Timely

Por Timely

4.5 / 5 135 reseñas
Timely

Los productos más populares


¿Quién utiliza este software?

Everyone who needs to track how much time they spend on projects and tasks.

Valoración media

135 reseñas
  • En general 4.5 / 5
  • Facilidad de uso 4.5 / 5
  • Atención al cliente 5 / 5
  • Funciones 4.5 / 5
  • Relación calidad-precio 4.5 / 5

Detalles del producto

  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis
  • Implementación Instalado: Mac
    En la nube, SaaS, web
    Instalado: Windows
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Timely
  • http://www.timelyapp.com
  • Fundada en 2013

Sobre Timely

The fastest and most accurate way to track time for people and companies. Automatic time tracking helps you never forget what you worked on. Smart resource scheduling assures everyone's time is utilized. Powerful reporting helps you identify opportunities to improve productivity.

Funciones de Timely

  • Autoaprendizaje
  • Biblioteca de algoritmos ML
  • Clasificación de documentos
  • Formación de modelos
  • Modelado de red neuronal
  • Redes neuronales convolucionales
  • Segmentación de imágenes
  • Visualización
  • Análisis predictivo
  • Chatbot
  • Multi-Languages
  • Para el sector médico
  • Para ventas
  • Process/Workflow Automation
  • Virtual Personal Assistant (VPA)
  • Base de datos de empleados
  • Cálculo de horas extra
  • Facturación
  • Gestión de control de horas
  • Horas facturables y no facturables
  • Registro automático de tiempos
  • Seguimiento de horas en movimiento
  • Seguimiento de horas sin conexión
  • Seguimiento de vacaciones/ausencias
  • Tasas de facturación múltiples
  • Diagramas de Gantt
  • Gestión de carteras
  • Gestión de ideas
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de recursos
  • Metodologías ágiles
  • Modelos personalizables
  • Métodos tradicionales
  • Portal de clientes
  • Seguimiento de costes hasta la finalización
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento de horas y gastos
  • Tablero kanban

Las reseñas más útiles de Timely

Very handy software for time tracking

Traducir con Google Revisado el 1/2/2017
Gunnar B.
CEO + associate consultant
Defensa y espacio, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: As a consultant supporting several projects, timely is a very easy to use and quick way to keep track on time spent on each activity. I have it on my PC, MAC and iPhone, and logging time is done in seconds. It synchronises instantly across platforms provided they are online. I also use Move on my iPhone and I really look forward to have these two functions come together shortly.

Puntos a favor: Easy to use and always available.

Contras: None so far.

Things I Didn't Know When I Started Freelancing

Traducir con Google Revisado el 31/3/2017
Kate P.
UI/UX Designer
Diseño, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: I started freelancing and had been tracking my hours on scratch paper and Notes files on my phone (it sounds so obviously stupid that I did that, but I hated time trackers from my agency days. I tended to forget to use them and then had to mentally reconstruct my days). It was making my life hectic. I put off invoicing until the last second because it was stressful and I felt guilty - like I had made my hours up. Even if I knew what client I did work for, I almost never remembered to write down what I did. Timely has tools built in to help me remember to track hours, to remember what I worked on, even days later. I also volunteer and hadn't been tracking my non-billable time until Timely. Now I can see how I'm splitting my days. It's made me a better estimator for future work; I never see my own estimates and think "wow, that's way too high a number. I should lower that," because now I have it documented, including the stuff I forget to factor in, like meetings and emails. I recommend this to everyone, especially visual people. It looks just like a calendar interface so there's very little learning curve. Timely is beautiful, easy, and --dare I say it -- rewarding to use.

Puntos a favor: The visual, colorful, easy to use interface. The integration with Rescue Time, which helps me remember what I did.

Contras: None. I work in UI/UX and I have no constructive crtiticism for Timely. Well done.

Leer más reseñas