17 años ayudando a las empresas
a elegir el mejor software
RingEX
¿Qué es RingEX?
RingEX ofrece una amplia asistencia comercial, se administra fácilmente en todas tus ubicaciones e incorpora a todos tus usuarios. Además, incluye diversas opciones de llamadas e integra tu accesorio o dispositivo preferido al instante.
¿Quién usa RingEX?
RingCentral es una solución flexible y basada en la nube que es ideal para empresas de todos los tamaños.
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RingEX
Opiniones de RingEX
Solido Servicio.
Puntos a favor:
Me encanto su app movil porque permite laborar de forma remota sin necesidad de tener un plan de minutos con el operador que utilizo.
Puntos en contra:
el unico inconveniente que presente fue la caida del internet pero no tenia nada que ver con esta herramienta.
Respuesta de RingCentral
el año pasado
Valentina, the Review Team values your terrific feedback! Thank you for sharing how our product benefits you. If you would like to share more about your experience, please email us at review@ringcentral.com!
Es de vital ayuda.
Puntos a favor:
Este aplicativo es de facil uso e implementacion, me a ayudado de mucho en mi trabajo.
Puntos en contra:
hasta el dia de hoy no tengo queja de este aplicativo.
Si estoy en mi trabajo me comunico con Ring
Puntos a favor:
En mi trabajo me a favorecido mucho este software ya que cuando hablamos de telecomunicación esperamos no tener fallas ya que cada llamada es importante para la empresa y con RingCentral no tenemos problema alguno
Puntos en contra:
Creo que se podría mejorar en el alcance que puede tener el software ya que emos teñido problemas en ovaciones para enlazar una videoconferencia
Ring Central is a solid small business phone service
Comentarios: Overall we really liked Ring Central. The only reason we switched away was because a friend started their own VOIP phone service and we got to support them and use it for cheap. I really like Ring Central and have recommended it to several friends over the years.
Puntos a favor:
We used Ring Central for about a year and it was always pretty good. I really liked the mobile app because it allowed us to work remotely and not have to pay for phone service at our employees homes.
Puntos en contra:
The phone service only ever had a problem when the internet went down on our office or in my neighborhood. Ring Central was great, the internet was not reliable enough.
Great platform for VOIP
Comentarios: Overall we have enjoyed using this new platform and it meets our company compliance needs for phone calls in the insurance industry.
Puntos a favor:
Auto call recording, the phone app for desktop and mobile as well as being able to see in real time call status of colleagues is a key to this program. The message feature is a must as well.
Puntos en contra:
Would like better instruction/direction on the MPV integration with Microsoft Dynamics CRM
Respuesta de RingCentral
el año pasado
The Review Team appreciates you for taking the time to provide us with your valuable feedback. We are happy to hear that our product supports your business' performance and is easy for individuals on your team to use. Here is a link regarding your request for instruction/direction on the Microsoft Dynamics integration: https://ringcentr.al/48JRz3g. If you have any questions or need assistance, please connect with our Support Team via call, chat, or by submitting an online case here: https://support.ringcentral.com/contact-support.html or you can always email the Review Team at review@ringcentral.com. Thank you!