¿Quién usa HelpOnClick?

HelpOnClick Live Chat se utiliza en pequeñas y medianas empresas de todo el mundo. Está localizado a más de 20 idiomas y se puede implementar en cualquier sitio web.

¿Qué es HelpOnClick?

El equipo de HelpOnClick hace todo lo posible para crear el software que ayuda a los comerciantes a comunicarse fácilmente con los visitantes de su sitio web. El chat en vivo y la mesa de ayuda, simples e intuitivos, permiten a los clientes concentrarse en los puntos principales: aumentar las ventas y mejorar la asistencia al cliente.

El software HelpOnClick Live Chat incluye las siguientes características principales:
Supervisión de tráfico en tiempo real.
Agente de chat virtual.
Iconos y textos personalizables.
Integración con Facebook.
Integración con los principales sistemas CRM, CMS, mesa de ayuda.

Información sobre HelpOnClick

HelpOnClick

http://www.helponclick.com

Fundada en 2004

Resumen de precios de HelpOnClick

HelpOnClick no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de HelpOnClick está disponible a partir de 12,00 US$/mes.

Precio inicial

12,00 US$/mes
Ver precios

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

Instalado: Mac

En la nube, SaaS, web

Instalado: Windows

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de HelpOnClick

Software de chat en directo
Chat proactivo
Creación de marca personalizable
Formulario sin conexión
Geofocalización
Integración de terceros
Respuestas prediseñadas
Seguimiento de visitantes de la web
Transferencias/enrutamiento
Uso compartido de la pantalla
Alertas y alzada
Almacenamiento de documentos
Chat en tiempo real
Comunicación multicanal
Creación de marca personalizable
Enrutamiento automatizado
Gestión de SLA (Service Level Agreement)
Gestión de la base de conocimiento
Gestión de recursos informáticos
Gestión de tickets
Integración de correo electrónico
Portal de autoservicio
Seguimiento de interacciones
Supervisión de redes
Alertas y alzada
Asistente virtual
Base de conocimientos
Chat en vivo
Encuestas y comentarios
Gestión de centros de atención telefónica
Gestión de citas
Gestión de colas de espera
Gestión de correo electrónico
Gestión de flujos de trabajo
Integración de redes sociales
Métricas de rendimiento
Portal de autoservicio

Opiniones de HelpOnClick

Mostrando 5 de 10 opiniones

General
4,6/5
Facilidad de uso
4,5/5
Atención al cliente
4,2/5
Funcionalidades
4,3/5
Relación calidad-precio
4,6/5
Jarad P.
Business Development Manager
Seguridad e investigaciones, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/12/2018

"We Love HelpOnClick and Our Customers Do Too!"

Comentarios: We've been able to help so many customers with this app, that alone is worth its cost. A few customers have even used HelpOnClick to ask for quotes. We love it because it offers our customers a simple, easy way to get in touch with us and get most of their questions answered.

Puntos a favor: HelpOnClick was super easy to install on our website. As the administrator of the program, it's easy to add or remove users, create canned responses to quickly engage the customer, and it couldn't be easier for our website visitors to use.

Contras: Sometimes I forget to set the app to "offline" when I leave for lunch and a customer will try to chat with me when I'm not there. I wish it would automatically go offline once my computer went to sleep, but HelpOnClick will stay connected even when I'm gone.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/12/2018
Usuario verificado
Marketing Manager
Maquinaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/4/2019

"Chatting like the best of them!"

Puntos a favor: The functionality. As the Admin for my company, I like being able to utilize the functionality at maximum capacity to better understand how my team is using the software, and how we can better serve our customers.

Contras: I'd like to better understand the path user's are taking when they are on my site when they leave a message. I'm not sure if this is through HelpOnClick or a third party, but I think the software should tell us more about what people are ready/looking at when they leave us a message after hours. This would be very helpful for us businesses, especially when user's don't specify which products they are interested in, or inquire about for pricing.

Respuesta de proveedores

por HelpOnClick el 20/4/2019

Thank you for your review. We will consider adding more information to the messages that are received in the offline mode.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/4/2019
Travis H.
General Manager
Ocio, viajes y turismo, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/7/2018

"Good value for small businesses"

Comentarios: Overall, this is a good value for small businesses and plan to continue using them.

Puntos a favor: Affordable compared to other options. Easy to use for basic chat functions.

Contras: The dashboard is limited on functionality and can be cumbersome for admins. Set-up can be tricky for non-computer programmers. When I went over my time limit there was not an easy way to upgrade, but I eventually figured it out (need a link or prompt from the dashboard). Tried to chat with them mid-day during the week, but it was not available. They did email me back the next day and explained how to find the upgrade option.

Respuesta de proveedores

por HelpOnClick el 1/8/2018

Hi Travis,
Thank you for your review. We would be glad to know what other functionality you are looking for. It can be already there or on our TODO list.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/7/2018
Nancy L.
General Manager
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/4/2019

"My appreciation of HelpOnClick"

Comentarios: I really appreciate this tool and even more when I see that customers love it too

Puntos a favor: Easy to use, easy to link to web site, service very appreciated from customers, helps to increase sales when the customer can have help live about a product that he wants to add to the cart.

Contras: It does not work well with Google chrome...I can only use it with Edge...I prefer Google. It would be nice to a visual sign at the same time as the sound...when you do not here the sound...we would be able to see that there is a message (would be nice at the bottom of our screen).

Respuesta de proveedores

por HelpOnClick el 20/4/2019

Nancy, thank you for your review. You might be interested in downloading a desktop application that can send both sound and visual notifications of an incoming chat.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/4/2019
Pm M.
Founder
Servicios de información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/12/2018

"HelpOnClick review"

Puntos a favor: Ease of use and functionality. Provides all the tools you need to easily implement chat software on to a website. I like that you are able to load questions into the virtual agent as this does allow many support calls to be answered without the need of human intervention. The smartphone app also allows for support to be provided while on the go.

Contras: No major cons. The set-up of the virtual assistant was a little confusing but that was due to not watching the help video.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/12/2018