¿Qué es Vivantio?

Vivantio Pro es el software de mesa de ayuda más flexible, confiable y seguro del mercado. La automatización y organización integradas del producto te ahorran tiempo y dinero y liberan al equipo de asistencia para que puedan centrarse en tareas cruciales, como la planificación y la gestión empresarial. Aprovecha los procesos clave de ITIL como gestión de incidencias, problemas, cambios y servicios y funciones avanzadas como gestión de activos, sincronización AD/LDAP, SSO, base de conocimientos, autoservicio y SLA para construir tu entorno de servicio ideal.

¿Quién usa Vivantio?

Vivantio Pro agiliza el flujo de trabajo de los servicios y reduce los costos totales de TI para organizaciones en una variedad de sectores, incluyendo Gobierno, atención médica, manufactura, servicios financieros y comercio minorista.

Vivantio Software - 1
Vivantio Software - 2
Vivantio Software - 3
Vivantio Software - 4

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Vivantio

Vivantio

4,3 (167)
No disponible en tu país
42,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
137
9
4,2 (167)
4,2 (167)
4,4 (167)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
14,00 €
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
162
40
4,4 (2.001)
4,5 (2.001)
4,3 (2.001)

Otras alternativas interesantes a Vivantio

Zoho Desk
Funcionalidades más valoradas
Gestión de la asistencia técnica
Gestión de tickets
Seguimiento de tickets de soporte
Zendesk Suite
Funcionalidades más valoradas
Gestión de incidentes
Gestión de tickets
Seguimiento de tickets de soporte
HappyFox Help Desk
Funcionalidades más valoradas
Gestión de la base de conocimiento
Gestión de tickets
Gestión de tickets de soporte
TOPdesk
Funcionalidades más valoradas
Gestión de incidentes
Gestión de tickets
Gestión de tickets de soporte
EcholoN
Funcionalidades más valoradas
Gestión de la base de conocimiento
Gestión de tickets
Portal de autoservicio
Issuetrak
Funcionalidades más valoradas
Gestión de tickets
Gestión de tickets de soporte
Notificaciones en tiempo real
Salesforce Service Cloud
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes/análisis
Registro de llamadas
Supervisión de llamadas
Front
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Gestión de bandeja de entrada
Gestión de correo electrónico
CloudBlue PSA
Funcionalidades más valoradas
Gestión de tareas
Gestión de tickets
Seguimiento de creación de informes y proyectos

Opiniones de Vivantio

Evaluación media

General
4,3
Facilidad de uso
4,2
Atención al cliente
4,4
Funcionalidades
4,2
Relación calidad-precio
4,2

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
47%
4
37%
3
14%
2
2%
Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

INTUITIVE TICKET MANAGEMENT SYSTEM

5,0 hace 5 años

Comentarios: Every Day use uses little machine resources so other applications can run at the same time.
compatible with most commercial browsers.

Puntos a favor:

Self contained tool with build in reports and logs, reliable for the most part. Very intuitive for the amateur user, Forgiving when errors occurs,

Puntos en contra:

Occasionally crashes and some menus not coherent with others. No software is %100 reliable. It is improve daily

Sam
Project Manager en RU
Hospital y atención sanitaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Excellent product and customer service

5,0 hace 2 años

Puntos a favor:

The software is easily customisable and changed pre and post-launch of the system, meaning that you can launch, get it wrong and change it. The capabilities seem endless and offers all requirements that we need.

Puntos en contra:

The difference in the admin area to the technician portal is a little bit confusing at times. I believe that the back end admin area needs upgrading to the FLEX environment.

Darren
Support Engineer en RU
Servicios financieros, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Excellent Product Support but lacking finer details

3,0 hace 6 años

Comentarios: Vivantio offers a ITIL service desk software that we use for software support. In general I have found the solution not very user friendly and in the last 3 years of using it, I found that little has changed to the basic user functionality to improve this despite many feature requests to aid this. A key example of this is that, in 2017, it is still not possible for all emails in the system to show the pictures that are embedded. In the past, we have found that the quality of the software updates to the system lacking basic QA process and it has become quite simple to find bugs in the new features. I would say that the support team is very good at getting back to you within half a business day and providing us with workarounds of problems that we have highlighted.

Puntos a favor:

User Support, Workflow module

Puntos en contra:

GUI, speed of page loads, lack of updates to key functionality

Ashley
Ashley
Documentation Coordinator en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Aprendizaje en línea, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Vivantio

4,0 hace 4 meses

Puntos a favor:

I like the customization options you have that other products don’t and won’t offer

Puntos en contra:

It takes a bit to get logged in and to navigate but not too many cons

Polly Ann
Software QA Analyst en EE. UU.
Aerolíneas/aviación, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Best Part of Vivantio has been the Approval Process

4,0 hace 2 años

Puntos a favor:

Our company uses this software internally. So our employees are our customers, so to speak. I was able to configure the workflows to assign tasks to other employees to provide approval for things such as hardware/software purchases, access to our software systems, new employees, etc. Regular employees do not require a license to perform these approval tasks, which was not the case in the competing software. Also, the Self Service portal turned out so beautiful and useful to our employees. We get really good feedback from users. Customer representatives are very hands on and helpful. I have admin'd other software and while other, more popular software has more documentation, their reps are non-existent.

Puntos en contra:

The set up is very dependent on the Vivantio reps, and the self-help for configuration is not very useful. The reps do a fantastic job of leading the new user through configuration but some people like to do that themselves. I have admin'd other software and while other more popular software has more documentation, their reps are non-existent.