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¿Qué es Ordoro?

Ordoro mantiene tu inventario sincronizado entre tus carritos de compras y mercados, actuando como un centro de todos los canales de venta. No más inicios de sesión en varios sitos, copiando y pegando con la esperanza de que nada haya caído en el olvido. Ordoro supervisa los cambios de inventario a medida que los pedidos llegan y los productos se reponen, lo que envía actualizaciones a todas las tiendas. Arma kits de tus productos con facilidad. Olvídate de las actualizaciones manuales y evita las frustrantes faltas de stock con la gestión de inventarios sin intervención.

¿Quién usa Ordoro?

Ordoro atiende a minoristas online de todos los tamaños y canales que buscan optimizar sus operaciones de back-end con herramientas de gestión de pedidos, inventario y envíos, así como una API abierta.

Ordoro Software - 1
Ordoro Software - 2
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Ordoro Software - 4
Ordoro Software - 5

¿Tienes dudas sobre Ordoro? Compara con una alternativa popular

Ordoro

Ordoro

4,8 (75)
59,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
60
15
4,7 (75)
4,7 (75)
4,8 (75)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
325,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
139
44
4,2 (586)
4,1 (586)
4,1 (586)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

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Cin7 Omni
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Funcionalidades más valoradas
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Funcionalidades más valoradas
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Funcionalidades más valoradas
Envío de paquetes
Etiquetas de envíos
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Gestión de inventarios
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Funcionalidades más valoradas
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Registro de pedido
Seguimiento de inventario
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Funcionalidades más valoradas
Control de inventario
Gestión de comercio electrónico
Gestión de inventarios
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Funcionalidades más valoradas
Gestión de envíos
Gestión de inventarios
Gestión de pedidos

Opiniones de Ordoro

Evaluación media

General
4,8
Facilidad de uso
4,7
Atención al cliente
4,8
Funcionalidades
4,5
Relación calidad-precio
4,7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
85%
4
11%
3
1%
2
1%
1
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Gregrey
Gregrey
Director of eCommerce en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Automoción, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

User of Ordoro across 2 different businesses / industries

5,0 hace 3 años

Comentarios: We love the support and the fact that they are based in the US. The whole team is fantastic! The only point where I think Ordoro could better themselves is to get someone in there who has plenty of merchant experience (preferably having used the product). Some problems we would run into on the merchant side would be approached in a very linear sometimes cookie-cutter way by the support staff. Having been in the product dealing with actual orders and issues daily for the past 3 years, I sometimes felt that I knew a better way to attack a problem than their team did. That being said, never have I been let down or unassisted by the Ordoro team. Their service is top-knotch, and they have made some huge strides. Proud of them as a company and love the team.

Puntos a favor:

It is simple to use, integrates with top dogs, keeps track of inventory great (love the kitting).

Puntos en contra:

It can sometimes be a bit tricky to get new features approved in the dev pipeline.

Respuesta de Ordoro

hace 3 años

Hi Gregrey! Thank you so much for the kind words and we're thrilled to hear you're enjoying the platform. Looking forward to helping you manage fulfillment and inventory for years to come!

Tor
Owner en EE. UU.
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

My business would have failed without Ordoro and its customer support

5,0 hace 3 años

Comentarios: It was the single most important element of my successful e-commerce business that ran for fun years until COVID hit. Then supply issues and inventory delays forced me to shut it down. I'd still be using Ordoro today if I didn't close due to COVID.

Puntos a favor:

It's easy integration with multiple online retails Automated shipping confirmation directly to Amazon NEVER had a problem with a label misprinting address, postage amount, shipping rate...etc Customer support was outstanding - three separate issues could have hurt my Amazon account health if not resolved and Ordoro support fixed each instance in less than an hour Never had to deal with an unplanned system outage

Puntos en contra:

nothing - as close to a perfect product for e-commerce as I've every used

Respuesta de Ordoro

hace 3 años

Thank you so much for all of the kind words! It was truly our pleasure working with you. We're so glad you loved Ordoro as much as we do.

bob
Usuario de Linkedin verificado
Ingeniería civil
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión
Fuente: GetApp

great app !

3,0 hace 8 años

Comentarios: Although I am just starting to use this system I am finding the possibilities exciting and looking so forward to knowing all the ins and outs. Wish I had known about this sooner!

Puntos a favor:

Friendly technical support and service Fast customer service Desire to add features Works as advertised

Puntos en contra:

No reseller program;rarely, some easily solved glitches when upgrading software

Benjamin
Lab & Logistics en EE. UU.
Comercio minorista, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Ordoro - a workhorse with bang for your buck

5,0 hace 3 años

Comentarios: Ordoro has helped us grow seamlessly through our past few years.

Puntos a favor:

Ordoro is a solid platform for inventory management and shipping fulfillment. It is easy to use and gets the job done.

Puntos en contra:

Although these features are more consistent with much more costlier options, I wish Ordoro could track Lot Codes on Goods Receipts (and through to fulfillment).

Respuesta de Ordoro

hace 3 años

Thanks so much, Benjamin! We pride ourselves on being easy to use and we're so glad you've been able to experience that. We look forward to helping you manage your business for years to come!

Arron
C.E.O. en Bahamas
Comercio minorista, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Simplified Shipping

5,0 hace 4 años

Puntos a favor:

The software linked perfectly to my couriers and made shipping simple. I didn't need to input anything, and all of my labels were created automatically.

Puntos en contra:

Setting up the automatic printer wasn't as seamless as I would like.