¿Quién utiliza este software?

This is for spas of all sizes, massage therapists, dermaological clinics - any business that needs a HIPAA-compliant way to track appointments, client data, business metrics and marketing campaigns.

Valoración media

27 reseñas
  • En general 4.5 / 5
  • Facilidad de uso 4.5 / 5
  • Atención al cliente 4.5 / 5
  • Funciones 4.5 / 5
  • Relación calidad-precio 4.5 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida $59/mes
  • Detalles de precios Orchid Deluxe edition starts at just $59/month for the first 3 users!
  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis Sí, consigue una prueba gratuita
  • Implementación En la nube, SaaS, web
    Instalado: Windows
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • DaySmart Software
  • http://www.medicalspasoftware.com
  • Fundada en 1999

Sobre Orchid Spa Software

Orchid Spa Software is a HIPAA-compliant, easy to use business management solution for wellness centers, medical spas, day spas, skin clinics... Supported on Window PCs, full cloud deployments, iOS and Android tablets & phones. Orchid tracks all of your appointments, staff, clients, services, payroll, inventory, business metrics and much more. Store before and after photos, setup recurring marketing campaigns and use text messages to send appointment reminders and receive client confirmations.

Funciones de Orchid Spa Software

  • Gestión de citas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de empleados
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de membresías
  • Nóminas y comisiones
  • Programa de fidelización
  • Punto de venta (POS)
  • Reserva en línea
  • Conforme con HIPAA
  • Creación de paquetes
  • Fotos antes y después
  • Gestión de citas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de tarjetas de regalo

Las reseñas más útiles de Orchid Spa Software

Amazing service!

Traducir con Google Revisado el 6/9/2016
Arshia R.
Head of IT
Ocio, viajes y turismo, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: The reps were very professional and helped me with my problem. It was obvious they weren't forced to follow a script which allowed them to better help me with my problem. They both always had suggestions for me to help me fix my problem, but I also never felt as if I was being talked down to which is a problem I noticed on a lot of other live chat services. Overall this has been the best customer support experience I have had in a while.

Puntos a favor: Easy to use live chat system with VERY competent reps.

Contras: System timed out too fast so I wasn't able to stay with the same rep (which is a non-problem since everyone is professional and it seems the prior chat logs are visible).

A+ Customer Service

Traducir con Google Revisado el 22/2/2017
Taylor G.
Manager
Práctica médica, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Easy to use software with great customer support when needed. We've had Orchid for over 2 years, and we've been extremely pleased.

Puntos a favor: The customer support when needed is always fantastic. Software is extremely user friendly.

Contras: It doesn't integrate with many other types of software (like loyalty programs).

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