¿Quién utiliza este software?

Salones, barberos, spas, escuelas de cosmetología, programación de citas

Valoración media

110 opiniones
  • En general 4 / 5
  • Facilidad de uso 4 / 5
  • Atención al cliente 4 / 5
  • Funcionalidades 4 / 5
  • Relación calidad-precio 4 / 5

Detalles del producto

  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis No
  • Implementación En la nube, SaaS, web
    Instalado: Windows
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia En horario ininterrumpido (atiende un representante)
    En línea

Datos del proveedor

  • Shortcuts Software
  • http://www.shortcuts.net
  • Fundada en 1993

Sobre Shortcuts Software

Shortcuts proporciona software para los principales salones de todo el mundo. Al ofrecer soluciones de software en 9 idiomas a más de 14 000 clientes en 48 países, los clientes de Shortcuts van desde cadenas y franquicias de sitios múltiples a negocios de un solo sitio. Diseñado específicamente para el sector del salón, Shortcuts actualiza continuamente los productos principales con el mayor equipo de investigación y desarrollo en el sector. Solicita una demostración gratuita para ver por qué Shortcuts te conviene.

Funciones de Shortcuts Software

  • Citas recurrentes
  • Gestión de alquiler de cabinas
  • Gestión de empleados
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de nóminas
  • Perfiles de clientes
  • Programa de fidelización
  • Punto de venta (POS)
  • Varias ubicaciones
  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Citas recurrentes
  • Gestión de reserva de habitaciones
  • Pagos en línea
  • Programación automatizada
  • Programación de grupos
  • Recordatorios de citas
  • Reserva en línea
  • Sincronización de calendario
  • Varias ubicaciones
  • Gestión de empleados
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de listas de espera
  • Gestión de nóminas
  • Marketing por correo electrónico
  • Perfiles de clientes
  • Programa de fidelización
  • Programación de citas
  • Punto de venta (POS)
  • Recordatorios de citas
  • Administrador de páginas web
  • Gestión de comisiones
  • Intranet de franquicias
  • Programación de trabajos
  • Renovación de pedidos automática
  • Seguimiento de obras
  • Tienda electrónica
  • Gestión de citas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de empleados
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de membresías
  • Nóminas y comisiones
  • Programa de fidelización
  • Punto de venta (POS)
  • Reserva en línea

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Las opiniones más útiles de Shortcuts Software

A vendor that is there for you every step of the way....

Publicado el 16/1/2019
Freddie B.
owner
Hostelería, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: I have been with Shortcuts since the inception of my salon 9 years ago. It is scary enough as it is opening a salon, let alone looking for a software scheduling program. I came from using a paperbook for years, and knew that I needed to be in the NOW with a digital software program. There were soooo many to choose from. So confusing. But what made Shortcuts stand out from the rest was there personal one on one approach. The initial online presentation was even conducted by the sales rep and the CEO at that time. The CEO!! Like who does that?! I am one to ask many questions, and they were all answered with ease and confidence. To this day, Shortcuts still operates in that manner. I make it a point to only deal with vendors that I can actually have a business relationship with and not just be a number on a sales call list. Shortcuts treats you like a true business partner. Whenever I call the Helpdesk, they always remember who I am and give me the best undivided attention, always. Any question, big or small, is treated as a priority to them. That in itself is priceless. For this, I can truly say that I will be a client forever. We have a solid business relationship. One that cannot be purchased but only forged through years of dealing with each other. And isn't that what a true business partner is all about....

Puntos a favor: - Online Booking
- Client Booking App.
- Cloud Appointment Book
- Staff Anywhere Schedule Access
- Remote Access
- Visually Appealing
- Touch Screen Friendly
- Easy to Use
- Always Innovative
- Consistent Training Available through Webinars, Email Articles, & You Tube Videos
- Helpdesk is always willing to help

Contras: Maybe the wait time on the Help Desk, but that is to be expected during peak hours. They recently added a call back feature if you don't want to wait on hold. That sure is a plus.

User Friendly Software

Publicado el 3/9/2019
Julie L.
Salon Owner
Servicios para el consumidor, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: We are very pleased with Shortcuts in our salon. The 24/7 support has been great.

Puntos a favor: This salon software is so user friendly. It is easy to train my staff to use this. We use Shortcuts to schedule clients appointments and for point of sale. The variety of reports and marketing lists is great.

Contras: We really have not had any problems with Shortcuts. If we could not figure something out, the support is outstanding.

Best Salon Software Ever

Publicado el 17/9/2019
Vasi B.
Manager
Servicios para el consumidor, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Puntos a favor: I feel that this is THE most easiest software to learn, use + train others to use. It’s so user friendly and simple and we have never had any one of our staff have a problem using it. The business reports, marketing, inventory + online appointment sections are incredible and keep our business running smoothly and effectively. I also love the 24/7 customer care that’s available at any time if you need them.

Contras: There is nothing that I don’t like, It’s always been a pleasure even after all these years of using shortcuts.

8 years working with shortcuts

Publicado el 28/8/2019
Brandi W.
director of operations
Hostelería, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
5/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
4 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Overall I love how responsive the shortcuts help desk is! They always take time to answer all of my questions and make sure I am taken care of. If I do not know how to do something they are always there to help!

Puntos a favor: I love the clean and professional look of shortcuts. I like that there are so many things you can do from booking appointments, marketing to clients, and even auto scheduling reminder or no show texts and emails.

Contras: The two things I would like to add to shortcuts is the ability to keep card information on file to charge no show or cancellation fees as well as a way to be able to txt clients and have them respond. Right now we have to use a third party for each of those features.

Owners opinion of ShortCuts

Publicado el 22/9/2019
Cliff A.
owner
Servicios para el consumidor, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
4/5
En general
3 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidades
4 / 5
Asistencia técnica
3 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Not bad enables us to effectively run our business, not having the ability to enter middle initials, and last name suffixes is a short coming as well as not providing a daily report on hair cut times is a big disadvantage as a high volume shop with 8 stations, haircut times are very important to us

Puntos a favor: a number of good reports (KPI's) are generatd

Contras: the data base lacks structure, we are a high volume barbershop providing 750 to 900 services per week. We have numerous clients with similar names, including father and son, brothers etc. To better differentiate, our clients if you data base configuration included a filed for middle initial, and last name suffixes such as Jr, Sr, 1st, 2nd 3rd etc it would make it easier to correctly identify the correct client. If the wrong client is selected it can result in improperly cutting their hair as the notes are wrong because it its not the correct client. Also you need to establish a daliy report that provides hair cut times

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