiento
  • Uso compartido de archivos
  • Blogs
  • Calendario de eventos
  • Chat y mensajería
  • Conferencias de audio y vídeo
  • Directorio de empleados
  • Encuestas y comentarios
  • Feed de actividad y noticias
  • Gestión de newsletters
  • Gestión del conocimiento
  • Uso compartido de archivos
  • Búsqueda
  • Chat y mensajería
  • Encuestas y comentarios
  • Feed de actividad y noticias
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de tareas
  • Hilos de debate
  • Notificaciones push
  • Uso compartido de archivos
  • Videoconferencia
  • Blogs
  • Calendario de eventos
  • Chat y mensajería
  • Compartir en redes sociales
  • Directorio de empleados
  • Galería de fotos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de encuestas
  • Gestión de newsletters
  • Telefonía
  • Debates y foros
  • Directorio de miembros
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de eventos
  • Gestión de grupos
  • Gestión de membresías
  • Gestión de redes sociales
  • Gestión de sitio web
  • Ideación y producción participativa
  • Moderación de contenidos
  • Búsqueda
  • Chat
  • Foros de discusión
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de documentos
  • Uso compartido de archivos
  • Blogs
  • Chat en tiempo real
  • Etiquedado en redes sociales
  • Feed de actividad y noticias
  • Gestión de eventos
  • Gestión de grupos
  • Gestión de la publicidad
  • Integración de redes sociales
  • Mediateca
  • Seguridad de datos
  • Alineación cultural
  • Alineación de empleados
  • Encuestas
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de objetivos
  • Gestión del rendimiento
  • Guías de empleados
  • Programa de recompensas
  • Programas de salud y bienestar
  • Recompensas de empleados
  • Reconocimiento social
  • Blogs
  • Búsqueda
  • Debates y foros
  • Directorio de empleados
  • Feed de actividad y noticias
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de políticas
  • Gestión del conocimiento
  • Wiki

Las reseñas más útiles de Jostle

A dedicated team and customer service makes a difference

Traducir con Google Revisado el 2/11/2016
Lesley Y.
Digital Marketing Specialist
Propiedad inmobiliaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña 
5/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
4 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: We've implemented and used the Jostle platform for almost three years, and since starting, with my current organization, I've been working with the Jostle team quite closely. The Jostle team is very responsive, and dedicated to providing great customer service and support. The 400+ employees at our organization have varying degrees of technical savviness. One main challenge we have is teaching them the essence of great internal communication and content sharing in moving the company towards our business objectives. When we reached out to Jostle, they were very welcoming and embraced the idea that I had pitched them in order to help our employees familiarize themselves. That was, a digital workshop. Two members of the team built a presentation and workbook, then led a two hour session at our company's digital workshop. They were amazing as you can tell how invested they are with all of this training, and ensuring that our employees are utilizing the Jostle platform to its fullest potential. Other than the staff at Jostle, I thought that they are very responsive with customer feedback. They are always taking suggestions from their users and if it makes sense, the feature becomes available to Jostle users. I think that is amazing, since from my experience, most Intranet platforms are always outdated and lacking innovation. Jostle is easy to use, understand, and simple in it's features, layouts, and functionalities. I would highly recommend them.

Puntos a favor: Ease of use, simple to use content curation features, ability to visually represent important information in an organized fashion. Very modern and polished.

Contras: The ability to disable certain features when they aren't being used. I think reporting and metrics could be more comprehensive and visual. Maybe the integration of some sort of visual dashboard that allows for goal tracking.

Great platform with fantastic support!

Traducir con Google Revisado el 3/11/2016
Danielle G.
Global Marketing Execute
Empleo y contratación, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
5/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
4 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: I've worked with the Jostle platform for a year and a half and have had many good experiences and business successes. I cannot rate enough how great it is to have a knowledgeable and helpful designated account manager (Sally Smith) who is my main point of contact and is always happy to discuss our platform use and suggest new ways of working along with answering any queries I have. This makes our user experience of Jostle align with our business strategy and values, as well as ensuring we continue to optimise the platform when new changes are introduced. I also rate the forum very highly as it's great to be able to discuss thoughts/ideas/best practice with other Jostle users outside of our organisation - and it's great that conversations on the forum are heard by the Jostle team and often make their way into the Jostle newsletter and ultimately influence platform developments and changes.

Puntos a favor: The ease of use, how the interface resembles social media and encourages full company engagement

Contras: Some of the areas on the platform are not relevant to our business, but there is not anything we can do to reallocate these sections into something more appropriate. It means the sections remain unused. (not a massive issue as we tend to focus our attention on the News section anyway)

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