¿Qué es HelpOnClick?

El equipo de HelpOnClick hace todo lo posible para crear el software que ayuda a los comerciantes a comunicarse fácilmente con los visitantes de su sitio web. El chat en vivo y la mesa de ayuda, simples e intuitivos, permiten a los clientes concentrarse en los puntos principales: aumentar las ventas y mejorar la asistencia al cliente.

El software HelpOnClick Live Chat incluye las siguientes características principales:
Supervisión de tráfico en tiempo real.
Agente de chat virtual.
Iconos y textos personalizables.
Integración con Facebook.
Integración con los principales sistemas CRM, CMS, mesa de ayuda.

¿Quién usa HelpOnClick?

HelpOnClick Live Chat se utiliza en pequeñas y medianas empresas de todo el mundo. Está localizado a más de 20 idiomas y se puede implementar en cualquier sitio web.

¿Dónde se puede implementar HelpOnClick?

Basado en la nube
Entorno local

Sobre el proveedor

  • HelpOnClick
  • Ubicado en Allen, EE. UU.
  • Fundada en 2004

Asistencia de HelpOnClick

  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Austria, Bulgaria, Bélgica y otros 37

Idiomas

alemán, chino tradicional, danés, español, finés y otros 15

Precios de HelpOnClick

Precio inicial:

7,20 US$/mes
  • Sí, ofrece una prueba gratuita
  • Sin versión gratuita

HelpOnClick no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de HelpOnClick está disponible a partir de 7,20 US$/mes.

Planes de precios consigue una prueba gratuita

Sobre el proveedor

  • HelpOnClick
  • Ubicado en Allen, EE. UU.
  • Fundada en 2004

Asistencia de HelpOnClick

  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Austria, Bulgaria, Bélgica y otros 37

Idiomas

alemán, chino tradicional, danés, español, finés y otros 15

Imágenes y vídeos de HelpOnClick

HelpOnClick Software - 1
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Vídeo de HelpOnClick
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Funciones de HelpOnClick

  • Acceso móvil
  • Alertas y escalación de problemas
  • Autorrespondedores
  • Chat en tiempo real dirigido a consumidores
  • Chat en vivo
  • Chat proactivo
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Formulario sin conexión
  • Geosegmentación
  • Gestión de SLA (Service Level Agreement)
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de tickets
  • Historial de transcripciones/chat
  • Integraciones de terceros
  • Métricas de rendimiento
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de visitantes de la web
  • Transferencias/enrutamiento

Alternativas a HelpOnClick

Plataforma de participación del cliente omnicanal: Chat en vivo, integración de texto SMS, gestión de casos de atención al cliente, base de conocimientos, Facebook y más.
Más de 110.000 empresas confían en la solución de servicio al cliente de Zendesk. Nuestro software es poderoso, flexible, y escalable. Descubre más sobre Zendesk Suite
Software de centro de ayuda con correo electrónico, chat en vivo, Facebook, WhatsApp, SMS, KB, teléfono, SLA, creación de informes. Ejecutar en la nube o internamente. Confiado por DHL.
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Una plataforma moderna de help desk para todo tipo de organizaciones. Versión alojada en la nube o instalación local para alojamiento propio.
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PureCloud hace que la relación con los clientes sea simple. Conecta el teléfono, el correo electrónico y el chat a través de una herramienta para mejorar la participación del cliente.

Opiniones de HelpOnClick

Evaluación media

General
4,6
Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
3,9
Funcionalidades
4,4
Relación calidad-precio
4,6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
64%
4
36%
Jarad
Jarad
Business Development Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Seguridad e investigaciones, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

We Love HelpOnClick and Our Customers Do Too!

5,0 hace 4 años

Comentarios: We've been able to help so many customers with this app, that alone is worth its cost. A few customers have even used HelpOnClick to ask for quotes. We love it because it offers our customers a simple, easy way to get in touch with us and get most of their questions answered.

Puntos a favor:

HelpOnClick was super easy to install on our website. As the administrator of the program, it's easy to add or remove users, create canned responses to quickly engage the customer, and it couldn't be easier for our website visitors to use.

Puntos en contra:

Sometimes I forget to set the app to "offline" when I leave for lunch and a customer will try to chat with me when I'm not there. I wish it would automatically go offline once my computer went to sleep, but HelpOnClick will stay connected even when I'm gone.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Maquinaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Chatting like the best of them!

4,0 hace 4 años

Puntos a favor:

The functionality. As the Admin for my company, I like being able to utilize the functionality at maximum capacity to better understand how my team is using the software, and how we can better serve our customers.

Puntos en contra:

I'd like to better understand the path user's are taking when they are on my site when they leave a message. I'm not sure if this is through HelpOnClick or a third party, but I think the software should tell us more about what people are ready/looking at when they leave us a message after hours. This would be very helpful for us businesses, especially when user's don't specify which products they are interested in, or inquire about for pricing.

Respuesta de HelpOnClick

hace 4 años

Thank you for your review. We will consider adding more information to the messages that are received in the offline mode.

Ronda
Ronda
CEO en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Poor Response from all levels

5,0 hace 2 años

Comentarios: The software itself is really nice and easy to use, however their customer service response needs to improve. At this point, we are debating if we even want to continue. Customer Service makes a difference and they don't offer that aspect of their business.

Puntos a favor:

having a Desktop version was great since we don't keep browsers open.

Puntos en contra:

Their customer service is very slow to respond, if they respond at all! Trying to live chat with them takes forever, which is bad when you are selling a live chat solution! They updated the software back in March and broke the desktop version, and have been told a fix is coming soon, 3 months later still waiting and still cannot get an email update or live chat connection to anyone.

Nancy
General Manager en Canadá
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

My appreciation of HelpOnClick

4,0 hace 4 años

Comentarios: I really appreciate this tool and even more when I see that customers love it too

Puntos a favor:

Easy to use, easy to link to web site, service very appreciated from customers, helps to increase sales when the customer can have help live about a product that he wants to add to the cart.

Puntos en contra:

It does not work well with Google chrome...I can only use it with Edge...I prefer Google. It would be nice to a visual sign at the same time as the sound...when you do not here the sound...we would be able to see that there is a message (would be nice at the bottom of our screen).

Respuesta de HelpOnClick

hace 4 años

Nancy, thank you for your review. You might be interested in downloading a desktop application that can send both sound and visual notifications of an incoming chat.

Travis
General Manager en EE. UU.
Ocio, viajes y turismo, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Good value for small businesses

4,0 hace 5 años

Comentarios: Overall, this is a good value for small businesses and plan to continue using them.

Puntos a favor:

Affordable compared to other options. Easy to use for basic chat functions.

Puntos en contra:

The dashboard is limited on functionality and can be cumbersome for admins. Set-up can be tricky for non-computer programmers. When I went over my time limit there was not an easy way to upgrade, but I eventually figured it out (need a link or prompt from the dashboard). Tried to chat with them mid-day during the week, but it was not available. They did email me back the next day and explained how to find the upgrade option.

Respuesta de HelpOnClick

hace 5 años

Hi Travis, Thank you for your review. We would be glad to know what other functionality you are looking for. It can be already there or on our TODO list.