¿Qué es Pike13?

Pike13 es fácil de usar, de enseñar y agiliza las tareas administrativas para que puedas dedicar más tiempo a los clientes. La plataforma Pike13, compatible con dispositivos móviles, permite a los negocios basados en clases, como gimnasios, estudios de yoga y pilates, escuelas de música y danza y más, gestionar todo, desde clientes y horarios hasta facturación y nómina. La creación de informes inteligentes ofrece información procesable sobre el estado del negocio y una aplicación para clientes facilita la interacción con los clientes.

¿Quién usa Pike13?

Pike13 capacita a los negocios basados en clases, como estudios de fitness, yoga y pilates, escuelas de música, baile y natación, jardines maternales y más.

¿Dónde se puede implementar Pike13?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Chromebook (desktop), Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • Pike13
  • Fundada en 2012
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Australia, Canadá, Estados Unidos, Reino Unido

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • Pike13
  • Fundada en 2012
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Australia, Canadá, Estados Unidos, Reino Unido

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de Pike13

Pike13 Software - 1
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Pike13 Software - 3
Pike13 Software - 4
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Vídeo de Pike13
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118,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
159,00 US$/mes
Versión gratuita
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34,99 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
121,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Pike13

  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Aplicación móvil
  • Automatización de marketing
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de miembros
  • CRM
  • Calendario de eventos
  • Comunicación con miembros
  • Confirmación de inscripciones
  • Confirmación y recordatorios
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Directorio de miembros
  • Facturación
  • Facturación recurrente y suscripciones
  • Gestión de asistencia
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de cancelaciones
  • Gestión de citas
  • Gestión de clases
  • Gestión de clientes
  • Gestión de contratos o licencias
  • Gestión de cotizaciones
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de docentes/personal escolar
  • Gestión de empleados
  • Gestión de equipo
  • Gestión de estudiantes
  • Gestión de eventos
  • Gestión de inscripción
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de la suscripción
  • Gestión de las comunicaciones
  • Gestión de listas de espera
  • Gestión de membresías
  • Gestión de personal
  • Gestión de reservas
  • Gestión de tareas
  • Gestión de visitantes
  • Gestión financiera
  • Inscripciones/incoporacionesr
  • Inscripción de clases
  • Inscripción de grupos
  • Inscripción en línea
  • Integraciones de terceros
  • Marketing por correo electrónico
  • Mensajería SMS
  • Métricas de rendimiento
  • Pagos electrónicos
  • Pagos en línea
  • Para escuelas de música
  • Para estudios de yoga o pilates
  • Perfiles de clientes
  • Portal de autoservicio
  • Portal de clientes
  • Portal de miembros
  • Portal de padres y estudiantes
  • Portal para padres
  • Procesamiento de pagos
  • Programación
  • Programación a tiempo real
  • Programación automatizada
  • Programación de citas
  • Programación de cursos
  • Programación de grupos
  • Programación del personal
  • Punto de venta (POS)
  • Recordatorios
  • Renovación de inscripciones
  • Reserva en línea
  • Seguimiento de asistentes
  • Seguimiento de la asistencia
  • Seguimiento del cumpleaños de la mascota
  • Seguimiento horas/gastos
  • Sincronización de calendario
  • Tipos de miembros

Alternativas a Pike13

The affordable ERP Business Management platform designed for SMBs. Best all-in-one SaaS solution.
Sistema todo en uno, flexible, fácil de usar y basado en la nube para la gestión de clases y membresías, registro, recaudación de fondos y comunicaciones.
La planificación online para empresas ahora es muy fácil.
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Sistema de gestión empresarial para automatizar procesos como exenciones, facturación, cronogramas y más. Descubre más sobre TeamUp

Opiniones de Pike13

Evaluación media

General
4,1
Facilidad de uso
4,1
Atención al cliente
4,1
Funciones
3,9
Relación calidad-precio
4,1

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
54%
4
26%
3
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2
7%
1
8%
Marissa
Marissa
Independent Business Owner en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

We LOVE Pike13. They offer everything a small studio, or a large gym needs to operate.

5,0 hace 4 años

Puntos a favor:

Ease of use, and reliability are amazing! But my FAVORITE thing is definitely the staff app. I can do almost everything from the staff app, so I can work from anywhere, at any time. From running payroll to creating packages or plans, it does it all. Most apps come with limited function, but this software is almost as complete as the desktop version. And what I love about the company is they are always trying to get better. We have been users for man years and they add things I haven't even thought about needing. Its a pleasure to be a customer.

Puntos en contra:

The reporting can be a bit confusing for me. Recently they have added a new reporting feature which has much more information, but I still struggle trying to see exactly what I need at times. But I cant even call it a complaint. I had to really think of something to answer this question.

Respuesta de Pike13

hace 4 años

Hi Marissa, Thank you so much for the feedback. We truly appreciate knowing what works and what our customers would like to see. As questions come up about reporting, please continue working with our customer care team and your account manager. We are happy to have calls to help you build exactly what you need to see. Thank you, Cindy Schneider Manager, Customer Success

Rebekah
business owner en EE. UU.
Entretenimiento, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Outstanding Software!

5,0 hace 3 años

Comentarios: Absolutely 100% positive and fantastic experience. Customers comment on how easy it is to use and I greatly value this software.

Puntos a favor:

I love how versatile it is. i need to be able to run both monthly tuition for regular, weekly classes, plus courses plus punch cards, as my business serves many different populations. I love how easy it was to set-up and how easy it is for my staff to learn. I don't have to provide training for new employees. For the weird times things don't go as planned, customer service is on top of it, very speedy, thorough and helpful.

Puntos en contra:

The reporting end is so versatile that I don't know how to easily pull up reports. there are so many ways to filter, which can be a good thing, but I don't know how to pull it up. I wish I could get notifications when someone buys a particular package that I am waiting to get sold.

Respuesta de Pike13

hace 3 años

Hi Rebekah, Thank you so much for taking the time to provide a review of our product. We appreciate the comments and the feedback! Thank you, Cindy Schneider Director of Customer Success

Jessica
ceo en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Weird Set up

3,0 hace 4 años

Comentarios: It's almost good. There are definitely things that need fixing, but they don't seem to care and are not evolving. I wish there was a customer service number though. I can't believe there is no way to get answers when you need them. Very disappointing.

Puntos a favor:

I do like the dashboard reporting. I can easily keep track of the money that comes in and any payments that fail, etc.

Puntos en contra:

The set up is super weird. Like, the software assumes all teachers that teach the same class make the same rate of pay. You have to manually add each teacher to each class in order for them to get paid as well. Instead of assigning pay rates to teachers, you assign them to classes, and even then, it doesn't assume any of your staff is allowed to teach that class. We have 75 classes a week on our schedule and several of them are different types of classes, so each time we add a class (or a new teacher), we have to manually add every teacher to the pay for that class. The customer service is bad. In fact, there is NO customer service number. You literally can't get answers unless you email them and the answers you get back are often a link to one of their self help articles and don't really answer your questions. Also, if you want to raise your prices on existing memberships, you will have to do that manually for every single person. The digital waiver set up through docusign does not work well and no one will help you set it up. Families are unable to manage each other so each child has to have their own unique email address to have a waiver on file as well as an account with us. Parents are always mad about this. Probably one of the worst features is that if someone is on an autopay contract/membership and their payment fails, it's not very obvious. They can continue to take classes (the system does not automatically cancel them nor do they show up as unpaid).

Respuesta de Pike13

hace 4 años

Hi Jessica, Thank you for taking the time to provide feedback. We appreciate it and value what our customers have to say. I am sorry to hear about the poor level of customer service you receive. Your account manager will reach out to you soon to discuss your concerns further and ensure you have all of the information for our customer care team. He will also ensure that your feedback is added to our internal system that tracks requests. Thank you, Cindy Schneider Manager, Customer Success

Michelle
General Manager en EE. UU.
Música, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Great "real time" scheduling

5,0 hace 7 meses

Comentarios: Pike13 has everything we need and continues to evolve and change with the business. I really do like the most recent update!

Puntos a favor:

This software processed our monthly billing, scheduling, cancellations, and more. If this software went down, we wouldn't be able to operate our business. Thankfully, in the 7+ years I've been using it, I haven't had to worry about that.

Puntos en contra:

I wish that we were able to send emails to a whole schedule for the day. For example, if we need to send an informational email to our schedule, we have to do that for each person. We are able to cancel a whole day, just not send them a mass communication without cancelling.

Dan
President en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Used Pike13 (formerly FrontDesk) for years

5,0 hace 2 años

Comentarios: Overall I was pretty happy the experience, eventually we decided to part ways though.

Puntos a favor:

Very stable platform, app made it easy to access / manage remotely.

Puntos en contra:

I was a grandfathered user on an older plan - I eventually left since I got tired of having limited access to reports and metrics that would be included if I 'upgraded'

Respuesta de Pike13

hace 2 años

Hi Dan, Thank you for taking the time to provide a review even after switching platforms. It is great to hear from all of our customers, past and present. We hope you are doing well. Thank you, Cindy Schneider Director of Customer Success