TrackTik

TrackTik

Por TrackTik Software

¿Quién usa TrackTik?

TrackTik está especialmente diseñado para la industria de la seguridad y se centra en aumentar la visibilidad, productividad y competitividad de las empresas de seguridad.

¿Qué es TrackTik?

TrackTik es una plataforma de administración de la fuerza de trabajo de seguridad intuitiva que proporciona información útil a través de la integración de soluciones de operación de campo y soluciones administrativas de respaldo. Este potente software basado en web y móvil conecta al personal de campo con la administración y los clientes a través de un conjunto de herramientas de administración de guardias insuperables, potentes módulos de inteligencia comercial y soluciones automatizadas de administración financiera.

Información sobre TrackTik

TrackTik Software

http://www.tracktik.com

Fundada en 2013

Resumen de precios de TrackTik

TrackTik no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de TrackTik está disponible a partir de 299,00 US$/mes.

Precio inicial

299,00 US$/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de TrackTik

Herramientas de planificación
Alertas y notificaciones
Gestión de reserva de habitaciones
Planificación de instalaciones
Planificación de personal
Programación a tiempo real
Programación automatizada
Programación de citas
Programación de cursos
Programación de grupos
Programación de recursos
Varias ubicaciones
Base de datos de contactos
Calculadora de impuestos
Facturación de gastos imprevistos
Facturación de proyectos
Facturación en línea
Facturación por horas
Facturación recurrente y suscripciones
Facturas personalizables
Gestión de demandas de pago
Pagos en línea
Pagos móviles
Portal de facturación
Procesamiento de pagos
Varias divisas
Cumplimiento tributario
Embargo de salario
Formularios W-2/1099
Gestión de ventajas
Impresión de cheques
Informes de nómina
Portal de autoservicio
Seguimiento 401 (k)
Seguimiento de vacaciones/ausencias
Subcontratación de la gestión de nóminas
Transferencia
Varios estados (EE.UU)
Varios países
Colas de espera de alarmas múltiples
Gestión de clientes
Gestión de eventos
Gestión de incidentes
Gestión de investigaciones
Recolección de datos
Seguimiento de puntos de control
Acceso móvil
Base de datos de clientes
Control de inventario
Enrutamiento
Facturación
Gestión de contratos
Gestión de pedidos de trabajo
Gestión de trabajos
Gestión de técnicos
Portal de autoservicio
Seguimiento del historial de servicios
Acceso móvil
Base de datos de contactos
Cobro de pagos en el terreno
Enrutamiento
Facturación
Firma electrónica
Gestión de contratos
Gestión de expediciones
Gestión de inventarios
Gestión de pedidos de trabajo
Presupuestos y estimaciones
Programación
Seguimiento de tiempo en línea
Seguimiento del historial de servicios
Gestión de selección de personal
Gestión de subcontratistas
Gestión de tiempo y asistencia
Gestión del ciclo de vida de empleados
Mano de obra variable
Métricas de rendimiento
Planificación de personal
Presupuestos/previsiones
Previsión de trabajo
Seguimiento de competencias
CRM
Compras
Facturación
Gestión de empleados
Gestión de inventarios
Gestión de la formación
Gestión de marketing
Gestión de pedidos
Gestión de proveedores
Gestión de proyectos
Gestión financiera
Métricas de rendimiento
Programación
Seguimiento horas/gastos
Alertas y notificaciones
Gestión de documentos
Gestión de inscripción
Gestión de tarjetas de identificación
Lectura del documento de identidad
Lista de seguimiento
Preinscripción
Registro de llegada por cuenta propia
Seguimiento de visitantes
Control de inventario
Gestión de activos fijos
Gestión de equipos
Gestión de incidentes
Gestión de inspecciones
Gestión de pedidos de trabajo
Gestión de proveedores
Gestión de visitantes
Gestión del espacio
Mantenimiento preventivo
Para colegios
Planificación de instalaciones
Programación de salas
Propiedades comerciales
Propiedades residenciales
Acceso móvil
Cambio de turnos
Creación de informes/análisis
Distribución de programas
Gestión de nóminas
Gestión de recursos
Mensajería
Programación automatizada
Seguimiento de tiempo en línea

Opiniones de TrackTik

Mostrando 5 de 74 opiniones

General
4,2/5
Facilidad de uso
4/5
Atención al cliente
4,2/5
Funcionalidades
4/5
Relación calidad-precio
3,9/5
Jason C.
Vice President
1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/10/2017

"We have developed a true partnership, not just a software vendor."

Puntos a favor: The product is constantly being improved and developed. It's already state-of-the-art architecture versus many others who use outdated coding languages and databases. Add to that the fact that new features are constantly being released...many of which were built by the CEO himself...and we have a truly flexible end-to-end solution that will continue to meet our greatest business needs.

Contras: It is missing internal audits for quality control and client/employee satisfaction. The reports are really made for client-facing, not for internal control. I hear these features are coming...hopefully soon.

Respuesta de proveedores

por TrackTik Software el 13/11/2017

Hello Jason, thank you for your generous rating!
We are always adding new and innovative features monthly and are looking forward to our 2018 line-up. We will continue to gather all your feedback and appreciate your support. Cheers!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/10/2017
Elizabeth T.
General Manager
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/5/2017

"Customer Support Assistance"

Puntos a favor: I emailed customer support yesterday afternoon for help with sending reports. Our rep emailed me back this morning with clearly understandable directions AND even took the time to record a video of the steps. He wasn't patronizing nor did he talk down to me at all. BEST CUSTOMER SERVICE EVER!!!

Contras: You took away my bar graphs on the schedules; I will never forgive you for that. The tiles are clunky and don't show at a glance if we have a gap in coverage.

Respuesta de proveedores

por TrackTik Software el 19/6/2017

Thank you for the feedback, Elizabeth. We are so pleased to hear about your great experience with our customer support team! Just like our platform, we are always looking at innovative ways to provide the best experience to our customers. Using feedback, we collected, the scheduling module was overhauled; replacing the timeline view with the user-friendly template and live schedules. Our product team has reviewed the feedback you provided so that it can be considered for future developments.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/5/2017
Jason L.
Security Officer/Patrol Officer
Seguridad pública, 5001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    1/5
  • Facilidad de uso
    2/5
  • Funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    1/5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 5/7/2017

"Have worked in the Security Industry for nearly 20 years and accountability should not put the safety of an Officer or the client's property at risk."

Comentarios: If you are serious about providing the best possible service to your clients; then I personally and professionally suggest that the "Scan Button" option for accountability is junked and a less hazardous (both to the Officers and their company's clients) option for accountability be brought forth that can provide "actual" security to a Security Company's client that does not negate the reason that they are there for.

Puntos a favor: This software provides a catch-all for the company. It provides multiple options for assisting Security Officers and their Management team in providing accountability for the client.

Contras: In the Security business you are required to be as random in your foot and vehicle patrols as you can be. However, companies are so terrified about accountability that they ignore the concept of being "random" and the TrackTik system seems to support this. ANYONE, who works in the Security field knows the best way to provide coverage for the client is to be unpredictable and random in foot and vehicle patrols, but if you are using the "Scan Button" option that is part of TrackTik, then you have just failed your client. Because anyone that is observing your Officer for 10 to 15 minutes will be able to discover that while the Officer is trying to be random, there are SPECIFIC places that they will be making a client's property unsecure.

Respuesta de proveedores

por Iris el 24/8/2017

We appreciate your feedback and understand your concern around keeping the routes as random as possible so not to be tracked by potential threats.
Accountability is a focus of TrackTik’s as we aim to streamline our client's processes as much as possible. That being said, we also understand the importance of being unpredictable and random in foot and vehicle patrols, which is why we’d like to suggest the following workflow to help you achieve as much unpredictability as possible.
When you create a tour with multiple checkpoints, these checkpoints can be scanned in any order, the order is not forced. For randomization, TrackTik always proposes to have multiple tours with those checkpoints, varying the order each time. This way you’re able to provide randomization in your tours.
We’d love to discuss this further with you so we can help you achieve the level of service you aim to offer. Please email support@tracktik.com and we’ll get back to you right away.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 5/7/2017
Ed S.
VP of Business Development
Seguridad e investigaciones, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/2/2018

"TrackTik is a great tool for all involved in the industry."

Puntos a favor: As a VP of Business Development, I discovered a great interest from my prospects to have a concise, friendly and robust included in their security program. On the field, we have observed the performance of our staff has dramatically improved. Once we provide the tools, they perform with great enthusiasm. TrackTik is a great tool for all involved in the industry. It minimizes the time by both the management of security force and client, and compiles the info and reports, and makes guards life easier.

Contras: The only con is that some Spanish speaking officers complain about the language on their device. It's good to have the app in multiple languages.

Respuesta de proveedores

por TrackTik Software el 28/2/2018

Thank you Ed for the positive review, we always appreciate feedback and really enjoy receiving great comments like this.
We look forward to continuing our successful partnership!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/2/2018
Zachary B.
Security Officer
Seguridad e investigaciones, 10.001+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/10/2019

"Daily user!!"

Comentarios: We use it on a daily basis, we execute reports, log our activity on the hour. And many other things. One feature I really find useful, is the fact I can go back and edit reports or logs, and also view others. I can also narrow my past reports history down to categories rather than having to search hours of back logs. Very effective software when trying to report and log activities and reports, as well as time stamps.

Puntos a favor: The ease of getting logged in and started. At my job location, all team members use this daily, we login at the beginning of shift, and out at the end. I find it easy to navigate and use the applications within the software.

Contras: I really can't think of any cons about the software, maybe that occasionally it freezes up, but not sure if that's our Network, or the software.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/10/2019