¿Qué es Survicate?

Envía encuestas, recaba información. Realiza encuestas con tu marca en cuestión de minutos con Survicate y recopila información de los clientes y suscriptores.

Realiza encuestas por correo electrónico, enlace, web y móvil. Analiza los resultados de las encuestas en tiempo real. Actúa en función de los comentarios de los clientes.

— Incrustación de encuestas en correos electrónicos para obtener una tasa de respuesta de hasta el 58 %.

— Fácil integración con Intercom, HubSpot y más (nativa, sin código).

— Más de 100 plantillas de encuestas gratuitas.

Atrévete a preguntar.

¿Quién usa Survicate?

Customer feedback surveys for scaling companies

¿Dónde se puede implementar Survicate?

Basado en la nube
Entorno local

Sobre el proveedor

  • Survicate
  • Ubicado en Warsaw, Polonia
  • Fundada en 2013

Asistencia de Survicate

  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 6

Idiomas

inglés, polaco

Precios de Survicate

Precio inicial:

Sin información del proveedor
  • Sí, ofrece una prueba gratuita
  • Sí, ofrece una versión gratuita

Survicate dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis.

Planes de precios consigue una prueba gratuita

Sobre el proveedor

  • Survicate
  • Ubicado en Warsaw, Polonia
  • Fundada en 2013

Asistencia de Survicate

  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 6

Idiomas

inglés, polaco

Imágenes y vídeos de Survicate

Survicate Software - 1
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Survicate Software - 3
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Survicate Software - 5
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Vídeo de Survicate
Survicate Software - 1
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Funciones de Survicate

  • API
  • Aleatorización
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis en tiempo real
  • Análisis visual
  • Arrastrar y soltar
  • Automatización de marketing
  • Automatización proceso/flujo de trabajo
  • Biblioteca de preguntas
  • Campos personalizables
  • Captura de clientes potenciales
  • Comentarios anónimos
  • Comunicación multicanal
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Creador de encuestas
  • Datos en tiempo real
  • Distribución multicanal
  • Encuesta móvil
  • Encuestas y comentarios
  • Estructura de encuesta CSAT
  • Estructura de encuesta NPS
  • Estudios de pulso
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de encuestas/sondeos
  • Gestión de la experiencia del cliente
  • Gestión de los comentarios negativos
  • Gestión de modelos
  • Herramientas de análisis de datos
  • Importación y exportación de datos
  • Integraciones de terceros
  • Lógica condicional
  • Lógica de exclusión
  • Modelos personalizables
  • Panel de comunicaciones
  • Personalización de URL
  • Preguntas personalizables
  • Pruebas A/B
  • Rama de preguntas
  • Recopilación de datos multicanal
  • Segmentación
  • Segmentación de clientes
  • Segmentación de clientes potenciales
  • Seguimiento de interacciones
  • Sondeos en línea
  • Varios idiomas
  • Visualización de datos
  • Widgets

Alternativas a Survicate

Herramienta para crear encuestas, formularios y cuestionarios con el objetivo de estudiar a los clientes o evaluar a los empleados. Descubre más sobre Startquestion
Herramienta de encuestas para RR. HH., mercado, panel de investigación vía web o teléfono móvil. Ofrece análisis con tabulaciones cruzadas, resultados en tiempo real, etc.
GetFeedback es un software de encuestas fácil de usar que te ayuda a enviar mejores encuestas y a obtener mejores comentarios.
Collect Voice of Customer data with flexible survey software, and close the loop on every customer interaction.
MailChimp te brinda las herramientas de marketing para ser tú mismo en un escenario más grande.
Paquete de comentarios todo en uno con distribución omnicanal, personalización visual y creación de encuestas a través del viaje del cliente. Descubre más sobre Feedbackly
eContact is an integrated operations & customer outreach platform that optimizes every contact and delivers actionable insights.
Herramienta de encuestas de clientes y comentarios de usuarios para empresas de SaaS impulsadas por datos
Herramienta de marketing por SMS que permite a las empresas recopilar datos de las interacciones con los clientes y analizar su comportamiento para llevar a cabo campañas web segmentadas.

Opiniones de Survicate

Evaluación media

General
4,5
Facilidad de uso
4,3
Atención al cliente
4,4
Funciones
3,9
Relación calidad-precio
3,6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
68%
4
18%
3
11%
1
4%
Jordan
Jordan
Usuario de Linkedin verificado
Medios de difusión
Ha utilizado el software durante: No especificado
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Great app for a great price

5,0 hace 7 años

Comentarios: I was looking for an affordable on-site survey tool and Survivate was far and away the cheapest will offering the same feature set as the old players in the game. Their interface is easy to use, and the widget design is very nice. I use it to ask users if anything is stopping them from buying something, and then giving them different responses depending on their answer.

Puntos a favor:

- Cheap (compared to competitors) - Sexy widget - Super configurable - Responsive support team

Puntos en contra:

- Backend is slow at times

Usuario verificado
Web Content Specialist en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Materiales de construcción, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

satisfactory survey software

4,0 hace 4 años

Comentarios: I had to get my user id transferred from a previous employee. In the meantime i had to use his account log in. Upon logging into his account, there was no data. I reached out to Survicate team for help, and they were able to help within an hour. They said it was because they had removed previous employees access to the company info.
Why not just delete him from the user base?
Otherwise, overall software works fine. It doesn’t have as many bell and whistles as it’s compettitors, but the functionality is there and pretty user friendly.

Puntos a favor:

You can integrate contact forms directly onto your website with this software.

Puntos en contra:

From an admin perspective, when you have a lot of continuous responses, the responses are hard to navigate on-screen. I wish there was a “view all” where i could filter responses by date range. From a user perspective, pop up surveys are irritating to the user and a dated feature.

Respuesta de Survicate

el año pasado

Hello, thanks for the largely positive feedback! We're happy to address some of your concerns and comments: 1. We've added the date range filter. Feel free to give it a try. 2. We're currently rebuilding the 'Survey analysis' part in Survicate. After we've done it, it will be easier to navigate multiple responses on-screen. 3. We're also planning to add in-line website surveys in addition to the widget website surveys we offer today. 4. Happy to hear we've managed to resolve your issue quickly! Just for the record, we're not allowed to remove user accounts without permission. When it comes to that particular user, we only removed their access to the account at their explicit request. Please let us know if we can help you in any other way!

Usuario verificado
Chef de Produit Marketing Relationnel en Francia
Usuario de Linkedin verificado
Producción de alimentos, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Feedback one year later

3,0 hace 4 años

Puntos a favor:

Reactivity of support Design to build survey > easy

Puntos en contra:

No synchronisation with our CRM at the begining Some small bugs

Respuesta de Survicate

el año pasado

Hi, thanks for the feedback and your kind words about our support and how easy it is to make surveys with Survicate. Survicate integrates natively with 19 tools, including CRM and Martech tools, as well as 3000+ other platforms via Zapier. Would you let us know the name of your CRM so we can look into the possibility of integrating it with Survicate? Please contact us at support@survicate.com And as always, feel free to let us know if we can help you in any other way!

Jennifer
Insight Manager en RU
Seguros, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Easy to use, customisable

4,0 hace 4 años

Comentarios: It's great to be able to launch website intercept surveys so quickly and easily, user-friendly interface. There are lots of customisation options in terms of who the surveys are displayed to, where and when on the website. The outputs and exports of data are also great, user friendly and detailed. Customer service has been very quick and helpful, functions that are not yet included in the software seem to be taken on board for consideration.

Puntos a favor:

User friendly set up of surveys Can easily preview surveys before launch Customisation options for survey visualisation and when/ where surveys appear

Puntos en contra:

Delay between launching or editing a survey and it appearing on the website - makes it difficult to test and change

Respuesta de Survicate

el año pasado

Hi Jennifer, thanks for your positive feedback. It means the world to us! We're happy to let you know we've fixed the delay between launching/editing a survey and it appearing on the website. It has been reduced to an absolute minimum and normally takes about 30 seconds to a minute. Feel free to give it a go, and please let us know if we can help in any other way.

Brant
Head of Marketing en RU
Automoción, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Beware - They freeze surveys to respondents!

4,0 hace 7 meses

Comentarios: See above.

Puntos a favor:

In the middle of a survey they just froze the survey access to respondents demanding we upgrade. By the time we did of course, we now have to re-send the survey. Awful and completely illogical way of running a survey service. It is tremendously expensive if you are regularly surveying people. 1,000 responses a month (for all surveys) is 1500 a year base. It gets very pricey, very quickly. Do not recommend them.

Puntos en contra:

Pricing freezes - complete shut-down of active surveys.